مشاوره و برنامه ریزی استاد ابراهیمی از ششم تا نهم در کلاسینو

مشاوره و برنامه ریزی آرمان ابراهیمی

مشاوره و برنامه ریزی آرمان ابراهیمی در کلاسینو ویژه دانش آموزان از ششم تا نهم می باشد.

استاد ابراهیمی دوره های روانشناسی یادگیری، تربیت و رشد را گذرانده اند. ایشان مشاور دبیرستان های برتر تهران مانند مدارس سلام و مدارس علامه حلی نیز می باشند.

آرمان ابراهیمی علاوه بر مشاور تحصیلی، به عنوان روانشناس نیز مشغول به فعالیت است.

برای شرکت در دوره های استاد آرمان ابراهیمی، وارد پنل کاربری خود در کلاسینو شوید. و یا با شماره پشتیبان کلاسینو: 09353449442 تماس بگیرید.

ثبت نام کلاسینو

کلاس های استاد آرمان ابراهیمی در کلاسینو

در کلاس های استاد آرمان ابراهیمی در کلاسینو ، مشاور شما در تمام مقاطع تحصیلی و پیشرفت ها در کنار شما است. گاهی اوقات اهداف دانش آموزان برای حضور یک مشاور در کنار آنها با یکدیگر متفاوت است. برخی از دانش آموزان برای نمرات بالا تلاش می کنند. برخی دیگر نیز تمایل دارند از لحاظ روحی شخصی را به عنوان حامی در کنار خود داشته باشند.

استاد ابراهیمی برای کمک به هر دو گروه دانش آموزان بسیار فعال و تلاش گر است. استاد ابراهیمی به عنوان یک مشاور کار بلد و با تجربه می داند که دانش آموز در هر شرایطی به چه چیزی نیاز دارد و چگونه باید به آنها کمک شود. از این جهت دانش آموزان با ایشان ارتباط صمیمانه ای برقرار می کنند.

از جمله اموری که در کلاس های استاد آرمان ابراهیمی یاد داده می شوند، عبارت است از:

  1. نحوه صحیح مطالعه
  2. تکنیک مطالعه فعال
  3. یادداشت برداری موثر
  4. شیوه مرور مطالب به صورت کارآمد
  5. آموزش روش های تست زنی و حل تمرین ها
  6. آموزش های روانشناختی و آموزشی
  7. استراتژی های مدیریت زمان
  8. راه حل های دقیق تر و سریع تر برای حل تست ها

هر یک از آموزش هایی که در کلاس های استاد ابراهیمی انجام می شود، به نوعی در تقویت روحیه دانش آموز نقش دارد. به خصوص مبحث آموزش های روانشناختی که باعث می شود دانش آموز با اعتماد به نفس بیشتری در کلاس ها حضور پیدا کند.

ویژگی کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزی پایه ششم تا نهم 1404 استاد آرمان ابراهیمی

استاد آرمان ابراهیمی در دوره های خود در کلاسینو، به صورت هفتگی به دانش آموزان برنامه مطالعاتی شخصی سازی شده ارائه می دهد. این دوره ها شامل جلسات آنلاین و پشتیبانی کامل دانش آموز است. آزمون های دانش آموزان تحلیل می شود و با در نظر گرفتن آن، نقاط ضعف و قوت دانش آموز شناسایی می شوند.

مواردی از جمله ترسیم راه موفقیت، افزایش تمرکز و تند خوانی نیز در برنامه آموزشی این دوره جایگاه ویژه ای دارند.

آزمون هایی که در این دوره طراحی شده اند، شبیه ساز آزمون های تیزهوشان هستند. این آزمون ها به گونه ای برگزار می شود که دانش آموز را با شیوه برگزاری آزمون های تیزهوشان و شرایط آنها آشنا کند.

از آنجایی که استاد ابراهیمی، خود در رشته روانشناسی تحصیل کرده است، روش ها و آموزش های ایشان مورد تایید سازمان روانشناسی آمریکا APA و بر اساس آخرین مقاله های روانشناسی یادگیری طراحی شده اند. به همین دلیل والدین با خیال آسوده می توانند به مشاور خود اعتماد کنند.

ارتباط بین دانش آموز و مشاور کاملا به صورت شخصی است. و مشاوره، پشتیبانی و پرسش و پاسخ با مشاور روزانه انجام می شود.

به صورت هفتگی مشاور با دانش آموزان تماس برقرار می کند و عملکرد آنها را بررسی می کند. و در صورت لزوم به دانش آموز پیشنهاد هایی را ارائه می کند.

دانش آموز باید به طور روزانه برنامه خود را گزارش دهد تا میزان بازدهی برنامه و صحت عمل به آن سنجیده شود.

استاد آرمان ابراهیمی در دوره مشاوره و برنامه ریزی خود جلسات انگیزشی و راهکار های مقابله با افسردگی نوجوانی برگزار می کند. همچنین ارتباط با والدین دانش آموز حفظ می شود تا در صورت برخورد با مسئله، مشاور از آن اطلاع داشته باشد و به صورت فعال بتواند با آن مقابله نماید.

نوشته های مرتبط

اساتید کلاسینو

مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=6205

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی