مشاوره و برنامه ریزی استاد پویا بهشتی از دهم تا کنکور

مشاوره و برنامه ریزی استاد پویا بهشتی

دوره های مشاوره و برنامه ریزی استاد پویا بهشتی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم (professional)   طراحی شده اند.

  1. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزی پایه دهم1404 استاد پویا بهشتی
  2. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزی پایه یازدهم1404 استاد پویا بهشتی
  3. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزیProfessional کنکور1404 (دوره سه ماهه) استاد پویا بهشتی
  4. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزیProfessional کنکور1404 (دوره شش ماهه) استاد پویا بهشتی
  5. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه‌ریزی Professional کنکور 1404 (دوره تا کنکور 1404) استاد پویا بهشتی

شروع دوره های مشاوره استاد بهشتی از هفته دوم مرداد می باشند. دانش آموزان می توانند مشاوره ها را در قالب پکیج جامع مرداد کلاسینو تهیه کنند.

بیوگرافی استاد بهشتی

استاد پویا بهشتی، دبیر دو درس اقتصاد و روانشناسی است. استاد بهشتی 24 سال سابقه تدریس دارد و رتبه برتر های زیادی شاگرد ایشان بوده اند. پویا بهشتی طراح آزمون های سازمان سنجش بوده و مولف کتاب هایی در انتشارات های معروف از جمله انتشارت بیست، مبتکران و صفر کلوین می باشد.

علاوه بر تدریس اقتصاد و روانشناسی، آقای بهشتی در بخش مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو هم مشغول به فعالیت است.

دانش آموزان برای شرکت در دوره مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو می توانند وارد پنل کاربری شوند، و یا با پشتیبان کلاسینو: 09353449442 تماس بگیرند.

ویژگی های دوره مشاوره و برنامه ریزی پویا بهشتی در کلاسینو

برنامه های این دوره کاملا شخصی سازی شده اند. یعنی هر دانش آموز برنامه مخصوص به خود و متناسب با خود را دریافت می کند. آزمون های هفتگی به صورت منظم طراحی می شوند.

جلسات هفتگی برای خانواده های دانش آموزان در نظر گرفته شده است. دانش آموز در این دوره ها موظف است هر روز عملکرد روزانه خود را با مشاور خود درمیان بگذارد.

علاوه بر جلسات برای خانواده ها، جلسات مشاوره اختصاصی برای خود دانش آموزان نیز طراحی شده است. در طول دوره کارگاه های مهارت افزایی و انگیزشی نیز تشکیل می شوند.

 دوره برنامه مشاوره و برنامه ریزی پویا بهشتی برای دانش آموز چه مزایایی دارد؟

در دوره های مشاوره و برنامه ریزی پویا بهشتی، دانش آموز از برنامه ریزی بهره مند خواهد شد که علاوه بر شخصی سازی بودن آن، مهارت ها و نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز مورد تاکید قرار می گیرند.

موفقیت در کنکور سراسری، یک پروسه آمیخته به زندگی است و تا زمان به ثمر نشستن از آن جدا نمی شود.

بنابراین کسی که می خواهد در این آزمون موفق باشد، باید بداند که لازمه به دست آوردن نتیجه مطلوب مطالعه صرف نیست. شما باید از یک مشاور با تجربه و حرفه ای هم برخوردار باشید.

برنامه ریزی استاد بهشتی در کلاسینو

برنامه ریزی به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت افراد باشد. بلکه دانش آموز باید به آن پایبند باشد. پس گزارش عملکرد شما به به صورت روزانه و دقیق بررسی می شود. براساس این گزارشات، روزانه مشاور حامی، برنامه روز های آینده شما را تدوین می کند و بر نقاط قوت شما تمرکز می کند و نقاط ضعف را هم در نظر می گیرد. برنامه فعالیت شما روزانه بروزرسانی می شود.

تیم مشاورین تخصصی همواره در دسترس هستند تا به رفع اشکالات شما بپردازند. همچنین کارگاه هایی که برگزار می شود شما را در این راه همراهی می کند.

آزمون های هفتگی شما نیز همواره تحت بررسی مشاور است و اهداف هفتگی بر همین اساس تعیین می شوند. مشاوران تخصصی پیشرفت و پسرفت شما را اندازه گیری می کنند و به شما راهکار هایی ارائه می دهند.

در جلسات مشاوره فردی، صرف نظر از آنچه در گزارشات روزانه بیان می شود، رهکار های شخصی سازی شده ای نیز بیان می شوند و شما را در آمادگی برای موفقیت در آزمون ها یاری می کنند.

در دوره های مشاوره و برنامه ریزی استاد پویا بهشتی در کلاسینو، آنچه مهم است همراهی دانش آموز و دواطلب کنکور می باشد و باقی نگرانی ها توسط آقای بهشتی و تیم همراه رفع می شوند.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

پویا بهشتی

https://maktabeno.com/?p=6054

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی