درس تعلیم و تربیت اسلامی کلاسینو ویژه کنکور فرهنگیان

تعلیم و تربیت اسلامی کنکور فرهنگیان کلاسینو

پکیج کنکور فرهنگیان کلاسینو شامل دو درس: تعلیم و تربیت اسلامی کنکور فرهنگیان کلاسینو و هوش و استعداد معلمی کلاسینو می باشد.

شروع کلاس تعلیم و تربیت اسلامی کنکور فرهنگیان کلاسینو  از 7 اسفند و به مدت 9 الی 8 جلسه می باشد.

 استاد روزبه فکری مدرس دین و زندگی کلاسینو، مدرس کلاس تعلیم و تربیت اسلامی کنکور فرهنگیان کلاسینو می باشد.

همچنین شروع  کلاس هوش و استعداد معلمی کلاسینو نیز توسط استاد بهرام جلالی از 6 اسفند می باشد.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

تعلیم و تربیت اسلامی چیست؟

منابع تعلیم و تربیت اسلامی شامل دین و زندگی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است و سه فصل اول کتاب مهارت های معلمی آقای محسن قرائتی را نیز در بر می گیرد.

در این ماده درسی، دروسی که از کتاب های دین و زندگی دانش آموزان ارائه می شود در رشته های نظری و فنی و کار و دانش متفاوت می باشد. مشتاقان تعلیم و تربیت، باید به خوبی با مسائل علوم تربیتی آشنا باشند. بنابراین یکی از منابعی که از طرف سازمان سنجش برای موفقیت در کنکور سراسری فرهنگیان معرفی شده، کتاب تعلیم و تربیت اسلامی است.

ضریب این ماده درسی ارائه شده در کنکور، 2 می باشد و دانش آموزان باید علاوه بر آن برای سایر منابع کنکور فرهنگیان نیز آماده باشند.

استاد روزبه فکری

از آنجایی که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان بسیار زیاد هستند مسلما قبولی در این آزمون سراسری کار راحتی نخواهد بود.

پس موسسه کلاسینو برای تدریس منابع درسی این کنکور، از بهترین استادان خود استفاده کرده. تا دانش آموزان در طول مطالعه آنها، به استاد مجرب و حاذقی دسترسی داشته باشند.

یکی از استادانی که این مسئولیت سنگین را برعهده گرفته، استاد روزبه فکری است.

استاد روزبه فکری دارای لیسانس عمران و بیش از 10 سال سابقه تدریس در مراکز آموزشی و مدارس معتبر را دارد. ایشان به دلیل لحن زیبا و شوخ طبعی دلنشینی که دارد، دانش آموزان را در طول تدریس بسیار به خود جذب می کند. و کمتر مواقعی است که دانش آموز خود را درحال حواس پرتی ببیند. آقای فکری با صدایی پر انرژی و رسا شروع به آموزش مباحث دین و زندگی می کند. و با آرامش، از مشکلات آن گره می گشاید.  

دینی کنکور فرهنگیان

استاد فکری با مفهومی بیان کردن مسائل دینی و بحث درباره ابیات و احادیث ذکر شده در کتاب، تدریس بسیار جالب توجهی را ارائه می کند. و این کار را با موفقیت به عمل رسانده است.

دانش آموزانی که کلاس های ایشان را شرکت کرده اند همواره بیان می کنند که با بیان آقای روزبه فکری دیگر نیازی به مرور مطالب ندارند. و در درس دینی با وجود نکته ها و دشواری های ریز و درشت، به طور مطلوبی عمل می کنند.

با حذف شده دین و زندگی به عنوان یک درس عمومی از کنکور های سراسری دانش آموزان تنها به مطالعه تشریحی آن بسنده کرده اند.

اما اکنون کسانی که می خواهند در دانشگاه های فرهنگیان قبولی خود را تضمین کنند. باید یاد بگیرند که چگونه آن مباحث را تست بزنند و از پس تحلیل سوالات نیز بربیایند.

با اشاره به اینکه در سال های قبل سوالات ارائه شده در کنکور در حیطه ی دین و زندگی بسیار سخت بوده است. بنابراین در این کنکور دانش آموزان باید آمادگی رو به رویی با هرگونه سوالی را پیدا کنند.

استاد روزبه فکری این امر را برای دانش آموزان محقق کرده. و به آنها به بهترین شیوه یاد میدهد که چگونه برای سوالات کنکور آماده شوند.

کلاس های تعلیم و تربیت اسلامی کنکور فرهنگیان کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس های تعلیم و تربیت اسلامی کلاسینو، ابتدا شما باید دارای یک پنل کاربری باشید.

که این امر با کلیک بر لینک « ثبت نام کلاسینو » در پایین صفحه . و وارد کردن شماره تلفن و دریافت رمز یکبار مصرف و همچنین وارد کردن اطلاعات خواسته شده مانند: نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی محقق می شود.

سپس با مراجعه به قسمت خرید درس. و انتخاب دوره مورد نظر و طی کردن مراحلی جزئی، اکنون شما می توانید در کلاس های دوره مورد نظر خود به طور کامل و با رضایت تمام شرکت نمایید.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

شرایط برگزاری کنکور فرهنگیان

نتایج کنکور فرهنگیان 1403

https://maktabeno.com/?p=4619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی