مشاوره و برنامه ریزی استاد نازنین عباسی

مشاوره و برنامه ریزی استاد نازنین عباسی

مشاوره و برنامه ریزی از جمله امکاناتی است که دانش آموزان برای به دست آوردن رتبه های بالای کنکور یا موفق شدن در آزمون های تیز هوشان استفاده می کنند. برنامه ریزی باعث می شود دانش آموز بداند مسیر خود را چگونه باید طی کند و مطالعه کارامدی داشته باشد.

یک مشاور خوب و با تجربه به دانش آموز کمک می کند که امید خود را از دست ندهد و بتواند در شرایط سخت از او مشاوره بگیرد. به همین دلیل نباید بی گدار به آب زد. هر مشاوری که تعریفش را شنیده اید ممکن است آن چیزی نباشد که شما می خواهید. بنابراین دقت لازم است تا دانش آموز در کنار درس، تفریحات خود را داشته باشد و از مشاور و درس های خود فراری نباشد.

دانش آموزان زیادی در مقطع ششم تا نهم قصد شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس سمپاد را دارند. آنچه که آشکار است این است که موفقیت در این آزمون ها مقدر نیست مگر با برنامه ریزی اصولی.

موسسه آموزشی کلاسینو، این مشکل را برای دانش آموزان حل کرده است. گروه مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو یکی از محبوب ترین و دقیق ترین گروه های تحصیلی کشور می باشد. در ادامه به معرفی یکی از مشاوران با تجربه و پر انرژی کلاسینو، یعنی استاد نازنین عباسی می پردازیم.

استاد نازنین عباسی

خانم نازنین عباسی در کلاسینو، مشاور دانش آموزان پایه ششم تا نهم است. استاد عباسی در کلاسینو به دانش آموزان پایه ششم تا نهم برنامه ریزی و مشاوره ارائه می دهند. از آنجا که این چهار سال تحصیلی، چهار سالی است که علایق دانش آموزان مشخص می شود. پس باید به دانش آموز کمک کرد که از این سال ها به نحو احسنت استفاده را ببرد.

استاد عباسی به دانش آموزان در دوره مشاوره نهم یاد می دهد که چگونه درس بخوانند و حتی چگونه از زمان خود بهترین استفاده را ببرند. کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی خانم عباسی به صورت یک هفته در میان برگزار می شوند. در این کارگاه ها استاد به دانش آموزان نحوه خلاصه برداری، تست زنی، بررسی و تحلیل آزمون، نحوه مطالعه، و نحوه آمادگی برای آزمون یاد می دهد.

برای شرکت در دوره های استاد نازنین عباسی وارد پنل کاربری خود شوید و یا با شماره پشتیبان کلاسینو 09353449442 تماس بگیرید.

ویژگی دوره مشاوره و برنامه ریزی استاد نازنین عباسی

ویژگی های دوره مشاوره و برنامه ریزی استاد نازنین عباسی به شرح زیر هستند.

  1. ارتباط مستقیم با خود استاد
  2. ارائه نمونه سوالات و پاسخ تشریحی برای امتحانات
  3. دریافت گزارش کار مطالعه به صورت روزانه
  4. تماس های تلفنی و پیگیری دانش آموز
  5. تشکیل گروه های رقابتی برای افزایش انگیزه
  6. ارائه راهکار برای دستیابی به معدل 20 و درصد های بالا در آزمون ها
  7. برنامه ریزی و مشاوره های شخصی سازی شده بر اساس شرایط دانش آموز

بیوگرافی نازنین عباسی

  • عضو بنیاد ملی نخبگان
  • رتبه برتر جشنواره خوارزمی (سال 1394 – 1395)
  • یکی از 10 مخترع برتر دومین همایش کشوری فیزیک و زندگی (سال 1395)
  • رتبه برتر پنجمین جشنواره مخترعان دانشگاه تهران (سال 1396)
  • مشاور صد ها قبولی در مدارس برتر و تیز هوشان
  •  دانش آموخته مدارس سمپاد
  • فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی
  • پژوهشگر برتر سال 1395 و تقدیر شده جناب آقای خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش

استاد عباسی معتقد است راه حل موفقیت در آزمون ها و امتحانات مدرسه صرفا زیاد درس خواندن نیست. بلکه مفید و درست درس خواندن است. با یادگیری شیوه هایی که بتوان از زمان خود مفید استفاده کرد و درست درس خواند، زندگی و وقت نوجوانی شما کاملا مفید می گذرد. چرا که همه وقت خود را به درس خواندن نمی گذرانید و می توانید به فعالیت های مورد علاقه خود نیز برسید.

از آنجایی که استاد نازنین عباسی سابقه فعالیت و تحصیل در مدارس سمپاد و فرزانگان را دارد، دانش آموزانی که متقاضی تحصیل در این مدارس برتر هستند می توانند از مشاوره ها و برنامه ریزی های استاد عباسی استفاده کنند.

استاد عباسی در زمینه بهترین روش مطالعه و درس خواندن و برنامه ریزی، زمان زیادی را به تحقیق و پژوهش گذرانده است. به همین دلیل می تواند بسیار به دانش آموزان کمک کند که شیوه مفید درس خواندن را یاد بگیرند.

مشاوره و برنامه ریزی ششم تا نهم کلاسینو

موسسه آموزشی کلاسینو تلاش کرده است تا بهترین مشاوران را گرد هم آورد و دانش آموزان بتوانند عادلانه از در کارگاه های این مشاوران شرکت کنند.

علاوه بر استاد نازنین عباسی، اساتید دیگری هم در سال های ششم تا نهم در حال مشاوره دادن به دانش آموزان هستند. از جمله:

مشاوره استاد آرمان ابراهیمی

 استاد آرمان ابراهیمی در دوره های خود مانند استاد عباسی به دانش آموزان یاد می دهد از روش های کارامد استفاده کنند. همچنین آزمون هایی که در دوره های ایشان برگزار می شود مطابق آزمون های تیزهوشان است. استاد ابراهیمی از استراتژی مدیریت زمان نیز استفاده می کند.

مشاوره استاد پریناز حیدری

سابقه مشاوره استاد پریناز حیدری تنها به کلاسینو ختم نمی شود و درموسسه هایی همچون قلمچی، آنلاین آکادمی، و راه اندیشه نیز به عنوان مشاور فعالیت می کردند. استاد پریناز حیدری در مدرسه نشانه مهر سابقه معاونت آموزشی را دارا هستند. مجموعه قهرمان من توسط ایشان تاسیس شده و کارگاه ها و دوره های آموزشی را برای اولیا و نوجوانان برگزار می کند. از موضوعاتی که در کارگاه های استاد حیدری ارائه می شود به موضوعات رفع استرس، کلاس های انگیزشی، و روش مطالعه می توان اشاره کرد. برنامه ریزی ها با توجه به شرایط هر دانش آموز انجام می شوند و شخصی سازی شده هستند.

https://maktabeno.com/?p=7055

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی