مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کلاسینو : از پایه تا کنکور

مشاوره و برنامه‌ریزی کلاسینو

قدم گذاشتن در هر مسیر دشوار و ناشناخته‌ای به راهنما نیاز دارد. راهنمایی با تجربه که با سختی‌های مسیر آشنایی داشته باشد. یکی از دشوارترین مسیرهای زندگی که به مشاوره و راهنمای متخصص نیاز دارد، دوران تحصیل و کنکور است. دانش آموزان با ورود به متوسطه دوم گمان می‌کنند که روش‌های مطالعه را به خوبی بلد هستند و نیازی به مشاوره ندارند. ولی شیوه‌های مطالعه برای کنکور متفاوت است. همچنین کنکور یک راه پر پیچ و خم می باشد. بنابراین لازم است که یک مشاور و راهنما در کنار هر داوطلب باشد تا شیوه‌های مطالعه کنکوری و روش‌های درست و اصولی تست زدن را آموزش دهد.

ثبت نام کلاسینو

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

 مشاوره و برنامه‌ریزی آنلاین کلاسینو

دانش‌آموزان در مسیر تحصیل با موانع بسیاری همچون ناامیدی، ترس از شکست، خستگی، بی‌حوصلگی و… مواجه می شوند. عبور از این موانع تنها با حضور یک مشاور کاردان و دلسوز امکان‌پذیر است.

البته دانش آموزان باید توجه داشته باشند که حضور مشاور زمانی اثر گذار است که دانش‌آموزان تابع و پیرو مشاور خود باشند و به راهکارها و راهنمایی‌های او عمل کنند.

 در مورد اهمیت و تابعیت از مشاور همین کافی است که شاعر می‌فرماید:

 پس رهی را که ندیدستی تو هیچ          هین مرو تنها، ز رهبر سر مپیچ

 داشتن راهنما و مشاور سبب می‌شود تا امید و انگیزه دانش آموزان افزایش یابد و اعتماد به نفس آنها تقویت شود.

مشاوران کلاسینو

 در این مقاله به معرفی و نحوه کار مشاوران کلاسینو و دوره های آنلاین مشاوره و برنامه‌ریزی کلاسینو می‌پردازیم تا ضمن آشنا شدن با شیوه کار هر یک از آنها، مشاور دلخواه خود را انتخاب کنید.

 مشاور کلاسینو؛ علی فروغی نیا

کلاس آنلاین مشاوره و برنامه‌ریزی علی فروغی‌نیا، شامل:

 مشاوره جامع سال دهم، دوره جامع سال یازدهم، برنامه 3 ماهه تا کنکور، مشاوره و برنامه‌ریزی تا کنکور می‌باشد. راهنمایی‌ها و مشاوره‌های علی فروغی‌نیا، علاوه بر کیفیت مطالعه و درسی دانش آموزان، بر کیفیت زندگی شخصی او نیز اثر مثبت دارد. فروغی نیا وضعیت تحصیلی گذشته دانش آموزان را در نظر نمی‌گیرد و برنامه‌ریزی را از صفر شروع می‌کند.

استاد فروغی نیا با برنامه‌ریزی‌های حساب شده خود تلاش می‌کند تا زمان تفریح، ساعت خواب و مدت زمان مطالعه دانش آموزان طبق الگوهای دقیق صورت گیرد.

 مشاوره و تماس دانش آموزان با علی فروغی نیا به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود.

 دانش آموزان می‌توانند چالش‌های درسی خود را با استاد علی فروغی مطرح نمایند تا به درستی از این موقعیت‌های سخت عبور کنند.

 برنامه درسی هر دانش آموز به صورت روزانه برای او ارسال می‌گردد. دانش آموزان موظف هستند در پایان روز، گزارش کار خود را برای علی فروغی ارسال نمایند. علاوه بر این گزارش‌های روزانه، هفته ای یک مرتبه هم باید این گزارش را به صورت شفاهی و از طریق تماس‌ تلفنی ارائه شوند. گزارش کار دانش آموزان در اختیار آنالیزورها قرار خواهند گرفت و آنها این گزارش‌ها را در پرونده دانش آموزان ثبت خواهند کرد.

 از دانش آموزان ۴ آزمون شبیه سازی شده کنکور سراسری گرفته خواهد شد و نقاط ضعف و قوت دانش آموزان شناسایی می‌گردد. در صورت صلاحدید، گزارش کارهای درسی دانش آموزان به خانواده آنها ابلاغ می‌شود.

 علی فروغی نیا علاوه بر بررسی وضعیت درسی دانش آموزان، کارگاه‌های مشاوره‌ای برگزار می‌کند. در این کارگاه‌ها نکات علمی و انگیزشی، تکنیک‌های مطالعاتی، روش‌های تست زدن، روش‌های حاشیه نویسی، مطالعه اصولی، شاگرد ممتاز شدن، چگونگی مطالعه دروس محاسباتی و دروس حفظی، مباحث روانشناختی و تقویت روحیه و… برای دانش آموزان ارائه می‌شود.

مشاور کلاسینو؛ مینا اسکندری

 برنامه‌ریزی خانم مینا اسکندری مشاور کلاسینو برای دانش آموزان به صورت هفتگی می‌باشد اما ارائه گزارش کار روزانه است.

 هر دانش آموز از طریق تماس تلفنی و یا پیام رسان، راهنمایی و مشاور دریافت می‌کند.

مینا اسکندری منابع کمک درسی مفید و کاربردی را به دانش آموزان معرفی می‌کند. خانم اسکندری ابتدا هدف دلخواه دانش آموز را بررسی می‌کند، سپس راهکارهای موفقیت را برای او ترسیم می‌نماید.

 برنامه‌ریزی‌های مینا اسکندری برای دانش آموزان، طبق برنامه مدرسه و آزمون‌های او صورت می‌گیرد.

 از ویژگی‌های مشاوره‌ای مینا اسکندری این است که از دروس مطالعاتی، آزمون‌های هفتگی می‌گیرد و نتایج این آزمون‌ها را تحلیل می‌کند. پشتیبان و مشاور، هر هفته با دانش آموزان تماس تلفنی دارد و نکات لازم را برای آنها توضیح می‌دهد. مینا اسکندری برای دانش آموزان خود در پیام رسان‌ها، گروه‌های مخصوص ایجاد می‌کند و نکات درسی، انگیزشی و اخبار کنکور را در گروه ارسال می کند.

 خانم مینا اسکندری در کارگاه‌های مشاوره کلاسینو، نکات مهمی همچون شیوه‌های صحیح تست زدن، روش‌های تحلیل تست، تکنیک‌های تست زدن، نحوه مدیریت زمان، آشنایی با بازار کار رشته‌های مختلف، تغذیه اصولی، روش‌های کنترل اضطراب، تست خوانی جامع و… را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد و آنها را برای امتحانات و کنکور آماده می‌کند.

 کلاس‌های آنلاین مشاوره مینا اسکندری به صورت سه ماهه و دوره جامع تا کنکور برگزار می‌شوند.

مشاوره کلاسینو؛ سهیل ذوالفقاریه

 آقای ذوالفقاریه مشاور و پشتیبانی جامع پایه دهم و جامع پایه یازدهم در کلاسینو هستند. سهیل ذوالفقاریه به صورت روزانه برای دانش آموزان برنامه درسی ارسال می‌کند.

 این برنامه درسی طبق کلاس‌های کنکوری دانش آموزان و آزمون‌های آزمایشی آنان است.

 ارائه گزارش‌های دانش آموزان دوبار در هفته می‌باشد. آقای سهیل ذوالفقاریه در ابتدای دوره مشاوره از دانش‌آموزان، آزمون تعیین سطح می‌گیرد و با چک کردن سوابق تحصیلی دانش آموزان و شناسایی مشکلات درسی آن ها، مشاور ارائه می‌دهد. مشاوره‌های ذوالفقاریه به صورت شخصی و مستقیم هستند. یک هفته در میان مشاوره به صورت تلفنی صورت می‌گیرد.

 والدین دانش آموزان می‌توانند ماهی یک بار با مشاور دانش آموز خود تماس بگیرند و عملکرد فرزند خود را دریافت کنند. کارگاه‌های مشاوره‌ای سهیل ذوالفقاریه یک هفته در میان انجام می‌شود و ضمن ارائه نکات علمی ، آموزشی، روانشناختی، انگیزشی و… آمادگی دانش آموزان را برای کنکور افزایش می‌دهد.

 سهیل ذوالفقاریه با تشکیل کانال در پیام رسان، اخبار کنکور و مطالب انگیزشی و مشاوره ای خود را برای دانش آموزان ارسال می‌کند.

استاد ذوالفقاریه با برگزاری اردوی نوروزی تحت عنوان پادگان ذوالفقاریه یکی از محبوب ترین اساتید مشاوره کلاسینو هستند.

 مشاوره کلاسینو؛ آراد مبشر

 آقای آراد مبشر فارغ التحصیل استعدادهای درخشان تهران هستند و همچنین فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران می‌باشند.

 آراد مبشر ده‌ها دانش آموز رتبه برتر داشته است. مبشر دارای سبک مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی مخصوص به خود است. مبشر تاکنون مبتکر دوره‌های نوینی همچون مدیتیشن کنکوری، سبک شخصی مطالعه، لایوهای شش صبح، برنامه‌ریزی همراه با شخصیت شناسی بوده است. آراد مبشر در کلاسینو، مشاوره دوره جامع سال دهم و دوره جامع سال یازدهم است.

 در کارگاه‌های مشاوره‌ای استاد مبشر در کلاسینو، مباحثی مانند: نحوه مدیریت هر درس، مدیریت زمان، افزایش سرعت در آزمون‌های تشریحی و تستی، آموزش داده می‌شود.

مشاوره کلاسینو؛ شهاب یخچالیان

 اکثر دانش آموزان با سوابق درخشان مشاوره‌ای شهاب یخچالیان آشنایی دارند. دانش آموزان شهاب یخچالیان رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور را به نام خود ثبت می‌کنند. آقای یخچالیان سابقه ارائه مشاوره در برترین مدارس و موسسات کشور را دارد. شهاب یخچالیان در موسسه کلاسینو، مشاوره دوره جامع پایه دهم و دوره جامع پایه یازدهم را بر عهده دارد. برنامه‌های شهاب یخچالیان برای هر دانش آموز طبق توان علمی آنان است.

 برنامه درسی دانش آموزان شهاب یخچالیان بر اساس منابع در دسترس دانش آموزان نوشته می‌شود.

همچنین استاد یخچالیان با برگزاری اردوی نوروزی کلاسینو، به دانش آموزان برنامه نوروزی مناسب با مقطع و سطح تحصیلی ارائه می دهند. اردوی نوروزی کلاسینو ویژه دانش آموزان در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد.

مشاور کلاسینو؛ امین برجعلی

 در کارگاه‌های مشاوره امین برجعلی در کلاسینو، نکات مشاوره‌ای و مهمی مثل: تنظیم ساعت خواب دانش آموزان، مطالعه تحلیلی دروس، نحوه مطالعه تشریحی و تستی امتحانات ارائه می‌شود.

 امین برجعلی در کلاسینو، دوره‌های جامع سال دهم و دوره‌های جامع سال یازدهم را برگزار می‌کند. برجعلی هر دو هفته یک بار برای هر دانش‌آموز برنامه شخصی ارسال می‌نماید و دانش آموزان موظف هستند هر دو شب یک بار گزارش کار خود را ارسال کنند.

 بعد از ارسال گزارش کار، مشاور با دانش آموزان تماس گرفته و سوالات و چالش‌های درسی او را پاسخ می‌دهد. در دوره مشاوره امین برجعلی، ناظر آموزشی با والدین دانش آموزان تماس گرفته و عملکرد دانش آموزان را در اختیار اولیای آنها قرار می‌دهد.

 دکتر برجعلی هر هفته کارگاه‌های مشاوره‌ای و آموزشی خود را در کلاسینو برگزار می‌کند.

مشاوره کلاسینو؛ حدیث سیف

دکتر حدیث سیف، مشاور رتبه‌های تک رقمی و رتبه برترهای کنکوری است. حدیث سیف از دانش آموزان آزمون‌های روانشناختی می‌گیرد و با توجه به ویژگی‌های شخصیتی هر دانش آموز، برای او برنامه شخصی ارسال می‌نماید. در برنامه‌های ارسالی خانم حدیث سیف به توانایی‌های فردی دانش آموز و برنامه مدرسه او دقت می‌شود. دانش آموزان حدیث سیف باید گزارش روزانه ارسال کنند. حدیث سیف در اسکای روم جلسات رفع اشکال و حل سوالات نکته‌دار برگزار می‌کند.

استاد سیف یکی از برگزار کنندگان اردوی نوروزی کلاسینو می باشند.

 مشاوره کلاسینو؛ نازنین عباسی

 مشاوره دوره جامع سال دهم و دوره جامع سال یازدهم توسط استاد نازنین عباسی برگزار می‌شوند.

 نازنین عباسی دارای سابقه علمی درخشانی هستند و در اکثر جشنواره‌ها و همایش‌ها توانسته اند مقام برتر را از آنِ خود کنند. خانم نازنین عباسی علاوه بر کلاس‌های آنلاین مشاوره و برنامه‌ریزی جامع سال دهم و سال یازدهم کلاسینو، کارگاه‌های انتخاب رشته برای انتخاب رشته دانش آموزان نهم به دهم برگزار می‌کند.

 همچنین کارگاه‌هایی نیز برای پایه پنجم ابتدایی تا نهم ارائه می‌دهد.

 مشاوره کلاسینو؛ میثم فتحی

 آقای میثم فتحی در کنار ارائه برنامه هفتگی برای دانش آموزان، برنامه جامع ۴ ماهه نیز ارسال می‌نماید.

 هر شب گزارش روزانه دانش آموزان را چک کرده و نمودار پیشرفته درسی آنان را ترسیم می‌کند.

 میثم فتحی بیش از ۳۰۰ آزمون برای مرور درس‌ها و سنجش تحصیلی دانش آموزان برگزار می‌کند.

مشاوره کلاسینو؛ آرمان ابراهیمی

 آقای آرمان ابراهیمی مشاوره دوره جامع پایه پنجم ابتدایی تا نهم را بر عهده دارند.

 آرمان ابراهیمی برای دانش آموزان و اولیای آنها کارگاه‌های انگیزشی و مشاوره‌ای برگزار می‌کند. هفته ای یک بار جلساتی جهت پرسش و پاسخ با دانش‌آموزان و اولیای آنها تشکیل می‌دهد. ارتباط آرمان ابراهیمی با دانش آموزان به صورت مستقیم و بدون واسطه است. آقای آرمان ابراهیمی روش‌های مطالعه هر درس، محاسبات سریع، متدهای یادگیری و روش‌های موفقیت در آزمون‌های ورودی به مدارس برتر و تیزهوشان را ارائه می دهد.Bottom of Form

ثبت نام در کارگاه های آنلاین مشاوره و برنامه‌ریزی کلاسینو

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های آنلاین مشاوره و برنامه‌ریزی کلاسینو لازم است که پنل شخصی خود را داشته باشید.

با ورود به سایت کلاسینو و وارد کردن شماره تماس یک کد دریافت می کنید.

با وارد کردن کد دریافتی در کادر مورد نظر ، دارای پنل شخصی می شوید و می توانید در کلاس های آنلاین مشاور مد نظر خود در کلاسینو، شرکت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و برنامه‌ریزی کلاسینو می توانید با پشتیبان کلاسینو : 09353449442 در ارتباط باشید.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

کنکور فرهنگیان کلاسینو

انتخاب رشته نهم کلاسینو

هوش و استعداد تحلیلی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=3425

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی