علوم و فنون نوبان کلاسینو 1404-1403

علوم و فنون نوبان کلاسینو 1404-1403

کلاس علوم و فنون نوبان کلاسینو 1404-1403 ویژه دانش آموزان دوازدهمی، فارغ التحصیل و کنکوری رشته انسانی است.

دوره نوبان 1404-1403 کلاسینو از ابتدای آبان ماه شروع شده و تا پایان اسفند ادامه دارند.

زمان ثبت نام در دوره نوبان کلاسینو از هفته آخر شهریور می باشد.

تعداد جلسات علوم و فنون کلاسینو شروع از آبان ماه بین 30 الی 40 جلسه هستند.

دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام کلاس های نوبان کلاسینو با پشتیبان کلاسینو : 09353449442 در ارتباط باشند.

در علوم و فنون نوبان کلاسینو چه مباحثی تدریس می شود؟

کلاس های تابستان کلاسینو از مرداد ماه شروع می شوند. با این حال بسیاری از دانش آموزان به هر دلایلی دوره مرداد را از دست می دهند. آن ها می توانند برای جبران، در دوره نوبان کلاسینو شرکت کنند.

 تدریس مباحث در دوره نوبان هیچ تفاوتی با دوره مرداد ماه نداشته و تمامی نکات به همان صورت تدریس خواهند شد.

 بنابراین از نظر محتوای درسی می توان گفت در کلاس های علوم و فنون نوبان 1403- 1404 کلاسینو، صفر تا صد مباحث تدریس می شوند.

تدریس علوم و فنون در کلاسینو، شامل علوم و فنون سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است.

اساتید علوم و فنون کلاسینو، ضمن آموزش مباحث درسی، به تمرین و تکرار مباحث سوال خیز می پردازند.

در کلاس های نوبان 1403- 1404 کلاسینو ، دانش آموزان می توانند به صورت آنلاین با اساتید ارتباط داشته باشند. و سوالات خود را مطرح نمایند و اشکالاتشان را رفع کنند.

استاد علوم و فنون نوبان 1404-1403کلاسینو کیست؟

برای درس تخصصی و دشوار علوم و فنون لازم است که از تدریس اساتید حرفه ای و با تجربه استفاده شود. موسسه کلاسینو با دعوت از دو استاد برجسته علوم و فنون، یادگیری این درس تخصصی را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور هموار کرده است.

استاد رضا حسینی یکتا و استاد فراز توکلی اساتید علوم و فنون نوبان کلاسینو 1404-1403 هستند.

دکتر رضا حسینی یکتا نیازی به معرفی ندارند. ایشان یکی از برترین اساتید ایران در زمینه تدریس علوم و فنون و یا همان ادبیات تخصصی هستند.

 استاد یکتا دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران بوده و در زمینه تالیف و تدریس درس علوم و فنون دارای کارنامه درخشانی می باشد. اکثر دانش آموزانی که از تدریس استاد حسینی یکتا استفاده کرده اند، درصد بالایی از درس علوم و فنون به دست آورده اند.

استاد فراز توکلی مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی خود را از دانشگاه تهران اخذ نموده و استاد پروازی محسوب می شود.

 دکتر فراز توکلی برای دانش آموزان یک جزوه کامل تهیه کرده که دانش آموزان آن را از طریق پنل کاربری کلاسینو خود می تواند دریافت کنند. استاد فراز توکلی در کلاسینو، عروض سماعی را آموزش می دهد. یادگیری عروض سماعی می تواند به تست زدن دانش آموزان سرعت بخشد و در وقت آنها صرفه جویی شود.

دانش آموزان می توانند نمونه تدریس علوم و فنون استاد رضا حسینی یکتا و استاد فراز توکلی را به صورت رایگان در سایت کلاسینو مشاهده نمایند. و پس از مشاهده جلسات رایگان علوم و فنون کلاسینو استاد دلخواه خود را انتخاب کنند.

نکته و تست علوم و فنون کلاسینو 1404-1403

پس از آموزش دقیق و تکنیکی مباحث علوم و فنون، لازم است که دانش آموزان با روش های تست زدن آشنا شوند. به دانش آموزان توصیه می گردد حتما در دوره های نکته و تست علوم و فنون کلاسینو شرکت کنند.

زیرا اساتید کلاسینو در کلاس های نکته و تست کلاسینو به تدریس، ارائه نکات کنکوری، حل تست های کنکور اخیر و روش های تست زدن می پردازند. در کلاس های نکته و تست علوم و فنون علاوه بر آموزش مباحث علوم و فنون سه پایه، بر ارائه نکات مهم و تکنیک های تست زدن تمرکز می کنند.

کلاس های نکته و تست کلاسینو از بهمن ماه شروع می شوند.

نوشته های مرتبط

رضا حسینی یکتا

فراز توکلی

کلاس های مرداد کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=5427

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی