کلاس های آنلاین کلاسینو

کلاس های آنلاین کلاسینو

ثبت نام کلاسینو

پشتیبانی کلاسینو : 09353449442

شاید اگر چندین سال قبل، شخصی در مورد آموزش به شیوه مجازی و غیرحضوری صحبت می کرد، نه تنها او را به سخره می گرفتیم بلکه حتی تصور این امر نیز برایمان دشوار بود.

امروزه می بینیم که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش نرم افزاری مجازی، انسان ها خیلی راحت و به طور گسترده  از مقوله ای به نام آموزش مجازی استفاده می کنند.  در واقع به کلاس های آموزشی که در بستر فضای مجازی برگزار می شوند، کلاس مجازی می گویند.

کلاس مجازی چیست؟

مؤسسات آموزش مجازی ، برای ارائه ی کلاس ها از ابزارها و نرم افزار های مختلفی استفاده می کنند. هر مؤسسه مجازی سعی می کند بهترین نرم افزار را برای برگزاری کلاس های مجازی خود در نظر بگیرد زیرا عدم زیرساخت های مناسب، باعث اختلال در کلاس ها و کلافگی استاد و دانش آموز می شود.

برخی از نرم افزار های آموزش مجازی عبارتند از: LMS ،Zoom، Cisco Webex meetings، Adobe connect،  فرا روم، اسکای روم، سی روم، نیما، فرا درس و… . امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از آموزش مجازی استفاده نکرده باشد.

در این میان، مؤسسات کنکوری نیز تلاش کرده اند تا برای دسترسی آسان تر دانش آموزان به آموزش های آنلاین و اساتید برتر، شرایط استفاده از آموزش مجازی را فراهم سازند.

یکی از این مؤسسات آنلاین آموزشی، کلاسینو می باشد. در واقع کلاسینو تنها مختص به مقطع متوسطه دوم و یا کنکوری ها نمی باشد. بلکه با جذب کادر آموزشی مجرب، سعی داشته آموزش را از ابتدایی تا کنکور بر عهده بگیرد.

مزایای کلاس های آنلاین کلاسینو

جلسات رایگان : first class

آنچه توجه دانش آموزان و والدین را به کلاسینو برانگیخته است، شرکت در جلسه اول کلاس های کلاسینو به صورت رایگان است.

برخی از مؤسسات کنکوری و آموزشی، دانش آموزان قبل از شرکت در کلاسها ملزم به پرداخت هزینه هستند. حال اگر پس از پرداخت هزینه زیاد و شرکت در اولین جلسه متوجه شوند که این سطح از کلاس مناسب نیست و یا شیوه تدریس استاد را نپسندیدند، در این صورت دچار اسراف در وقت و هزینه شده اند.

کلاس های آنلاین کلاسینو این نقیصه بزرگ را حل کرده است و با برگزاری جلسات رایگان و یا همان دوره های first class کلاسینو،  به دانش آموزان کمک کرده تا پس از شرکت در اولین جلسه و بررسی کیفیت تدریس استاد، تصمیم خود را در ثبت نام کلاس ها قطعی کنند. 

اقساط در کلاسینو

مؤسسه آنلاین کلاسینو همواره وضعیت مالی و اقتصادی خانواده ها را در نظر دارد. پس دو گزینه نقد و اقساط را برای دانش آموز در نظر گرفته است. و اگر دانش آموزی در کلاس های کلاسینو شرکت کند ولی از ثبت نام و شرکت در کلاس ها منصرف شودمی تواند نسبت به لغو و بازگشت هزینه اقدام کند.

کد تخفیف کلاسینو

مؤسسه کلاسینو برای دانش آموزان، تخفیفات دوره ای نیز در نظر می گیرد و درصد این تخفیفات قابل توجه است.

آفلاین بودن کلاس های کلاسینو

قابلیت ضبط کلاس های آنلاین کلاسینو این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید تا مدتها فایل های آموزشی را نگه داری کرده. چندین بار دروس و مطالب مورد نظر خود را مشاهده کنید و پس از یادداشت برداری از اشکالات خود ، آنها را در جلسات بعد از استاد کلاسینو بپرسید.

همچنین دانش آموزان پر مشغله می توانند هر زمان که خواستند ، کلاس های ضبط شده و آفلاین را مشاهده کنند و برای دیگر فعالیت های خود برنامه ریزی نمایند.

تکالیف و آزمون های کلاسینو

اساتید کلاسینو میزان یادگیری و دقت دانش آموزان را نیز می سنجند. پس از پایان هرجلسه، دانش آموزان ملزم به انجام و ارسال تکالیف برای استاد هستند. و اساتید پس از بررسی تکلیف ها، اشکالات و ایرادات هر دانش آموز را به او متذکر می شوند.

علاوه بر این، آزمون ها و پرسش و پاسخ هایی که اساتید کلاسینو برگزار می کنند، روند یادگیری و موفقیت دانش آموزان را سرعت می بخشند.

چند استاد برای یک درس

کلاس های آنلاین کلاسینو به شما اجازه می دهند تا قدرت انتخاب داشته باشید و از بین چند استاد برتر، استاد دلخواه خود را انتخاب کنید.

در واقع کلاسینو برای هر درس،  چندین استاد در نظر گرفته تا دانش آموزان قدرت انتخاب داشته. و بتوانند بدون در نظر گرفتن بُعد مسافت و پرداخت هزینه ها، استاد مد نظر خود را انتخاب کرده و در کلاس های آنلاین بهترین اساتید شرکت کنند.

دانش آموزان می توانند جهت دریافت شماره تماس خود با شماره ی زیر در ارتباط باشند:

ثبت نام در کلاسینو

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

آموزش و نکته وتست

مهم ترین ویژگی کلاس های نکته و تست کلاسینو این است که، آموزش و تست زنی را به صورت همزمان دارد. یعنی دانش آموزان در هر پایه ی می توانند از آموزش های کلاسینو استفاده نمایند. و سپس داوطلبین کنکوری می توانند برای آموزش تست زنی در کلاس های آنلاین نکته و تست کلاسینو شرکت نمایند. و بدون اتلاف زمان برای رفت و آمد و با کمترین هزینه ممکن بیشترین آمادگی را برای کنکور دریافت کنند.

جاست تست کلاسینو

 همانطور که از نام دوره جاست تست (Just test) پیداست، اساتید در این دوره فقط و فقط به تست می‌پردازند. در این دوره اساتید مباحث را تدریس نمی‌کنند و تمرکز آنها تنها بر تست زدن است.

 اساتید کلاسینو در تلاش هستند تا در دوره جاست تست کلاسینو (Just test)، تست‌های مهم و دشوار را توضیح دهند و با تست زدن‌های مداوم، مطالب را مرور و جمع‌بندی نمایند.

ثبت نام کلاس جاست تست کلاسینو از اسفند ماه آغاز می شود

کلاس‌های جاست تست کلاسینو از هفته سوم فروردین ماه آغاز شده و به مدت سه هفته ادامه دارند.

 مدت زمان هر کلاس Just test کلاسینو 4 ساعت می‌باشد. در واقع دانش آموزان دوره جاست تست برای هر درس، در سه جلسه چهار ساعته شرکت می‌کنند.

مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو

مشاوره و برنامه ریزی مهم ترین عامل موفقیت و رسیدن به هدف در هر کاری می باشد. آموزشگاه کلاسینو از این امر مهم غافل نبوده است. و کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو ویژه دانش آموزان از پایه تا کنکور می باشد. در این دوره دانش آموزان زیر نظر برترین و خبره ترین مشاورین مطالعه می کنند و برنامه ریزی متناسب با سطح دریافت می کنند.

همچنین کارگاه های انتخاب رشته نهم کلاسینو کمک قابل توجهی به دانش آموزان جهت انتخاب رشته می کنند.

علاوه بر این، کارگاه های انتخاب رشته دانشگاه کلاسینو دانش آموزان را در رسیدن به هدف یاری می نمایند.

اردو نوروزی کلاسینو

اردوی نوروزی کلاسینو در ایام نوروز به صورت آنلاین برگزار می شود. این اردوی نوروزی بهترین فرصت برای دانش آموزان است که زیر نظر بهترین اساتید و مشاورین به جمع بندی مطالب مطالعه شده بپردازند. همچنین در اردوی آنلاین نوروزی کلاسینو داوطلبین با روش های رفع استرس، چگونگی شرکت در کنکور و چگونگی تست زدن در روزهای پایانی آشنا می شوند.

کلاس های فرهنگیان کلاسینو

این روزها شاه رقابت تنگاتنگی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان می باشیم. کنکور فرهنگیان به یکی از داغترین و مهم ترین بحث دانش آموزان کنکوری تبدیل شده است.

موسسه کلاسینو با برگزاری کلاس هایی ویژه آزمون فرهنگیان به یکی از بزرگترین مراجع برای متقاضیان کنکور فرهنگیان تبدیل شده است.

دوره های کنکور فرهنگیان کلاسینو به شرح زیر است:

 1- هوش و استعداد معلمی فرهنگیان کلاسینو با تدریس استاد بهرام جلالی

2-  تعلیم و تربیت اسلامی فرهنگیان کلاسینو با تدریس استاد روزبه فکری

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

پشتیبان کلاسینو

کلاس های آنلاین ابتدایی

https://maktabeno.com/?p=1428

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی