پاسخنامه سوالات کنکور اردیبهشت 1403 همراه با پاسخنامه تشریحی

پاسخنامه کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخنامه کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش پاسخنامه کنکور رشته ریاضی، تجربی، انسانی، فرهنگیان، زبان و هنر در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

با انتشار پاسخنامه کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ ، در این محل قرار خواهد گرفت.

همچنین پاسخنامه تشریحی کنکور اردیبهشت 1403 به زودی در همین صفحه منتشر می شود.

پاسخنامه کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ رشته ریاضی

کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ویژه رشته ریاضی در روز پنجشنبه تاریخ 6 اردیبهشت به صورت سراسری و همزمان در کشور برگزار شد.

در این آزمون داوطلبان کنکور ریاضی به سوالات 2 دفترچه پاسخگو بودند. که دفترچه شماره ی 1 کنکور رشته ریاضی شامل 40 سوال ریاضی با 70 دقیقه زمان پاسخگویی است.

و دفترچه شماره 2 کنکور رشته ریاضی شامل 35 سوال از درس فیزیک و 30 سوال از درس شیمی می باشد. که در مجموع 75 دقیقه زمان پاسخگویی است.

در پایان دفترچه شماره 3 گروه علوم ریاضی مختص داوطلبین کنکور فرهنگیان است. داوطلبین کنکور فرهنگیان باید در 60 دقیقه به 20 سوال تعلیم و تربیت اسلامی و 20 سوال هوش و استعداد معلمی پاسخ دهند.

داوطلبین کنکور تیرماه و همچنین دانش آموزان دهم و یازدهم جهت دریافت پاسخنامه تشریحی کنکور اردیبهشت 1403 رشته ریاضی می توانند به صفحه « تحلیل کنکور اردیبهشت 1403 رشته ریاضی » مراجعه کنند.

پاسخنامه کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ رشته تجربی

کنکور اردیبهشت 1403 رشته تجربی در روز جمعه 7 اردیبهشت 1403 بین داوطلبین کنکور تجربی برگزار شد.

در آزمون تجربی 1403 هر داوطلب در مراحل مختلف سه دفترچه دریافت می کرد. دفترچه شماره 1 شامل 45 سوال زیست شناسی با 45 دقیقه زمان پاسخگویی بود.

و مرحله بعدی در دفترچه شماره 2 کنکور تجربی 30 سوال فیزیک و 35 سوال شیمی وجود دارد. که مجموع زمان پاسخگویی 75 دقیقه است.

در مرحله آخر داوطلبین دفترچه شماره 3 را دریافت می کنند. که در این دفترچه داوطلبین به 15 سوال زمین شناسی و 30 سوال ریاضی در 60 دقیقه پاسخ می دهند.

در پایان داوطلبین کنکور فرهنگیان دفترچه شماره 4 گروه تجربی را دریافت می کنند. داوطلبین کنکور فرهنگیان باید در 60 دقیقه به 20 سوال تعلیم و تربیت اسلامی و 20 سوال هوش و استعداد معلمی پاسخ دهند.

همچنین داوطلبین آزمون بهیاری یک دفترچه جدا دریافت می کنند که به 30 سوال آزمون بهیاری در 20 دقیقه پاسخ دهند.

داوطلبین کنکور تیرماه و همچنین دانش آموزان دهم و یازدهم جهت دریافت پاسخنامه تشریحی کنکور اردیبهشت 1403 رشته تجربی می توانند به صفحه « تحلیل کنکور اردیبهشت 1403 رشته تجربی » مراجعه کنند.

پاسخنامه کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ رشته انسانی

کنکور رشته انسانی نوبت اول در تاریخ 6 اردیبهشت 1403 برگزار شد. داوطلبین کنکور انسانی در دفترچه اول به 80 سوال در 85 دقیقه زمان پاسخ می دهند. که تعداد سوالات و زمان پاسخگویی به شرح زیر است:

20 سوال ریاضی با 30 دقیقه زمان پاسخگویی.

30 سوال علوم و فنون با 30 دقیقه زمان پاسخگویی.

15 سوال جامعه شناسی و 15 سوال روانشناسی با 25 دقیقه زمان پاسخگویی.

دفترچه شماره 2 کنکور انسانی شامل 80 سوال با 75 دقیقه زمان پاسخگویی می باشد که تعداد سوال هر درس به شرح زیر است:

20 سوال عربی تخصصی با 20 دقیقه زمان پاسخگویی.

13 سوال تاریخ و 12 سوال جغرافیا با 20 دقیقه زمان پاسخگویی.

20 سوال فلسفه و منطق با 20 دقیقه زمان پاسخگویی.

15 سوال اقتصاد با 15 دقیقه زمان پاسخگویی.

همچنین داوطلبین کنکور انسانی که متقاضی ورود به مدارس فرهنگیان می باشند، دفترچه فرهنگیان را دریافت می کنند. داوطلبین کنکور فرهنگیان باید در 60 دقیقه به 20 سوال تعلیم و تربیت اسلامی و 20 سوال هوش و استعداد معلمی پاسخ دهند.

داوطلبین کنکور تیرماه و همچنین دانش آموزان دهم و یازدهم جهت دریافت پاسخنامه تشریحی کنکور اردیبهشت 1403 رشته انسانی می توانند به صفحه « تحلیل کنکور اردیبهشت 1403 رشته انسانی » مراجعه کنند.

تحلیل کنکور اردیبهشت 1403 با کلاسینو

موسسه کلاسینو کنکور هر رشته را تحلیل و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان و داوطلبین قرار داده است. در واقع اساتید کلاسینو تحلیل کنکور را به صورت پاسخنامه تشریحی در اختیار متقاضیان قرار داده.

داوطلبین با ورود به « تحلیل کنکور اردیبهشت 1403 با کلاسینو » می توانند از پاسخنامه تشریحی کنکور اردیبهشت 1403 بهره مند شوند.

دانش آموزان و داوطلبینی که نتوانسته اند در کنکور نوبت اول 1403 نتیجه قابل قبول و مورد نظرشان را کسب کنند با شرکت در دوره های همایش جمع بندی کنکور تیر کلاسینو می توانند بهترین شرایط برای موفقیت را برای خود ایجاد نمایند.

همچنین دوره تیر نهایی کلاسینو ویژه دانش آموزان دوازدهمی و داوطلبین کنکور می باشد. که دانش آموزان با شرکت در این کلاس می توانند هم نمرات امتحان نهایی خود را افزایش دهند و هم آمادگی لازم را برای کنکور تیر ماه به دست بیاورند.

https://maktabeno.com/?p=5282

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی