روش تست فیزیک استاد مهدی براتی

روش تدریس فیزیک استاد مهدی براتی

روش تدریس فیزیک استاد مهدی براتی به عنوان یکی از پرطرفدارترین تدریس های درس فیزیک از پایه تا کنکور شناخته شده اند.

کلاس های فیزیک موسسه کلاسینو برای دانش آموزان تجربی و ریاضی سه پایه تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم طراحی شده اند. همچنین کنکوری ها نیز با حضور در این جلسات از نتایج بسیار خوبی بهره مند می شوند.  

استاد مهدی براتی دانش آموزان خود را از پایه با فیزیک آشنا می کند. استاد براتی از اهمیت فیزیک پایه غافل نیست. بدین ترتیب که تمام مباحث از پایه دهم و یازدهم و دوازدهم به ساده ترین صورت ممکن به دانش آموزان آموزش داده می شود.  تدریس به شیوه ساده به وسیله روش های نوین کمک آموزشی مانند انیمیشن و شبیه سازی صورت می گیرد.

روش تدریس استاد براتی

استاد مهدی براتی از انرژی زیادی در زمان تشکیل کلاس های خود برخوردار است و این علتی می شود تا دانش آموزان با اشتیاق بیشتری در کلاس های ایشان حضور پیدا کنند و به مطالعه درس فیزیک علاقه مند شوند.

همه مفاهیم دشوار و راحت کتاب های فیزیک دوره متوسطه دوم توسط استاد براتی بیان خواهند شد.

استاد براتی برای دانش آموزان خود پس از تدریس کامل هر مبحث، تست هایی را در نظر می گیرد. با تحلیل و بررسی این تست ها، دانش آموزان علاوه بر تست زنی فیزیک، با تحلیل های هر تست نیز آشنا می شوند و نکته های جدیدی یاد می گیرند که ممکن است توجه طراحان سوالات کنکور را به خود جلب کند.

آزمون فیزیک کلاسینو

استاد مهدی براتی همچنین آزمون هایی را قبل از ورود به کلاس برای دانش آموزان طراحی می کند که حاوی نکته هایی است که استاد در طول جلسه قبل بیان کرده است.

علاوه بر آزمون ها، استاد براتی به دانش آموزان تکالیفی را محول می کند و شما باید قبل از ورود به جلسه، تکالیف را بارگزاری کنید.

با تست های مکرر و نکته های استاد مهدی براتی، دانش آموزان توانایی لازم برای پاسخگویی سوالات کنکور را پیدا می کنند. در طول مدتی که استاد به تست زنی می پردازد، به دانش آموزان شیوه هایی را آموزش می دهد که بتوانند از زمان خود کمترین و کارآمد ترین استفاده را ببرند. بنابراین هنگام حاضر شدن در جلسه آزمون، توانایی مدیریت زمان را دارند.

پس از پایان دوره، دانش آموزانی که در جلسات فیزیک کلاسینو شرکت کرده اند. به مراتب مسیر آسان تری در آمادگی برای کنکور سراسری و امتحانات نهایی طی می کنند.

https://maktabeno.com/?p=6315

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی