کلاس های ابتدایی (اول تا ششم دبستان) کلاسینو

کلاس های آنلاین ابتدایی کلاسینو

جهت آشنایی با بهترین کلاس های آنلاین ابتدایی کلاسینو با ما همراه باشند.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

هنگامی که صحبت از کلاس های آنلاین می شود، ذهن همه ی ما به سمت کنکور و متوسطه دوم عطف می شود. درصورتی که مهم ترین و اساسی ترین پایه و مقطع تحصیلی، مقطع ابتدایی است.

ضرب المثل ” خشت اول گر نهد معمار کج / تا ثریا می رود دیوار کج” مصداق بارزی برای اهمیت دوره ابتدایی می باشد.

شروع ثبت نام کلاس های(فارسی، علوم و ریاضی) اول تا پنجم دبستان کلاسینو

دانش آموزی که در مسائل ابتدایی و پایه و در حل جمع و تفریق و ضرب و تقسیم مشکل دارد، چگونه می تواند در درس های خود موفق شود؟

مگر می شود بدون در نظر گرفتن ضعف درسی دانش آموزی، از آنها انتظار نمره خوب یا رتبه برتر داشت؟

معلمان ابتدایی کلاسینو :

نام استادنام درسپایه
میر داوود مقدسیادبیات و هوش کلامیششم ابتدایی
حامد اصلانیریاضی و هوش محاسباتی پنجم و ششم ابتدایی
حمیدرضا زیارتیهوش و استعداد تحلیلیششم، پنجم ابتدایی
محمد رضا اعتباریعلوم و هوش طبیعیششم ابتدایی
خانم شادیریاضیچهارم ابتدایی
فاطمه یزدانیفارسیچهارم ابتدایی
هادی حداد منشعلومچهارم، سوم ابتدایی
هانیه پور احمدیانریاضی، فارسیسوم ابتدایی
زهرا خانیریاضی، فارسیدوم ابتدایی
سمانه جارلوعلومدوم ابتدایی
محمد رضا دهنه ایریاضی، فارسی، علوماول ابتدایی

ویژگی دانش آموزان ابتدایی

کودکان همواره در پی بازی و خوش گذرانی هستند. وقتی وارد دنیای درس و مدرس می شوند و از آنها خواسته می شود که مسائل ریاضی را حل کنند و یا دیکته بنویسند، دچار ترس و دلهره می شوند. بنابراین باید مراقب بود که در عین آموزش صحیح و اصولی به دانش آموزان، موجب دلزدگی آنان از درس و تحصیل نشویم.

مطالب کتاب ها و شیوه ی تدریس همواره تغییر می کنند. و گاهی اوقات برخی از ما والدین، با چگونگی تدریس مطالب جدید و شیوه های نوین آموزشی آشنایی نداریم. همین امر سبب می شود که همیار معلم خوبی برای دانش آموزمان نباشیم . سؤالات و مشکلات درسی که دانش آموزان با آن مواجه می شوند، اگر به درستی حل نشوند موجب سرخوردگی و تنفر دانش آموز از درس می شود. زیرا برخی از معلمان حوصله ی تکرار مطالب را نداشته. و گاهی مشاهده شده با دانش آموزی که مطالب جدید را یاد نمی گیرد، برخورد مناسبی ندارند.

خب مسلماٌ در چنین شرایطی لازم است به راهنما و معلمی که با شیوه های جدید آموزشی آشنا است، مراجعه شده تا مشکلات درسی فرزندمان حل شود.

حال فرض کنیم در چنین شرایطی حضور داریم و امکان دسترسی به معلم هم دشوار است، در این صورت چه باید کرد؟

آیا باید بیخیال بود و اجازه دهیم که فرزندمان وضعیت درسی ضعیف تری نسبت به هم سالان خود داشته باشد و به مرور اعتماد به نفس او از بین رود؟ قطعاٌ نه!

ما در این مقاله سعی داریم با کمک والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی، راه حل درست و مناسبی برای حل مشکلات درسی دانش آموزان ابتدایی ارائه دهیم.

بهترین کلاس های مقطع ابتدایی

ما می توانیم از مؤسسه آموزش آنلاین ابتدایی کلاسینو کمک بگیریم تا دانش آموز بدون مراجعه حضوری و فیزیکی در کلاس ها، خیلی راحت در منزل، در کلاس ها شرکت کند.

معرفی مختصری از کلاس های آنلاین ابتدایی کلاسینو

مؤسسه آنلاین کلاسینو برای دانش آموزان ابتدایی کلاس های آنلاینی در نظر گرفته، که نه تنها برای یادگیری و موفقیت آنها در آزمون های مدارس کاربردی هستند. بلکه به آنان کمک می کند برای شرکت در آزمون های مدارس خاص و برتر نیز آماده شوند.

گاهی اوقات برخی از والدین مقطع ابتدایی از بازیگوشی فرزند خود در مدرسه و عدم توجه او به درس گلایه می کنند. که در این موارد کلاس های آنلاین برای مقطع ابتدایی قطعاٌ می توانند بهترین گزینه برای این دسته از دانش آموزان باشند. زیرا والدین می توانند نظارت کافی روی مطالعه آن ها داشته باشند.

کلاس های ابتدایی کلاسینو به دانش آموزانی که تمایل دارند به صورت جهشی درس خوانده. و یک پایه از سایر دوستان خود جلوتر باشند، این فرصت را می دهد که در کلاس های آنلاین ابتدایی شرکت کنند. و درس را به خوبی یاد بگیرند. برخی از والدین عقیده دارند وقتی دانش آموزشان قبل از ورود به پایه ی تحصیلی جدید، دروس آن پایه را پیش مطالعه می کند، خیلی بهتر و سریع تر درس را می آموزد.

همه این موارد از جمله عواملی هستند. که سبب می شود والدین تصمیم بگیرند دانش آموز خود را در کلاس های آنلاین ابتدایی ثبت نام کنند.

ویژگی کلاس های ابتدایی کلاسینو

مهم ترین ویژگی کلاس های آنلاین ابتدایی کلاسینو، جلسات فرست کلس (FIRST CLASS) آن می باشد. در واقع این دوره فرست کلس یا همان جلسات رایگان، به شما این امکان را می دهد. که جلسه اول را به صورت رایگان در کلاس آنلاین ابتدایی شرکت کنید. و اگر نحوه ی تدریس معلم را پسندیدید و دانش آموزتان توانست با معلم کلاس آنلاین ارتباط برقرار کند، آن گاه می توانید در کلاس ثبت نام نمایید.

علاوه بر این موارد، کلاسینو برای ثبت نام در کلاس های آنلاین ابتدایی تخفیفات خوبی اعمال کرده است.

کلاسینو برای دانش آموزان ششم ابتدای نیز کلاس های نکته و تست آنلاینی در نظر گرفته است.

کلاس های نکته و تست ششم کلاسینو ویژه دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان است.

از طرف دیگر کلاس های آمادگی امتحانات ابتدایی کلاسینو ، کمک قابل توجهی به دانش آموزان جهت بهتر نمودن پایه تحصیلی آن ها است.

روش آموزش اساتید ابتدایی کلاسینو

لحن و بیان شاد و کودکانه ای که معلمان کلاس های آنلاین ابتدایی در کلاسینو دارند. و همچنین استفاده از ترکیب رنگ های شاد و گرم در کلاس های آنلاین کلاسینو توسط اساتید، سبب جذب دانش آموزان شده و در نتیجه کیفیت یادگیری آنان را افزایش می دهد. در واقع معلمان کلاس های آنلاین کلاسینو به این سخن مولانا عمل کرده اند:

چون که با کودک سر و کارم فتاد     هم زبان کودکی باید گشاد

تکالیفی که معلمان بر عهده دانش آموزان قرار می دهند از جمله مزیت های کلاس های آنلاین ابتدایی در کلاسینو است. زیرا در این تکالیف دانش آموزان ملزم به حل تکالیف خود بوده. و معلم مباحثی که دانش آموز در آن مشکل دارد را مجددا توضیح می دهد. علاوه بر حل تکالیف و بررسی آنها توسط معلم، آزمون ها و پرسش و پاسخ هایی که در کلاس های آنلاین ابتدایی مطرح می شوند، توجه دانش آموزان را به درس افزایش می دهد.

پس بهتر است برای آینده فرزندانمان یک سرمایه گذاری درست و اصولی در نظر بگیریم. فقط کافی است با موسسه کلاسینو ارتباط برقرار کنید و با اطمینان خاطر ثبت نام فرزند خود را انجام دهید.

پشتیبان کلاسینو: 039353449442

نوشته های مرتبط

اساتید کلاسینو

اساتید ابتدایی کلاسینو

کلاس های آنلاین کلاسینو

کارگاه هوش و استعداد تحلیلی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=1671

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی