مشاوره و برنامه ریزی استاد سیف در کلاسینو از دهم تا کنکور

برنامه ریزی و مشاوره استاد حدیث سیف

کلاس های برنامه ریزی و مشاوره استاد حدیث سیف کلاسینو برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می شود. و پایه دوازدهم دوره professional است.

دوره مشاوره professional کنکور استاد سیف در دوره های سه ماه، شش ماه و یک ساله امکان ثبت نام دارد.

استاد حدیث سیف، دارای مدرک دکترای روانشناسی بالینی و به دست آورنده رتبه تک رقمی کنکور است. ایشان در کلاسینو به برگزاری کلاس های مشاوره و برنامه ریزی پایه های مختلف مشغول می باشد.

در گروه مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو اساتید همچون :استاد ذوالفقاریه، استاد یخچالیان، استاد بهشتی، استادمبشر و استاد فروغی نیا فعالیت می کنند.

برای ثبت نام در کلاسینو و دریافت دوره های مشاوره و برنامه ریزی استاد حدیث سیف، لازم است وارد پنل کاربری شوید. و یا با پشتیبان کلاسینو : 09353449442 تماس بگیرید.

برنامه ریزی و مشاوره استاد حدیث سیف در کلاسینو

برنامه ریزی دکتر سیف بر پایه تقویت دانش آموز در هر دو سطح تستی و تشریحی است. زیرا در سال های اخیر بسیار به تاثیر معدل در رتبه ها و تراز توجه می شود.

این برنامه ریزی ها برای هر دانش آموز شخصی سازی شده است. یعنی هر دانش آموز با توجه به فعالیت های روزمره و مدرسه، برنامه هفتگی و یا روزانه مخصوص به خود را دریافت می کند. در این برنامه ها، نقاط قوت و ضعف و اهداف و ویژگی های شخصیتی فرد در نظر گرفته می شود. و مرور هفتگی، تست هفتگی و جمع بندی های فصلی در برنامه ها لحاظ خواهند شد. همه این ها موجب می شود دانش آموزان چیزی را فراموش نکنند.

آزمون های استاد سیف در کلاسینو

علاوه بر برنامه ریزی ها، آزمون های روزانه و متناسب با برنامه هر شخص نیز در نظر گرفته شده اند. تعداد این آزمون ها 300 الی بیش از 500 تا است. برای کنکوری های 1404، آزمون های جامع و مشابه کنکور برگزار شده و تعدادی از این آزمون ها به صورت تشریحی هستند. تا دانش آموزان برای امتحانات نهایی تسلط لازم را به دست آورند.

کارگاه های علمی و انگیزشی استاد سیف در کلاسینو

استاد سیف به صورت آنلاین در کلاسینو ، به ارائه کارگاه های علمی و انگیزشی پرداخته می شود. این کارگاه ها برای رفع اختلالات خواب، تداخل در درس خواندن، ناامیدی و ضعف و هر مشکل دیگری که دانش آموزان ممکن است با آن مواجه شوند، پرداخته می شود.

استاد حدیث سیف به آموزش مهارت های تست زنی و حل مسائل تشریحی می پردازد. این تکنیک ها باعث افزایش سرعت و دقت در دانش آموز می شود.

ارتباط با مشاوران کلاسینو

در این دوره ها ارتباط مستقیم با مشاور حفظ خواهد شد و به صورت هفتگی دانش آموزان با مشاور خود به طور مستقیم تماس خواهند داشت. و کانال علمی و انگیزشی برای بارگزاری ویدئو و نکات آموزشی – انگیزشی تشکیل می شود. حفظ ارتباط مستمر با مشاور، دانش آموزان را در مسیر درست و در جهت حفظ انگیزه قرار می دهد.

علاوه بر دانش آموزان، ماهانه کارگاه هایی برای والدین دانش آموزان نیز برگزار می شود تا از روند تحصیلی فرزند خود، آگاهی داشته باشند. و در صورت وجود چالش، آن را با مشاور خود در میان بگذارند.

اساس برنامه ریزی کلاسینو

اساس این دوره بر نظم ایجاد شده است. بنابراین ساعت آغاز آن، هر روز ساعت 6 صبح است و در ساعت 11:30 شب به پایان می رسد. همانطور که گفته شد، از آنجایی که برنامه هر فرد شخصی سازی شده است، پس برنامه های کلاس و مدرسه دانش آموزان هم به صورت دقیق و فردی مشخص شده است. هنگامی که تغییری در روند کار و درس خواندن دانش آموز ایجاد شود، لازم است آن را با مشاور خود درمیان بگذارد. تا به سرعت اصلاح شده و زمان خود را از دست ندهد. این تغییرات در همان لحظه در برنامه دانش آموز اعمال می شوند.

گروه های مشاوره و برنامه ریزی

با حضور در این دوره، به گروه هایی نیز دسترسی پیدا می کنید. از جمله گروهی با رتبه های زیر 1000 که در ساعات مشخصی به سوالات دانش آموزان پاسخ می دهند. و گروهی که با رقیبان خود دارید. در این گروه هر صبح اعلام حضور می کنید و در پایان روز هم ساعت مطالعه خود را در گروه ثبت می کنید که البته حضور در این گروه اجباری نیست. (این گروه ها برای دواطلبان کنکور سراسری 1404 است.)

زمان کنکوری ها بسیار اهمیت دارد. بنابراین در دوره های آنها، گزارش کار به صورت هر 4 ساعت یک بار است. هر هفته با اولیای دانش آموزان تماس گرفته خواهد شد تا در جریان تحصیل دانش آموز خود قرار بگیرند و دانش آموزان از این طریق چالش های شخصی را با مشاور درمیان می گذارند.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

کلاس های تابستان کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=6042

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی