ثبت نام در دروس عمومی دوازدهم ویژه امتحانات خرداد ماه 1403

دروس عمومی دوازدهم کلاسینو امتحانات خرداد ماه

پکیج دروس عمومی دوازدهم کلاسینو ویژه امتحانات خرداد ماه شامل دروس عمومی برای تمامی رشته های در مقطع دوازدهم می باشد.

ادبیات عمومی کلاسینو

کلاس آنلاین ادبیات عمومی سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد رضا حسینی یکتا

کلاس آنلاین ادبیات عمومی سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد فراز توکلی

دین و زندگی کلاسینو

کلاس آنلاین دینی سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد روزبه فکری

عربی عمومی کلاسینو

کلاس آنلاین عربی عمومی سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد محمد واعظی

کلاس آنلاین عربی عمومی سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد عمار تاجبخش

دوره آنلاین عربی عمومی سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد محمد مهدی شاهرودی

زبان انگلیسی کلاسینو

کلاس آنلاین زبان سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد رضا کیاسالار

کلاس آنلاین زبان سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد علیرضا جابری

دوره آنلاین زبان سال دوازدهم1403 کلاسینو ویژه امتحانات خرداد استاد میلاد قریشی

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

دوره جامع دروس عمومی سال دوازدهم کلاسینو چیست؟

 با حذف دروس عمومی از کنکور، دانش آموزان برای کنکور سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ دیگر نیازی به تست زدن دروس عمومی ندارند؛ بلکه به یک تدریس خوب، ارائه نکته‌ها، دسته‌بندی مطالب و حل نمونه سؤالات متعدد نیازمند هستند.

 در این میان، مؤسسه کلاسینو که به خوبی از تأثیر دروس عمومی در کنکور ۱۴۰۳ آگاه بوده، به برگزاری کلاس های دروس عمومی سال دوازدهم ویژه خرداد ماه پرداخته است.

 دروس عمومی دوازدهم کلاسینو امتحانات خرداد ماه 1403 از بهمن ماه آغاز خواهند شد.

 این دوره مربوط به دروس ادبیات عمومی، عربی عمومی، زبان عمومی و دینی خواهد بود.

 تعداد جلسات دوره دروس عمومی کلاسینو بین ۱۳ تا ۱۵ جلسه می‌باشد و هر جلسه یک ساعت و نیم الی دو ساعت طول می‌کشد.

 کلاسینو برای امتحانات دروس عمومی خرداد، از بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده و با توجه به این زمان طولانی موفقیت در امتحانات خرداد ماه قطعی خواهد بود.

اساتید دروس عمومی در کلاس‌های عمومی دوازدهم کلاسینو، ضمن ارائه درسنامه به صورت مفهومی، سؤالات مهم و چالش برانگیز را مطرح کرده و با حل نمونه سؤالات گسترده و متنوع، دانش‌آموزان را برای امتحانات نهایی خرداد ماه پایه دوازدهم آماده می‌کنند.

دانش آموزان با شرکت در کلاس‌های عمومی کلاسینو ویژه خرداد ماه 1403، علاوه بر کسب موفقیت در امتحانات نهایی، نیمی از مسیر کنکور را طی خواهند کرد.

اساتید دروس عمومی دوازدهم کلاسینو

ادبیات کلاسینو : فراز توکلی، رضا حسینی یکتا

عربی عمومی کلاسینو : محمد واعظی، عمار تاجبخش، محمدمهدی شاهرودی

زبان انگلیسی کلاسینو : رضا کیاسالار، علیرضا جابری، میلاد قریشی

دین و زندگی کلاسینو : روزبه فکری

جهت ثبت نام در کلاس های دروس عمومی کلاسینو برای خرداد 1403 می توانید بر لینک « ثبت نام کلاسینو » کلیک نمایید. یا با شماره پشتیبان کلاسینو تماس حاص فرمایید.

09353449442

نکته و تست (TNT) کلاسینو

در دوره نکته و تست کلاسینو ، تست زنی دروس اختصاصی مد نظر می باشد. در این دوره که برای هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی طراحی شده است، اساتید برتر، تست های سال های اخیر را حل و بررسی می کنند. نکات هر تست به دانش آموزان آموزش داده می شود. همچنین بیشترین تمرکز بر روی مباحث پر سوال کنکور سراسری می باشد.

این دوره که ویژه دانش آموزان دوازدهمی و کنکوری می باشد، از بهمن ماه آغاز و تاکنکور اردیبهشت پایان می یابد. اما ویدیو های آفلاین بر روی پنل کاربری تا روز کنکور در دسترس دانش آموزان می باشند.

دانش آموزان با تهیه پکیج tnt نهایی (نکته و تست + دروس عمومی ویژه امتحانات خرداد) می توانند از تخفیف ویژه کلاسینو برخوردار شوند.

آمادگی امتحانات نهایی خرداد

دوره آمادگی امتحانات نهایی خرداد کلاسینو که شامل دروس تخصصی و عمومی می باشد برای دانش آموزان از مقطع دهم تا دوازدهم است.

کلاس های امتحانات خرداد دهم و یازدهم کلاسینو از هفته چهارم فروردین آغاز و پکیج امتحانات نهایی دوازدهم خرداد بعد از کنکور اردیبهشت آغاز می شود.

اهمیت دروس عمومی در کنکور فرهنگیان

منابع کنکور فرهنگیان شامل: هوش و استعداد معلمی، تعلیم و تربیت اسلامی، فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی به همراه دین و زندگی دهم و یازدهم می باشد.

اما 50 درصد کنکور فرهنگیان معدل امتحانات نهایی دوازدهم است. و اهمیت نمرات دروس عمومی دوازدهم در معدل نهایی بر هیچ کسی پوشیده نیست. پس داوطلبین کنکور فرهنگیان باید زمانی را برای مطالعه دروس عمومی قرار دهند. در واقع دانش آموزان با مطالعه دروس عمومی، باعث افزایش تراز و نمره خود در کنکور می شوند.

دانش آموزان جهت موفقیت در کنکور فرهنگیان می توانند در کلاس های آمادگی کنکور فرهنگیان کلاسینو شرکت نمایند.

اهمیت دروس عمومی در کنکور

در چند سال گذشته زمزمه هایی مبنی بر حذف دروس عمومی به گوش می رسید؛ با این حال هیچ کس تصور نمی کرد که روزی دروس عمومی از کنکور حذف شوند. تا اینکه طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اولین کنکور بدون دروس عمومی در بهمن ماه سال 1401 برگزارشد.

با حذف دروس عمومی از کنکور، وزارت آموزش و پرورش مکلف شد تأثیر معدل را در نتیجه کنکور قطعی کند.

دانش آموزان در ابتدا از این حذف، احساس رضایت داشتند و گمان می کردند دروس عمومی، دیگر اهمیت چندانی نخواهند داشت. اما هنگامی که متوجه تأثیر مستقیم معدل در کنکور شدند، نگرانی آنها نسبت به دروس عمومی افزایش یافت.

بنابراین دانش آموزان عزیز تصور نکنند که دروس عمومی به حاشیه رفته اند؛ بلکه تأثیر دروس عمومی در کنکور ۲۸ درصد و دروس اختصاصی ۲۲ درصد خواهد بود.

مزایا و معایب حذف دروس عمومی از کنکور

هدف از حذف دروس عمومی از کنکور، برقراری عدالت آموزشی بود؛ چراکه مشاوران و معلمان معتقدند دروس عمومی نباید معیار و ملاکی برای ورود به رشته های پزشکی و یا مهندسی باشند و دانش آموزان باید از طریق دروس تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرند.

با این حذف، دغدغه و نگرانی دانش آموزان نسبت به حل تست های دروس عمومی از بین رفت.

حذف دروس عمومی سبب شد تا داوطلبان در زمان برگزاری آزمون، زمان بیشتری برای پاسخگویی به سؤالات تخصصی داشته باشند و در نتیجه از میزان استرس و نگرانی آنان کاسته شود.

 اما این حذف آثار نامطلوبی نیز دارد. داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ که بخش عمده‌ای از وقت خود را صرف مطالعه و تست زدن دروس عمومی کرده بودند، با اعلام ناگهانی حذف دروس عمومی از کنکور نه تنها زحمات آنان بی‌نتیجه ماند بلکه عملاً وقت آنها بیهوده تلف شده بود.

 یکی دیگر از معایب این حذف، عدم توجه دانش آموزان به دروس عمومی است. دروس عمومی از کنکور حذف شدند ولی امتحانات آنان به صورت نهایی برگزار می‌شوند و تأثیر مستقیمی در نتایج کنکور خواهند گذاشت. اگر دانش آموزان به دروس عمومی توجه نکنند، در امتحانات نهایی نمره خوبی کسب نخواهند کرد.

 این حذف سبب شد تا سطح سؤالات دروس تخصصی در کنکور، افزایش یابد و سؤالات پیچیده‌تری مطرح شوند. این امر چندان به سود دانش آموزان نخواهد بود. چرا که در کنکورهای پیشین، دانش آموزان و داوطلبانی نیز وجود داشتند که با کسب درصد بالا از دروس عمومی، تراز خود را افزایش می دادند. ولی اینک با حذف دروس عمومی، دیگر این امکان برای این دسته از افراد وجود نخواهد داشت و باید بر دروس تخصصی تمرکز نمایند.

 با افزایش اهمیت دروس عمومی، یادگیری روش‌های مطالعه این دروس، امری مهم و ضروری محسوب می شود.

میزان تاثیر دروس عمومی در کنکور 1403

طبق جدول زیر، نتیجه امتحانات نهایی دوازدهم در کنکور ۵۰ درصد تأثیر خواهند داشت و دروس عمومی مهم‌تر و اثرگذارتر از دروس اختصاصی هستند.

سال برگزاری کنکورتأثیر دروس عمومیتأثیر دروس اختصاصیمجموع درصد تأثیر نتایج امتحانات در کنکور
140226%14%40%
140328%22%50%
140430%30%60%

 روش مطالعه دروس عمومی

 طراحی سؤالات به صورت کشوری، دانش آموزان را دچار استرس و نگرانی می‌کند. اگر دانش آموزان روش‌های صحیح مطالعه دروس عمومی را بیاموزند و آنها را به کار گیرند، قطعاً اضطراب آنان در امتحان کاسته می‌شود. و نتیجه مطلوبی از دروس عمومی کسب خواهند کرد.

 به خاطر داشته باشید که شب امتحان وقت مطالعه و یادگیری نیست. چراکه حجم زیاد مطالب و گاهی مطالب مشابه بعضی از دروس عمومی را نمی‌توان در یک روز آموخت. بلکه باید مطالبی که از قبل آموخته‌اید را مرور و جمع‌بندی کنید.

پس اولین قدم برای موفقیت در امتحانات عمومی، مطالعه دروس در طول سال تحصیلی می‌باشد.

 دومین مرحله از چگونگی مطالعه دروس عمومی، بیان آموخته‌های خود است. اگر مباحثی که می‌آموزید را به صورت کنفرانس برای دوستان و یا اعضای خانواده‌تان توضیح دهید قطعاً در ذهن شما ماندگارتر خواهند بود.

مرحله ی سوم ؛ یادداشت برداری و نوشتن نکات طلایی هنگام مطالعه است.

 اگر در حین مطالعه، به نوشتن نکات و مفاهیم کلیدی و خلاصه برداری از مطالب بپردازید، قطعاً در روز امتحان مشکلی نخواهید داشت.

 بیش از نیمی از استرس‌ها، به دلیل عدم شناخت و عدم آگاهی از کیفیت سؤالات امتحانات نهایی است. اگر دانش آموزان با نحوه سؤالات آشنایی داشته باشند، استرس و نگرانی آنان رفع خواهد شد.

 بنابراین در قدم چهارم، به دانش‌آموزان توصیه می‌گردد به مطالعه نمونه سؤالات امتحانی سال‌های گذشته بپردازند و از طریق آزمون‌ها، خود را محک بزنند.

یکی دیگر از روش‌های موفقیت در امتحانات دروس عمومی، شرکت در دوره‌های جامع دروس عمومی سال دوازدهم است.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

اردوی نوروزی کلاسینو

دروس عمومی کلاسینو

مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=2585

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی