کلاس شب امتحان دوازدهم کلاسینو ویژه امتحان نهایی

کلاس شب امتحان دوازدهم کلاسینو

کلاس شب امتحان دوازدهم کلاسینو ویژه تمام دروس برگزار می شود. اساتید کلاسینو برای امتحانات نهایی خرداد ماه ، کلاس های آمادگی امتحانات نهایی خرداد کلاسینو را برگزار کردند.

که در این کلاس ها به حل و بررسی نمونه سوالات پرداخته می شد. هر کلاس شامل 3 الی 5 جلسه است که از هفته دوم اردیبهشت برگزار شدند اما جلسه آخر هر کلاس تحت عنوان شب امتحان کلاسینو در خرداد ماه برگزار می شود.

دانش آموزان با مراجعه به پنل کاربری کلاسینو یا با تماس با شماره پشتیبان کلاسینو : 09353449442 و خرید دوره امتحان نهایی کلاسینو می توانند در جلسه شب امتحان دوازدهم کلاسینو شرکت نمایند.

ورود به پنل کاربری

کلاس شب امتحان ادبیات عمومی دوازدهم کلاسینو

شب امتحان ادبیات عمومی دوازدهم کلاسینو توسط استاد حسینی یکتا و استاد فراز توکلی ویژه دانش آموزان انسانی، ریاضی و تجربی برگزار می شود.

امتحان نهایی ادبیات دوازدهم استادحسینی یکتا 5 جلسه است که 4 جلسه آن باید به صورت آفلاین مشاهده شوند و جلسه پنجم آن 18 خرداد ساعت 15:00 تشکیل می شود.

دوره امتحان نهایی ادبیات دوازدهم استادفراز توکلی نیز در مجموع 4 جلسه است که 3 جلسه آن در اردیبهشت برگزار و جلسه شب امتحان ادبیات دوازدهم استاد توکلی 18 خرداد ساعت 15:00 برگزار می شود.

کلاس شب امتحان زبان دوازدهم کلاسینو

هزینه کلاس شب امتحان زبان دوازدهم همانند سایر کلاس ها 800000تومان می باشد که توسط استاد کیاسالار، استاد جابری و استاد قریشی برگزار می شود.

جلسه شب امتحان زبان دوازدهم استاد کیاسالار ساعت 15:00 روز 22 خرداد برگزار می شود.

شب امتحان زبان دوازدهم استاد جابری روز 23 خرداد ساعت 15:00 برگزار می شود.

و جلسه شب امتحان زبان دوازدهم استاد قریشی 22 خرداد ساعت 15:00 برگزار خواهد شد.

کلاس شب امتحان فیزیک دوازدهم کلاسینو

فیزیک دوازدهم کلاسینو ویژه شب امتحان توسط استاد براتی، استاد نوکنده و استاد عربشاهی تدریس که به حل و بررسی نمونه سوالات خرداد ماه پرداخته خواهد شد.

استاد براتی کلاس شب امتحان فیزیک دوازدهم خرداد را روز 25 خرداد ساعت 15:00 برگزار می کند.

کلاس شب امتحان فیزیک دوازدهم خرداد استاد نوکنده روز 25 خرداد ساعت 15:00 برگزار خواهد شد.

و جلسه شب امتحان فیزیک دوازدهم ویژه امتحان نهایی خرداد استاد عربشاهی روز 25 خرداد ساعت 15:00 برگزار می شود.

کلاس شب امتحان فلسفه دوازدهم کلاسینو

جلسه شب امتحان فلسفه دوازدهم کلاسینو ویژه شب امتحان با تدریس استاد فروغی نیا در پکیج آمادگی امتحان نهایی فلسفه کلاسینو در روز 25 خرداد ساعت 15:00 ویژه رشته انسانی برگزار خواهد شد.

کلاس شب امتحان جامعه دوازدهم کلاسینو

در جامعه شناسی شب امتحان کلاسینو ویژه امتحان نهایی خرداد در روز 28 خرداد ساعت 15:00 توسط استاد حمید اثباتی به بررسی و حل نمونه سوال پرداخته می شود.

کلاس شب امتحان ریاضیات گسسته دوازدهم کلاسینو

جلسه شب امتحان ریاضی گسسته کلاسینو ویژه دوازدهم رشته ریاضی است. دانش آموزان این رشته با تهیه جلسه آمادگی شب امتحان کلاسینو می توانند به حل و بررسی نمونه سوالات بپردازند. و آمادگی لازم برای امتحان گسسته را به دست آورند.

گسسته کلاسینو ویژه شب امتحان نهایی در روز 29 خرداد ساعت 15:00 توسط استاد جلالی و استاد صحت کار برگزار می شود.

کلاس شب امتحان جغرافیا دوازدهم کلاسینو

استاد رضایی مهر مدرس جغرافیا دوازدهم کلاسینو ویژه شب امتحان می باشد که در روز 29 خرداد ساعت 15 جلسه شب امتحان جغرافیا را برگزار می کند.

همایش جمع بندی کنکور تیر کلاسینو

دانش آموزان دوازدهم پس از امتحانات نهایی می تواند در همایش کنکور تیر کلاسینو شرکت نمایند. همایش های کلاسینو شامل جمع بندی و مرور در قالب تست زنی می باشند. که از 26 خرداد شروع می شوند. و هر همایش شامل دو الی سه جلسه است.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

شب امتحان آریان حیدری

https://maktabeno.com/?p=5854

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی