رضا حسینی یکتا

رضا حسینی یکتا

سید رضا حسینی یکتا دارای مدرک دکترای ادبیات هستند. حسینی یکتا هر سه مقطع دانشگاهی خود را ( کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) را در رشته زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده اند.

ایشان مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه علامه طباطبایی کسب کرده است. و در دانشگاه تبریز به تحصیل در مقطع ارشد پرداخته. سپس موفق به اخذ مدرک دکتری از دانشگاه تهران شده است. و حدود 20 سال سابقه تدریس علوم و فنون و ادبیات عمومی دارد. استاد یکتا، علاوه بر تدریس دروس ادبیات تخصصی و ادبیات عمومی، در دانشگاه نیز تدریس می کنند.

رزومه استاد حسینی یکتا

  • کارشناس صدا و سیما از سال 85
  • استاد ادبیات عمومی و علوم و فنون کلاسینو
  • تدریس دربرنا مه های آموزشی صدا و سیما همچون: فرصت برابر، پاسخ ،کارنامه ۲۰و…
  • مدرس دی وی دی های آموزشی موسسات ونوس، نوین
  • عضویت در هیات تالیف کتب نشر الگو
  • برگزاری بزرگترین همایش های علوم و فنون
  • مدرس علوم و فنون رتبه های دو رقمی و تک رقمی
  • نگارش دستور زبان عطارد راه اندیشه
  • پرمخاطب ترین استاد علوم و فنون
  • آموزش تکنیکی آرایه های ادبی، قرابت معنایی، دستور زبان، عروض و…

ایشان مبتکر روش ها و متدهای آموزشی نوین هستند و توانسته اند مباحث دشوار علوم و فنون را به صورت حرفه ای به دانش آموزان، آموزش دهد. در حال حاضر، ادبیات عمومی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی، ریاضی و انسانی را در کلاسینو تدریس می کند. همچنین کلاس های علوم و فنون (ادبیات تخصصی) پایه ی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی در کلاسینو توسط استاد حسینی یکتا برگزار می شوند.

روش تدریس استاد حسینی یکتا

استاد برای هر پایه، تدریس متفاوتی ارائه می دهد. با این حال می توان گفت به طور کلی، شیوه ی تدریس ادبیات حسینی یکتا سرعتی نسبتا ملایمی را دارد و دروس کتاب را با توجه به محتوای آنها، برای دانش آموزان دسته بندی می کند. و یک تدریس موضوعی است.

استاد یکتا پس از تدریس به حل و تحلیل تست های آن مبحث می پردازد و از همان ابتدا دانش آموزان را با تست های درس تدریس شده آشنا می سازد.

تدریس علوم و فنون استاد یکتا

سید رضا حسینی یکتا ادبیات تخصصی و یا همان علوم و فنون را به صورت تکنیکی و اصولی تدریس می کند. تسلط استاد یکتا بر مباحث علوم و فنون و حل سوالات تالیفی و کنکوری، سرعت یادگیری دانش آموزان را در این درس افزایش می دهد.

استاد مطالب درس علوم و فنون را دسته بندی می کند و سپس به تدریس موضوعی می پردازد. این روش تدریس ترکیبی سبب می شود تا دانش آموزان با سوالات ترکیبی آشنا شوند و در حل تست های کنکوری مشکلی نداشته باشند.

درس علوم و فنون شامل چند مبحث است. استاد حسینی یکتا با توجه به اهمیت هر بخش، به تدریس آن مبحث می پردازد. استاد یکتا ابتدا آرایه های ادبی را درس می دهد. در تدریس آرایه ها از مهم ترین و دشوارترین آرایه شروع کرده و با ساده ترین آرایه، درس را به پایان می رساند. حسینی یکتا برای مطالعه مبحث سبک شناسی و تاریخ ادبیات به دانش آموزان برنامه مطالعاتی ارائه می دهد. و در جلسه بعد به توضیح درس و رفع اشکال دانش آموزان می پردازد.

ایشان با حل تست های متنوع در کنار آموزش دروس، روند یادگیری را برای دانش آموزان بهبود می بخشد. حسینی یکتا تمام سوالات کنکور و امتحانات نهایی را آنالیز کرده و در تدریس خود مباحث سوال خیز را مد نظر قرار می دهد.

تدریس ادبیات عمومی حسینی یکتا

همانطور که اشاره شد مهم ترین درس عمومی برای تمامی رشته ها، فارسی عمومی است.

در سال های گذشته درس ادبیات جزو دروسی بود که در کنکور از آن سوال طرح می شد اما اخیرا با حذف دروس عمومی در کنکور، نمره امتحان ادبیات عمومی تاثیر زیادی در معدل و رتبه کنکور دانش آموزان خواهد داشت.

حسینی یکتا توضیحات مختصری در مورد بخش های مختلف ادبیات مطرح می کند. در تدریس خود، وقت بیشتری به مهم ترین و سوال خیز ترین مبحث ادبیات اختصاص می دهد.

استاد یکتا شیوه ی مطالعه ی هر بخش از ادبیات (دستور زبان، آرایه، تاریخ ادبیات، املا و… ) را آموزش می دهد و تدریس ایشان بر اساس امتحانات نهایی است.

جزوه ی استاد حسینی یکتا

دکتر حسینی یکتا مدرس ادبیات عمومی و علوم و فنون و یا همان ادبیات تخصصی هستند که برای این دروس جزوه هایی تهیه کرده است.

جزوه های استاد حسینی یکتا شامل درس نامه، سوالات کنکوری، سوالات تالیفی می باشد. جزوه ی حسینی یکتا بیش از 70 درصد با سوالات کنکور مطابقت دارند.

جزوه ی ادبیات عمومی و علوم و فنون استاد حسینی یکتا عبارتند از :

  • جزوه ادبیات اختصاصی علوم و فنون جامع استاد حسینی یکتا کنکور1404
  • جزوه ادبیات دوازدهم عمومی استاد یکتا 1403-1404
  • جزوه همایش کنکور 1401 دکتر رضا حسینی یکتا (رنگی)
  • جزوه همایش کنکور 1401 دکتر رضا حسینی یکتا (سیاه-سفید)
  • دستور زبان فارسی عطارد راه اندیشه

جزوه ی ادبیات عمومی حسینی یکتا

با توجه به حذف دروس عمومی از کنکور، نه تنها از اهمیت آنها کاسته نشده بلکه تاثیر و اهمیت آنها بیش از پیش شده است.چرا که نمره ی دروس عمومی در نتیجه کنکور بسیار اثرگذار است.و حتی صدم نمره هم می تواند نتیجه و رشته کنکور را تغییر دهد.

از میان دروس عمومی، درس ادبیات از اهمیت بیشتری برخوردار است و در واقع با ضریب بالایی که دارد تاثیر زیادی در معدل دانش آموزان دارد.

طراحان امتحانات نهایی با چالشی کردن سوالات امتحان، رقابت میان دانش آموزان را بسیار سخت کرده اند.

استاد حسینی یکتا با تسلطی که بر مباحث و سوالات درس ادبیات دارند، جزوه ای به نگارش درآورده اند.که محتوای جزوه ی ادبیات عمومی حسینی یکتا شامل: لغات، املا، معنا و مفهوم، تاریخ ادبیات، قرابت معنایی، دستور زبان، آرایه های ادبی و… است.

جزوه ی فارسی عمومی در کلاس های ایشان در کلاسینو قابل دریافت است. همچنین جزوه های استاد یکتا در سایت کتابچی و دیجیتال علوی نیز قابل تهیه می باشد.

جزوه ی علوم و فنون حسینی یکتا

درس علوم و فنون و یا همان ادبیات تخصصی، مهم ترین، دشوارترین درس رشته ی انسانی محسوب می شود.

علوم و فنون با ضریب 8 بالاترین ضریب را از میان دروس رشته انسانی دارد. یعنی تسلط بر درس علوم و فنون برابر است با موفقیت در کنکور رشته انسانی.

جزوه ی علوم و فنون استاد یکتا شامل مباحث عروض، سبک شناسی، تاریخ ادبیات، آرایه های ادبی و… است.

دانلود جزوه ی علوم و فنون حسینی یکتا از طریق پنل کاربری دانش آموزان در کلاسینو، امکان پذیر است.

علوم و فنون نوبان استاد حسینی یکتا

کلاس های نوبان علوم و فنون حسینی یکتا از اول آبان هر سال آغاز می شوند.که از لحاظ محتوای تدریس تفاوتی با کلاس های مرداد ایشان ندارند.

دوره ی نوبان کلاسینو برای دانش آموزانی است که در دوره ی مرداد ماه شرکت نکرده اند و از قصد شروع مطالعه را از پاییز دارند.

جزوات، سوالات و تست هایی که در کلاس مرداد ایشان حل می شوند، در اختیار دانش آموزان دوره ی نوبان نیز گذاشته می شود. در کلاس های نوبان فقط دروس اختصاصی پایه دوازدهم تدریس می شوند و این دوره شامل دروس عمومی و یا پایه های دیگر نمی باشد.

نکته وتست علوم و فنون

کلاس های نکته و تست انسانی کلاسینو از بهمن ماه آغاز می شوند. دانش آموزان برای آمادگی، جمع بندی و تست زنی می توانند در این دوره ها شرکت کنند. دانش آموزان با شرکت در کلاس های نکته و تست علوم و فنون حسینی یکتا می توانند به یک جمع بندی و آموزش اصولی در 12 الی 15 جلسه دست یابند.

ثبت نام در کلاس های علوم وفنون استاد یکتا بزرگترین کمک برای دانش آموزان رشته انسانی می باشد.

جاست تست علوم و فنون استاد حسینی یکتا

دوره جاست تست علوم و فنون ویژه کنکور اردیبهشت می باشد. دانش آموزانی که در طول سال در کلاس های کلاسینو شرکت و به سطح خوبی در آموزش رسیده اند می توانند در دوره ی جاست تست just test کلاسینو شرکت کنند.

دانش آموزان رشته انسانی با تهیه پکیج جاست تست رشته انسانی با تخفیف ویژه می توانند در کلاس های علوم و فنون استاد شرکت کنند.

تیرنهایی علوم و فنون

دوره تیر نهایی کلاسینو شامل دو پکیج امادگی امتحانات نهایی خرداد 1403 و همایش جمع بندی کنکور تیر 1403 است.

دانش آموزان دوازدهم می توانند با خرید دوره تیر نهایی هر دو پکیج را با تخفیف ویژه داشته باشند.

همچنین کلاس امتحانات خرداد کلاسینو ویژه دانش آموزان دهم و یازدهم نیز می باشد که دروس تخصصی و عمومی را شامل می شود.

6 پاسخ

    1. تدریس علوم و فنون استاد حسینی یکتا در موسسه کلاسینو بهترین تدریس ادبیات و علوم و فنون است.

  1. سلام کلاس های تابستانه استاد حسینی یکتا از کی شروع میشن؟

  2. هزینه کلاس ها چقدره؟ آیا میشه یکی دوتا درس رو کلاس گرفت یا باید پکیج کامل ثبت نام کرد ؟هزینه پکیج کامل چقدره ؟

    1. برای سال یازدهم و دوازدهم می توان بک درس انتخاب کردولی برای سال دهم باید اشتراک یک ساله دهم کلاسینو را تهیه کنید. جهت اطلاع از قیمت ها با شماره 09353449442 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اساتید دیگر این درس
اساتید پنجم ابتدایی کلاسینو
اساتید چهارم ابتدایی کلاسینو
اساتید سوم ابتدایی کلاسینو
اساتید دوم ابتدایی کلاسینو
اساتید اول ابتدایی کلاسینو
پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی