مصطفی رضایی مهر

مصطفی رضایی مهر

استاد مصطفی رضایی مهر دارای مدرک ارشد مدیریت گردشگری می باشد. ایشان یکی از با سابقه ترین اساتید مربوط به درس تاریخ و جغرافیا هستند که بیش از 30 سال سابقه تدریس دارند. آقای مصطفی رضایی مهر سؤالات آزمون های گاج، مدرسان تهران، مبتکران و واله را نیز طراحی کرده اند. استاد رضایی مهر در مدارس برتر تهران تدریس داشته و در سال های اخیر با مجموعه حرف آخر نیز همکاری داشته اند.

رضایی مهر کتاب هایی همچون:

جغرافیا سیر تا پیاز گاج

تاریخ سیر تا پیاز گاج هر 3 پایه

مدرس تاریخ و جغرافیا کلاسینو

14 مجموعه کتاب علوم انسانی میکرو طبقه بندی گاج هر دو جلد

مجموعه پرسمان تاریخ و جغرافیا مشکی گاج و… تألیف کرده اند.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

رضایی مهر و تدریس در کلاسینو

استاد رضایی مهر که هم اکنون در مؤسسه آنلاین کلاسینو مشغول به تدریس تاریخ و جغرافیا هستند، ضمن به کارگیری روش های ابداعی خود در تدریس، دانش آموزان را با انواع تست های کنکوری و نکاتی که ممکن است دانش آموزان را گرفتار تله های کنکوری سازد، آشنا می کند.

در دروس تاریخ و جغرافیا، طراحان کنکور با استفاده از قیودی مانند: برخی، همیشه، اغلب، همه و…برای دانش آموزان دام پهن می کنند. وی که خود بیش از 30 سال سابقه تدریس دارد و طراح سؤالات آزمون های مؤسسات کنکوری بوده است، با این تله های کنکوری آشنایی دارد. و در کلاس های آنلاین مؤسسه کلاسینو ، این نکات را به دانش آموزان گوشزد می کند.

استاد رضایی مهر در کلاسینو، درس نامه را به صورت خیلی جزئی و دقیق تدریس می کند. و سپس به تحلیل سؤالات تشریحی و تستی می پردازد.

آقای مصطفی رضایی مباحث مربوط به تصاویر مهم کتاب را برای دانش آموزان توضیح می دهد.

تاریخ و جغرافیای کلاسینو

استاد مصطفی رضایی مهر، درس تاریخ و جغرافیا را در 3 پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می کند.

استاد رضایی مهر قبل از تدریس ، در مورد مباحثی که قرار است در آن جلسه تدریس شوند، به صورت مختصر صحبت می کند. رضایی مهر در تدریس خود ابتدا به دسته بندی رئوس مطالب می پردازند که این امر، باعث نظم ذهنی دانش آموزان می شود. استاد رضایی مهر با استفاده از خط زمان و بیان حوادث به صورت سلسله ای و داستان، یادگیری مطالب را برای دانش آموزان آسان تر می کند.

رضایی مهر برای تثبیت هرچه بهتر مطالب در ذهن دانش آموزان و همچنین جذابیت بخشیدن به تدریس خود، از نمودارها ، الگوها، نقشه ها، انیمیشن و کلیپ بهره می گیرد.

 استاد رضایی مهر شخصیتی بانشاط و پرانرژی دارند. و با ایجاد تعاملات با دانش آموزان و روش های مفرح آموزشی، دانش آموزان را به درس تاریخ و جغرافی علاقه مند ساخته است .

ایشان  معتقد است برای ماندگاری مطالب دو درس تاریخ و جغرافیا در حافظه، خلاصه و یادداشت برداری از نکات مهم، کمک بزرگی به دانش آموزان می کند.

هم چنین ایشان به دانش آموزان سفارش می کنند که برای به خاطر سپردن  وقایع تاریخی، اسامی پادشاهان، اسامی رودها و کوه ها ، نوع آب و هوا و دیگر مسائل جغرافیایی، فلش کارت تهیه کنند و بلافاصله بعد از مطالعه ی درس تاریخ و جغرافیا تست بزنند تا مباحث را در ذهن خود تثبیت کنند.

کلاس های استاد رضایی مهر در کلاسینو

1- آموزش جامع کنکور تاریخ و جغرافیاکلاسینو استاد مصطفی رضایی مهر : شروع از مرداد

2- نکته و تست TNT تاریخ و جغرافیا کلاسینو استاد رضایی مهر : شروع از هفته اول بهمن

3- جاست تست تاریخ و جغرافیا کلاسینو استاد رضایی مهر : شروع از هفته سوم فروردین

4- آمادگی تاریخ و جغرافیا امتحان نهایی خردادکلاسینو استاد رضایی مهر : شروع از هفته اول اردیبهشت

5- همایش جمع بندی تاریخ و جغرافیا کنکور تیر کلاسینو استاد رضایی مهر: شروع بعد از امتحان خرداد

6- کلاس شب امتحان تاریخ کلاسینو ویژه دهم و یازدهم به صورت رایگان

نکته وتست (TNT) تاریخ و جغرافیا استاد رضایی مهر

موسسه کلاسینو برای دروس تاریخ و جغرافیا همانند سایر دروس، دوره نکته و تست (TNT) برگزار کرده است. در دروه های نکته و تست انسانی کلاسینو ، استاد رضایی مهر بیشترین تمرکز را بر روی حل و بررسی تست های کنکور چند سال اخیر و مباحث پر سوال کنکور قرار داده اند.

در این دوره ها، دانش آموزان آمادگی کامل را برای تست زنی با سرعت لازم به دست می آورند.

شروع کلاس های نکته و تست تاریخ و جغرافیا کلاسینو از بهمن ماه می باشد.

جاست تست تاریخ و جغرافیا استاد رضایی مهر

دوره های just test کلاسینو ویژه دانش آموزان سطح بالا و قوی و داوطلبین کنکور اردیبهشت می باشد.

داوطلبینی که در طول سال با شرکت در کلاس های کلاسینو مطالعه کافی را داشته اند با شرکت در کلاس های جاست تست کلاسینو می توانند در 3 جلسه به یک جمع بندی اساسی برای کنکور اردیبهشت دست یابند.

شروع کلاس های جاست تست انسانی کلاسینو از هفته سوم فروردین 1403 می باشد.

تیرنهایی تاریخ و جغرافیا کلاسینو

تیرنهایی انسانی کلاسینو شامل دو پکیج (آمادگی امتحانات تشریحی خرداد + همایش جمع بندی کنکور تیر)

کلاس های آمادگی امتحانات تشریحی خرداد ماه به جهت افزایش معدل، برای دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم است. شروع پکیج امتحان نهایی کلاسینو ویژه دانش آموزان دوازدهم بعد از کنکور اردیبهشت و شروع کلاس های آمادگی امتحانات نهایی دهم و یازدهم کلاسینو از هفته چهارم فروردین می باشد.

هممایش جمع بندی کنکور کلاسینو نیز ویژه داوطلبین کنکور تیرماه است که بعد از امتحانات نهایی خرداد ماه آغاز می شود.

چرا باید درس تاریخ و جغرافیا بخوانیم؟

دانش آموزان در مقطع ابتدائی با دو درس تاریخ و جغرافیا آشنا می شوند و اکثر دانش آموزان به این دو درس علاقه مند می شوند. زیرا نسبت به سایر دروس راحت تر بوده و نیازی به حل مسئله نیست.

اگر دانش آموزی رشته ی انسانی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب می کند، باید مطلع باشد که درس تاریخ و جغرافیا در متوسطه دوم به راحتی تاریخ و جغرافیا در متوسطه اول و یا ابتدایی نیست. چراکه تاریخ و جغرافیا از دروس تخصصی رشته انسانی محسوب می شوند. و در 3 پایه دهم، یازدهم و دوازدهم این دو درس، تدریس می شوند.

همواره مباحث تاریخی و جغرافیایی برای اکثر افراد، شیرین و جذاب بوده اند. ولیکن اسامی متعدد شاهان و سلسله ها، انواع آب و هوا، اسامی متنوع کوه ها و دشت ها و جلگه ها و… سبب شده تا برخی از دانش آموزان نسبت به این دو درس، حس خوشایندی نداشته باشند.

که با شرکت در کلاس های استاد رضایی مهر در کلاسینو می توان به بهترین دو درس تاریخ و جغرافیا را به مباحث شیرین تبدیل کرد.

نوشته های مرتبط

اساتید کلاسینو

علوم و فنون کلاسینو

پکیج انسانی کلاسینو

اساتید دهم تا کنکور کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اساتید دیگر این درس
اساتید پنجم ابتدایی کلاسینو
اساتید چهارم ابتدایی کلاسینو
اساتید سوم ابتدایی کلاسینو
اساتید دوم ابتدایی کلاسینو
اساتید اول ابتدایی کلاسینو
پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی