هوش واستعداد معلمی کلاسینو ویژه کنکور فرهنگیان

هوش و استعداد معلمی کنکور فرهنگیان کلاسینو

پکیج کنکور فرهنگیان کلاسینو شامل دو درس: هوش و استعداد معلمی کنکور فرهنگیان کلاسینو و تعلیم و تربیت اسلامی کلاسینو می باشد.

دوره هوش و استعداد معملی در کلاسینو با تدریس استاد بهرام جلالی از تاریخ 6 اسفند آغاز به تدریس کرده است.

این کلاس در روز های یکشنبه برگزار می شود و تا 8 الی 9 جلسه را به خود اختصاص می دهد.

تعلیم و تربیت اسلامی کلاسینو نیز توسط استاد روزبه فکری تدریس و از تاریخ 7 اسفند آغاز می شود.

استاد جلالی و استاد فکری از بهترین اساتید کلاسینو هستند.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

هوش و استعداد معلمی کلاسینو ویژه کنکور فرهنگیان

هوش و استعداد معلمی کنکور فرهگیان با ضریب 3 دارای دو بخش کلامی و غیر کلامی است. بخش کلامی آن، واژه ها و درک مطلب را شامل می شود و بخش غیر کلامی آن، ریاضیات و شکل و تجسم می باشد.

به طور گسترده، حضور هوش و استعداد معلمی در کنکور فرهنگیان برای بررسی ابعاد مختلف شخصیتی شرکت کننده را مورد بررسی قرار می دهد.

مسائلی که در بخش هوش و استعداد معلمی مطرح شده اند، با شناخت و تحلیل افراد و چگونگی برخورد آنها با هر بخش از سوال سر و کار دارد. مباحث استدلالی، منطقی، مسائل کمی و تحلیل های عددی، درک مفهوم متن و این قبیل موضوعات که ذهن را به چالش بکشد، در کنکور فرهنگیان مورد سوال قرار می گیرند. که همه در بخش هوش و استعداد معلمی طبقه بندی می شوند.

منابعی برای هوش و استعداد معلمی در کنکور فرهنگیان معرفی نشده. و با توجه به رویکردی که دانشگاه های فرهنگیان در پیش گرفته اند و برای مطالب آموزشی جنبه ای مفهومی قائل می شوند، این امر دور از انتظار نبود.

اما از طرفی قبولی در این آزمون سخت تر شده و کمتر افرادی که اشتیاق معلمی دارند می توانند از عهده آن بر بیایند. نکته جالب توجه این است که خواهان دانشگاه های فرهنگیان بسیارند. اما تلاش کنندگان برای رسیدن به آن بسیار کم هستند.

موسسه کلاسینو برای رسیدن افراد لایق و توانمند به درجه مقدس معلمی این دوره را برگزار کرده و نقطه تمایزی به اشخاص شرکت کننده با تمامی دانش آموزان ثبت نام شده در کنکور فرهنگیان قائل شده است.

استاد بهرام جلالی

استاد بهرام جلالی از ماهر ترین استادان هندسه و گسسته است. ایشان در بیان مطالب و ماندگاتر ساختن آن در ذهن دانش آموز بسیار مورد تحسین همگان قرار دارد.

همچنین ساختن فضایی شاد از کلاس درسی که دانش آموزان بتوانند مباحث و فرمول های مختلف را بررسی کنند و باز هم خسته نشوند، کار هرکسی نیست مگر استاد جلالی.

بهرام جلالی تدریسی به دور از حاشیه روی دارد و برای برخی از مسائل تکنیک های خاص خود را اعمال می کند که حل سوال برای افراد حاضر در کلاس راحت تر باشد.

همچنین سوالاتی که درکلاس حل می شوند بسیار مانند کنکور هستند و به شیوه های مختلف به مطالب می نگرد. بنا بر این دانش آموز لازم نیست نگران شکل های دیگر سوالات باشد. چرا که همه را همراه با استاد جلالی فرا گرفته و حتی مدیریت زمان خود را نیز یاد می گیرد.

موسسه آموزشی کلاسینو برای تدریس دوره هوش و استعداد معلمی آقای بهرام جلالی را بسیار حاذق شناسایی کرده. و ایشان خاطرات شیرینی از سال کنکور دوستان فرهنگیانی در ذهنشان ماندگار می کند.

ثبت نام در هوش و استعداد معلمی کنکور فرهنگیان کلاسینو

برا ثبت نام، شما ابتدا نیاز به یک پنل کاربری دارید.

با کلیک بر لینک « ثبت نام کلاسینو » در پایین صفحه می توانید به مراحل ورود به پنل کاربری کلاسینو دسترسی پیدا کنید.

با وارد کردن شماره تماس خود و دریافت رمز ورود یکبار مصرف و همچنین وارد کردن اطلاعات خواسته شده از قبیل: نام و نام خانودگی و پایه تحصیلی از یه پنل کاربری در کلاسینو بهره مند می شوید.

سپس با مراجه به قسمت خرید درس، می توانید دوره مورد نظر خود را با کمک فیلتر ها پیدا کنید. و با طی کردن مراحلی جزئی در آن ثبت نام کنید.

در نظر داشته باشید موسسه کلاسینو، کلاس های آنلاین خود را به گونه ای تنظیم کرده که افراد موظف هستند به طور کامل مطالب را فرا بگیرند. و آنلاین بودن آن باعث نمی شود از کیفیت کلاس ها کم شود. بلکه به کیفیت آن ها نیز می افزاید و باعث یادگیری بهتر دانش آموز می شود.

نوشته های مرتبط

شرایط کنکور فرهنگیان

نتایج کنکور فرهنگیان 1403

https://maktabeno.com/?p=4623

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی