فلسفه و منطق کلاسینو با تدریس استاد علی فروغی نیا

فلسفه و منطق کلاسینو

تدریس فلسفه و منطق کلاسینو با تدریس استاد فروغی شامل دوره های متفاوتی از جمله :

آموزش منطق دهم کلاسینو استاد علی فروغی نیا

کلاس آنلاین منطق دهم کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد علی فروغی نیا

کلاس فلسفه دوازدهم کلاسینو ویژه امتحانات نهایی خرداد استاد علی فروغی نیا

همایش جمع بندی فلسفه و منطق کنکور تیر کلاسینو استاد فروغی نیا

کلاس فلسفه شب امتحان کلاسینو رایگان ویژه ایام خرداد

شروع آموزش منطق دهم کلاسینو از مرداد ماه و شروع کلاس منطق دهم ویژه امتحان خرداد ماه از تاریخ 25 فروردین ماه است. همچنین شروع کلاس فلسفه دوازدهم کلاسینو از هفته اول اردیبهشت ماه می باشد.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

استاد فروغی نیا

 استاد علی فروغی نیا مدرس درس فلسفه و منطق در کلاسینو می‌باشد. ایشان سابقه تدریس در مدارس برتر کشور را در کارنامه خود دارد.

 استاد فروغی نیا با آگاهی از چالشی بودن درس فلسفه و منطق و اهمیت آن در کنکور، به تدریس حرفه ای درس فلسفه و منطق می‌پردازد.

 استاد فروغی نیا با سبک سوالات کنکوری آشنایی دارد و ایشان معتقد هستند حتی یادگیری جزء به جزء مباحث دو درس فلسفه و منطق به تنهایی کافی نخواهد بود؛ بلکه لازم است دانش آموزان از تست های کنکوری فلسفه و منطق آگاهی داشته باشند و با تحلیل انواع تست درس فلسفه و منطق ذهن خود را برای تست های کنکوری آماده سازند. به همین دلیل، موسسه کلاسینو با برگزاری کلاس های نکته و تست، امکان دسترسی به تست های کنکور همراه با حل آن ها را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

 دانش آموزانی که در کلاس های استاد فروغی نیا شرکت می کنند، به راحتی می توانند با کسب درصد بالا از دروس فلسفه و منطق از رقیبان خود سبقت بگیرند.

نکته و تست فلسفه و منطق کلاسینو

پکیج نکته و تست کلاسینو ویژه دانش آموزان دوازدهمی و کنکوری می باشد. دانش آموزان با شرکت در پکیج نکته و تست کلاسینو علاوه بر تست زنی از آموزش کافی نیز بهره مند می شوند.

دوره نکته و تست انسانی کلاسینو شامل دروس تخصصی انسانی از جمله درس فلسفه و منطق است.

شروع کلاس های نکته و تست کلاسینو از 30 دی ماه به مدت 10 الی 15 جلسه می باشد.

جاست تست کلاسینو

جاست تست کلاسینو ویژه دانش آموزان سطح بالا و قوی از نظر آموزش می باشد.

داوطلبین کنکور اردیبهشت رشته انسانی که نیاز به یک جمع بندی اصولی دارند با شرکت در کلاس های جاست تست انسانی کلاسینو می توانند به یک جمع بندی اصولی دست یابند.

شروع کلاس های جاست تست کلاسینو از هفته سوم فروردین در 3 جلسه 4 ساعته است.

تیر نهایی فلسفه و منطق کلاسینو

پکیج تیر نهایی کلاسینو شامل دو پکیج امتحان نهایی خرداد کلاسینو و همایش جمع بندی کنکور کلاسینو می باشد.

همایش جمع بندی کلاسینو ویژه داوطلبین کنکور تیر ماه بعد امتحانات نهایی در 2 جلسه 6 ساعته برگزار می شود.

پکیج امتحان نهایی خرداد کلاسینو ویژه دانش آموزان دوازدهم از هفته اول اردیبهشت ماه و ویژه دانش آموزان دهم و یازدهم از هفته چهارم فروردین ماه آغاز می شود.

اهمیت فلسفه و منطق

دانش آموزان همیشه عنوان دو درس فلسفه و منطق را در کنار یکدیگر می‌شنوند و برخی گمان می‌کنند فلسفه و منطق نام یک کتاب است. در حالی که فلسفه و منطق عنوان دو کتاب مجزا می‌باشد.

 دو درس فلسفه و منطق از تخصصی‌ترین دروس رشته انسانی محسوب می‌شوند. این دروس از جمله دروسی هستند که یادگیری آنها در گرو تحلیل و درک مطلب است. هیچ دانش آموز رشته انسانی نمی‌تواند با حفظ کردن مباحث فلسفه و منطق نمره خوبی کسب کند.

 پیچیده بودن و فلسفی بودن مطالب دروس فلسفه و منطق باعث شده تا این دو درس برای اکثر دانش آموزان دشوار باشد. یادگیری درس فلسفه و منطق به خصوص درس منطق همانند درس ریاضی می‌باشد و باید به طور مداوم به حل تمرین و تکرار مباحث آن پرداخته شود.

در این مقاله تکنیک هایی برای مطالعه درس فلسفه و منطق آموزش داده شده است.

 قبل از پرداختن به نحوه مطالعه این دروس بهتر است که دانش آموزان مطالب را به خوبی آموزش ببینند؛ بنابراین ابتدا به معرفی موسسه ی می‌پردازیم که سالهاست در زمینه آموزش فلسفه و منطق با همکاری بهترین اساتید فعالیت می کنند.

تدریس های موسسه کلاسینو، برترین موسسه آموزشی آنلاین، ویژه دانش آموزان از ابتدایی تا کنکور می باشد.

 تکنیک های طلایی برای مطالعه درس فلسفه و منطق

در کنکور ۱۴۰۳ تعداد سوالات فلسفه و منطق ۲۵ سوال است که ۸ سال مربوط به فلسفه یازدهم و ۸ سوال مربوط به فلسفه دوازدهم و ۹ سوال مختص به درس منطق می‌باشد. درس فلسفه و منطق در کنکور ۱۴۰۳ دارای ضریب ۵ است.

 با توجه به دشوار بودن مباحث، دانش آموزان خیلی راحت اسیر چالش ها و دام های طراحان کنکور می شوند. همانگونه که اشاره شد نمی توان با حفظ کردن مطالب درس فلسفه و منطق این دروس را یاد گرفت. بنابراین برای یادگیری بهتر درس منطق چند راهکار کلیدی ارائه می‌دهیم.

 الف) منطق

درس منطق فقط در پایه دهم تدریس می‌شود.

 شیوه مطالعه درس منطق مثل ریاضی است؛ یعنی برای یادگیری بهتر مباحث درس منطق باید دائماً  مثال‌های گوناگون و متنوعی حل کرد.

مطالب کتاب منطق پلکانی هستند و مطالب دروس با یکدیگر مرتبط می‌باشند. عدم یادگیری یک درس، دانش آموزان را در درس‌های بعدی دچار مشکل می‌کند.

 درس منطق را باید به صورت مفهومی یاد گرفت ؛بنابراین لازم است دانش آموزان پس از مطالعه هر بند، مفهوم و تحلیل خود را از آن یادداشت کنند.

 دانش آموزان باید دقت کنند که خلاصه را به زبان و بیان خود بنویسند و هیچگاه از خلاصه‌های آماده استفاده نکنند.

برای تسلط بر مباحث درس منطق، لازم است که دانش آموزان در کنار مطالعه هر درس به حل تمرین آن درس نیز بپردازند. یعنی مطالعه و تمرین درس منطق را همزمان با هم پیش ببرند و تنها به مطالب کتاب اکتفا نکنند.

 مطالب کتاب برای یادگیری مفاهیم منطقی هستند و برای پیاده‌سازی این مفاهیم لازم است که تمارین متعددی حل کنند. بنابراین باید از جزوات معتبر و گوناگونی برای حل بیشتر تمارین منطق استفاده نمایند.

 از آنجایی که مطالب دروس منطق به یکدیگر مرتبط هستند پس قبل از شروع تدریس درس جدید توسط معلم بهتر است که درس قبلی را برای خود مرور کنند .

پس از مطالعه هر درس به تست‌های مربوط به آن درس بپردازند تا علاوه بر آشنایی با تست‌های هر مبحث، میزان یادگیری خود را از هر درس نیز بسنجند.

بنابراین :

  1. با درک عمیق مفاهیم کتاب منطق
  2.  تمرین و مرور مداوم مباحث آن
  3.  تست زدن و تحلیل پاسخ تشریحی هر تست می‌توانند درصد خیلی خوبی از درس منطق کسب کرده و در زمره داوطلبان برتر قرار بگیرند.

ب) فلسفه

 درس فلسفه، به خصوص فلسفه دوازدهم یکی از دشوارترین دروس رشته انسانی محسوب می‌شود. مطالعه درس فلسفه باید همراه با تأمل و تعمق در مباحث صورت گیرد.

 دانش آموزان برای یادگیری مباحث درس فلسفه، باید قبل از حضور در کلاس، درس جدید و پیش مطالعه کنند و با آمادگی وارد کلاس شوند.

 مطالعه عمیق و درک مباحث فلسفی به صورت مداوم باشد. دانش آموز بهتر است مطالب جدید را برای خود توضیح دهد و آنها را به صورت نکته یادداشت کند.

 مباحثه مطالب با همکلاسی ها باعث ثبت بهتر مطالب می‌شود.

 در پایان هر درس، به زدن تست‌های مفهومی و تحلیل پاسخ تشریحی آنها بپردازند و سعی کنند گزینه‌های اشتباه در تست‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهند و علت اشتباه بودن آنها را مطالعه کنند.

بنابراین؛  همانگونه که اشاره شد برای موفقیت در درس فلسفه و منطق علاوه بر به کارگیری مطالب فوق، شرکت در کلاس‌های استاد علی فروغی نیا یکی از روش‌های موثر برای موفقیت در درس فلسفه و منطق می‌باشد.

ثبت نام در کلاس های منطق و فلسفه کلاسینو

برای شرکت در کلاس های استاد فروغی نیا در کلاسینو، لازم است که ابتدا دارای یک پنل کاربری باشید. بنابراین:

  1. ابتدا بر لینک زیر کلیک نمایید:
  2. شماره تماس خود را وارد کنید تا یک کد برای شما ارسال شود.
  3. سپس کد دریافتی را در کادر مورد نظر قرار دهید
  4. شما اکنون دارای پنل کاربری مخصوص به خود هستید😊
  5. با انتخاب منو و کلیک بر گزینه خرید درس، می توانید بر لیست دروس اساتید دسترسی داشته باشید.
  6.  در کادر مورد نظر ،می توانید اسم درس و یا حتی اسم استاد فروغی نیا را وارد کنید و جلسه فرست کلس(firs class) را به صورت رایگان مشاهده فرمایید.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

اساتید دهم تا کنکور کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=2844

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی