حسام خلج طهرانی

حسام خلج طهرانی

استاد حسام خلج طهرانی، دبیر مدارس تیزهوشان تهران است. ایشان مسئول آزمون های خیلی سبز، سلام و مدارس برتر می باشد. بسیاری از کتاب های تیزهوشان نهم و ششم توسط استاد خلج طهرانی تالیف شده اند.

استاد حسام خلج طهرانی در کلاسینو مشغول به تدریس دوره های هوش و استعداد تحلیلی IQ ششم و هوش و استعداد تحلیلی IQ نهم کلاسینو هستند. همچنین حدود 30 سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های رتبه برتر تهران را دارند.

برای برقراری ارتباط با کلاسینو و ثبت نام در دوره های استاد خلج طهرانی در کلاسینو، وارد پنل کاربری خود در کلاسینو شوید. و یا با شماره پشتیبان کلاسینو :09353449442 تماس بگیرید.

هوش و استعداد تحلیلی کلاسینو

دوره های هوش و استعداد تحلیلی کلاسینو شامل:

  1. کلاس آنلاین هوش و استعداد تحلیلی IQ سال ششم استاد بهنام بناپور کلاسینو
  2. کلاس آنلاین هوش و استعداد تحلیلی IQ سال ششم استاد حسام خلج طهرانی کلاسینو
  3. کلاس آنلاین هوش و استعداد تحلیلی IQ سال نهم استاد حسام خلج طهرانی کلاسینو

ویژگی هوش و استعداد تحلیلی استاد خلج طهرانی در کلاسینو

  1. تدریس کامل
  2. استفاده از مطالب مرتبط با موضوع مانند شکل ها
  3. تحلیل کامل هر مبحث
  4. حل سوالات تستی
  5. آموزش تکنیک ها و مهارت های تست زنی در آزمون
  6. پرسش و پاسخ مداوم با دانش آموز
  7. ارتباط با افراد حاضر در کلاس
  8. برگزاری و طراحی آزمون قبل از شروع کلاس
  9. ارائه تکالیف به دانش آموزان
  10. تلاش برای سرحال نگه داشتن دانش آموزان در کلاس

در مدت زمانی که دانش آموزان در کلاس حضور دارند، استاد طهرانی از این موقعیت به نحو مفیدی استفاده می کند. استاد در صدد این است که وقت دانش آموزان در کلاس به بطالت نگذرد. بنابراین، پس از تدریس هر مبحث به طور کامل، تست های مختلفی که از آن مبحث طراحی می شود را حل می کند. همچنین به مباحثی که می تواند مورد توجه طراحان سوال باشد را معرفی می کند. و به آن ها توجه ویژه ای دارد.

دانش آموزانی که در کلاس های آنلاین و حضوری ایشان شرکت کرده اند، یکی از دلایل موفقیت خود را نحوه تدریس استاد خلج طهرانی می دانند.

در دوره های استاد خلج طهرانی، دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرند. قبل از شروع هر جلسه از دوره، دانش آموزان باید به آزمون طراحی شده توسط خود استاد پاسخ بدهند و سپس می توانند وارد کلاس شوند. درصد های آن ها در بخش ارزیابی تحصیلی بارگزاری می شود.

کلاس های استاد حسام خلج طهرانی با شوق ایشان در تدریس همراه است. این باعث می شود دانش آموزان نیز هیجان حضور در کلاس را داشته باشند. در این کلاس ها همیشه انرژی دانش آموزان بالا است. و استاد خلج طهرانی در این امر بسیار موثر هستند.

هوش و استعداد تحلیلی چیست؟

هوش و استعداد تحلیلی، مبحثی است که در آزمون های ورودی تیزهوشان بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این مبحث از آن جهت مهم است که میزان عملکرد هوش دانش آموز را اندازه گیری می کند. از طرفی هم مشخص کننده این است که دانش آموز تا چه اندازه می تواند تمام ویژگی های یک موضوع را تحلیل کند و چگونه به سوالات پاسخ می دهد.

در هوش و استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم، بخش منطقی و ریاضی مغز مورد آزمایش است. پس در این مبحث از آزمون منطق جایگاه ویژه ای دارد.

اما در آزمون های تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر هوش و استعداد تحلیلی، هوش و استعداد تحصیلی نیز مورد پرسش قرار می گیرد. این بخش از آزمون به اندوخته های دانش آموز توجه دارد که با مطالعه و تسلط بر درس های سال های گذشته به دست می آید. در بخش هوش و استعداد تحلیلی نهم به دهم همچنان مسائلی مطرح است که تنها تسلط بر مطالب درس ها برای پاسخگویی کافی نیست.

با توجه به اینکه دانش آموزانی که در مقطع نهم برای آزمون تیزهوشان اقدام کرده اند مطالب بیشتری فرا گرفته اند، پس واضح است با آزمون سخت تری رو به رو هستند.

در اختیار داشتن منابع کارآمد و اساسی و حضور اساتید با تجربه و حرفه ای در زمینه آزمون مدارس سمپاد برای هر داوطلب سمپادی مهم است.

استاد خلج طهرانی از اساتیدی است که به راحتی می توانید با حضور در دوره های ایشان در کلاسینو، قبولی خود در تیزهوشان را تضمین کنید.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=6200

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی