نکته و تست ریاضی کلاسینو ویژه کنکور 1403 و امتحانات خرداد ماه

نکته و تست ریاضی کلاسینو (TNT)

دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو (TNT) توسط اساتید برتر مجموعه کلاسینو تدریس می شود.

اساتید دوره نکته و تست درس ریاضی کلاسینو (TNT) شامل: استاد آریان حیدری، استاد بابک سادات، استاد بهرام جلالی، استاد محمد صحت کار، استاد خسرو محمدزاده

هر کدام از این اساتید روش تدریس مخصوص به خود را دارند. در دوره نکته و تست کلاسینو، مرور و جمع بندی منابع دهم، یازدهم و دوازدهم ویژه کنکور انجام می شود. و بخش زیادی از هر جلسه به بررسی و حل تست اختصاص می یابد.

تعداد جلسات دوره نکته و تست کلاسینو (TNT) بین 10 تا 15 جلسه است و زمان هر جلسه بین 2 تا 4 ساعت می باشد.

زمان شروع دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو (TNT) از 30 دی ماه است.

دوره نکته و تست کلاسینو مناسب دانش آموزان دوازدهمی و داوطلبان کنکوری می باشد.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

نکته و تست ریاضی (TNT) کلاسینو

از آنجایی که درس ریاضی جز دروس سخت و فرمولی تمامی رشته ها می باشد. پس موسسه کلاسینو تاکید خاصی بر آموزش و تست زنی این دروس داشته. به همین دلیل با همکاری اساتید برتر کشوری در درس ریاضی بهترین تدریس ها را از لحاظ تست زنی برای دانش آموزان ارائه کرده است.

ریاضی درس اصلی رشته ریاضی و همچنین از دروس اختصاصی و مهم رشته انسانی و تجربی می باشد.

نکته و تست (TNT) ریاضی آریان حیدری در کلاسینو

هر ساله دانش آموزان زیادی مشتاق به شرکت در کلاس های ریاضی استاد حیدری می باشند. از آنجایی که استاد آریان حیدری با تدریس ریاضی به صورت نکته و تست توانسته اند کمک به سزایی در تست زنی دانش آموزان داشته باشند، کلاس های ایشان در کلاسینو با استقبال کم نظیری روبرو می شوند. ایشان تمام تمرکز خود را در بحث تدریس بر روی ریاضی دوازدهم قرار داده اند. در کلاس های نکته و تست ریاضی آریان حیدری در کلاسینو، تمرکز بر روی سه مبحث مهم: تدریس، نکته و تست می باشد.

دوره های نکته و تست ریاضی آریان حیدری در کلاسینو به شرح زیر می باشد.

1- کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 حسابان استاد آریان حیدری

2- کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 ریاضی تجربی استاد آریان حیدری

3- کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 ریاضی انسانی استاد آریان حیدری

نکته و تست (TNT) ریاضی بابک سادات در کلاسینو

کلاس های نکته و تست ریاضی بابک سادات ویژه دانش آموزان ریاضی و تجربی می باشد. ایشان دارای بیش از دو دهه سابقه تدریس ریاضی در برترین مدارس کشور می باشند. همچنین برگزار کننده آزمون های ریاضی مدارس نخبگان می باشند.

کلاس های نکته و تست ریاضی بابک سادات در کلاسینو بیشتر مناسب دانش آموزانی هستند که به صورت کامل و جامع نتوانسته اند، آموزش مباحث را دریافت کنند.

دوره های نکته و تست ریاضی استاد بابک سادات در کلاسینو به شرح زیر می باشد.

1- کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 ریاضی تجربی استاد بابک سادات

2- کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 حسابان استاد بابک سادات

نکته و تست (TNT) هندسه و گسسته بهرام جلالی در کلاسینو

استاد بهرام جلالی بیشترین تمرکز خود را در کلاس های نکته و تست ریاضی، در پایه دوازدهم رشته ریاضی قرار دارند. ایشان در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای رشته تجربی و ریاضی تدریس می کنند. اما در کلاس های نکته و تست بیشترین توان خود را برای تدریس حسابان و گسسته نموده اند.

کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 هندسه و گسسته استاد بهرام جلالی در کلاسینو به صورت جامع و از پایه می باشد. این کلاس ها بهترین موقعیت برای دانش آموزانی است، که به هر دلیلی نتوانسته اند مباحث هندسه و گسسته را جمع بندی کنند.

نکته و تست (TNT) هندسه و گسسته محمد صحت کار در کلاسینو

استاد محمد صحت کار تدریس آمار و احتمال را در پایه یازدهم ریاضی و تدریس هندسه و گسسته را در پایه دوازدهم ریاضی انجام می دهند.

نکته و تست (TNT) هندسه و گسسته محمد صحت کار در کلاسینو ویژه دانش آموزان دوازدهم رشته ریاضی می باشد. تدریس ایشان که دارای 25 سال سابقه تدریس در درس هندسه و گسسته می باشند، بسیار مورد توجه کاربران و دانش آموزان، به خصوص کنکوری ها قرار گرفت.

کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 هندسه و گسسته استاد محمد صحت کار در کلاسینو، در ابتدا شامل مرور کلی مباحث، سپس تست زنی و در پایان بررسی هر تست و بیان نکته های آن می باشد.

نکته و تست (TNT) ریاضی انسانی خسرو محمد زاده در کلاسینو

دوره نکته و تست ریاضی انسانی کلاسینو توسط استاد محمد زاده و استاد آریان حیدری تدریس شود. استاد خسرو محمد زاده تنها استاد ریاضی کلاسینو هستند، که تمرکز کامل خود را بر روی تدریس ریاضی انسانی گذاشته اند.

از آنجایی که درس ریاضی، برای دانش آموزان رشته انسانی سخت و پیچیده می باشد. استاد محمد زاده با تدریس ها روان و جذابشان توانسته اند این درس را به درسی شیرین و روان تبدیل کنند.

اکثر دانش آموزان رشته انسانی با شرکت در کلاس های استاد محمدزاده در کلاسینو از پایه تا کنکور، به درصد خوبی در درس ریاضی دست یافته اند.

کلاس آنلاین نکته و تست کنکور1403 ریاضی انسانی استاد خسرو محمدزاده در کلاسینو از پایه تا جامع می باشند.

جاست تست کلاسینو

 همانطور که از نام دوره جاست تست (Just test) پیداست، اساتید در این دوره فقط و فقط به تست می‌پردازند. در این دوره اساتید مباحث را تدریس نمی‌کنند و تمرکز آنها تنها بر تست زدن است.

 اساتید کلاسینو در تلاش هستند تا در دوره جاست تست کلاسینو (Just test)، تست‌های مهم و دشوار را توضیح دهند و با تست زدن‌های مداوم، مطالب را مرور و جمع‌بندی نمایند.

ثبت نام کلاس جاست تست کلاسینو از اسفند ماه آغاز می شود

کلاس‌های جاست تست کلاسینو از هفته سوم فروردین ماه آغاز شده و به مدت سه هفته ادامه دارند.

 مدت زمان هر کلاس Just test کلاسینو 4 ساعت می‌باشد. در واقع دانش آموزان دوره جاست تست برای هر درس، در سه جلسه چهار ساعته شرکت می‌کنند.

نوشته های مرتبط

ثبت نام در دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو (TNT)

ثبت نام در دوره نکته و تست ریاضی کلاسینو (TNT) همانند ثبت نام در پنل کاربری کلاسینو می باشد. با کلیک بر روی لینک « ثبت نام کلاسینو » و انجام دادن مراحل خواسته شده، پنل اختصاصی کلاسینو برای شما تشکیل می شود.

در این پنل می توانید جلسات رایگان دوره نکته و تست کلاسینو را مشاهده کنید. همچنین با انتخاب دوره مورد نظر و پرداخت هزینه، می توانید در دوره های نکته و تست کلاسینو شرکت نمایید.

کلاسینو

اساتید کلاسینو

ریاضی کلاسینو

پشتیبان کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=3012

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی