کارگاه انتخاب رشته نهم به دهم کلاسینو به صورت آفلاین و آنلاین

انتخاب رشته نهم به دهم کلاسینو

مشاوران انتخاب رشته نهم به دهم کلاسینو : استاد نازنین عباسی، استاد ابراهیمی می باشند.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

 با ورود دانش آموزان به پایه نهم، استرس و نگرانی آنها در مورد انتخاب رشته افزایش می‌یابد و مدام سوالاتی از قبیل:

 برای انتخاب رشته نهم به دهم چه کار کنم؟

 چه رشته‌ای را انتخاب کنم؟

 آینده کدوم رشته بهتره؟

 رشته‌های نظری را انتخاب کنم یا فنی؟ مطرح می شود.

 اگر شما هم جزو این دسته از دانش آموزان هستید که دغدغه انتخاب رشته را دارید تا پایان مقاله همراه ما باشید. تا در نهایت بتوانید مناسب ترین رشته را انتخاب کنید.

بسیاری دانش آموزان پایه نهم، مسائل مربوط به ضریب دروس و تاثیر آنها در انتخاب رشته را نمی‌دانند. بنابراین برای آگاهی از هدایت تحصیلی، نحوه انتخاب رشته کلاس نهم به دهم، بهتر است از مشاوران متخصصی که سال‌هاست در زمینه تحصیلی و انتخاب رشته فعالیت می‌کنند، راهنمایی گرفت.

از آنجایی که انتخاب رشته مسیر زندگی هر فرد را مشخص می‌کند، پس بهتر است که رشته ی انتخابی متناسب با شرایط و استعدادهای دانش آموز باشد.

اما به راستی چطور می‌توانیم به مشاوران حقیقی و کسانی که در حوزه مشاوره تحصیلی تخصص دارند، دسترسی داشت؟🤔

 موسسه کلاسینو این مشکل را برای دانش آموزان پایه نهم حل کرده است. و با برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای برای دانش آموزان پایه نهم، شرایطی را برای آنان فراهم کرده تا بتوانند انتخاب رشته بهتری داشته باشند.

دانش آموزان جهت اطلاع از شرایط کارگاه انتخاب رشته نهم کلاسینو به لینک « ثبت نام کلاسینو » در پایین صفحه مراجعه فرمایید.

همچنین ثبت نام کلاس های نهم کلاسینو ویژه تابستان از خرداد ماه آغاز می شود

انتخاب رشته کلاس نهم کلاسینو

 برخی از والدین و دانش آموزان فکر می‌کند که صرفاً با علاقه به یک رشته خاص می‌توانند در آن رشته تحصیل کنند. اما نمی دانند که برای انتخاب رشته معیارهایی مانند: ضریب دروس، معدل متوسطه اول، هدایت تحصیلی و استعداد دانش آموز را باید در نظر گرفت.

موسسه کلاسینو که یک موسسه آموزشی و کنکوری است؛ با توجه به اهمیت انتخاب رشته دانش آموزان کلاس نهم، اقدام به برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای کرده. و دانش آموزان پس از شرکت در این کارگاه‌ها به وضعیت تحصیلی و استعدادهای خود پی می‌برند. و می‌توانند بهترین و مناسب ترین رشته را انتخاب نمایند.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

مشاوران انتخاب رشته نهم به دهم کلاسینو

کلاسینو کارگاه های مشاوره ای خود را با دعوت از دو مشاور موفق و با تجربه یعنی آرمان ابراهیمی و نازنین عباسی برگزار می کند.

 کلاس‌های انتخاب رشته کلاسینو با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، دانش آموزان را در شناخت توانایی‌ها و استعدادهای خود یاری و در نهایت به آنها کمک می کنند تا طبق معیارهای مد نظر، رشته ی خود را انتخاب کنند.

ویژگی‌های کارگاه‌های مشاوره انتخاب رشته کلاس نهم کلاسینو

مهمترین عامل برای انتخاب رشته و جهت دادن به مسیر زندگی، خودشناسی است.

 در کارگاه‌های کلاسینو، مشاوران آزمون روانشناختی که توسط سازمان روانشناسی آمریکا تایید شده است را برگزار می‌کنند. و با انجام مصاحبه‌ها و پرسشنامه‌هایی که صورت می‌گیرد اطلاعاتی در مورد علایق و استعدادهای دانش آموزان جمع آوری می کنند.

در کارگاه‌های مشاوره انتخاب رشته کلاسینو، صفر تا صد مسائل مربوط به انتخاب رشته اعم از: شیوه نامه‌های آموزش و پرورش برای انتخاب رشته، هدایت تحصیلی مدارس، شرط معدل، آزمون‌های رغبت سنجی در اختیار دانش آموزان و والدین آنها قرار می گیرد.

مشاوران کلاس‌های مشاوره کلاسینو به معرفی هر رشته، بازار کار، میزان درآمد و رشته‌های دانشگاهی آن رشته می‌پردازند.

 مشاوران کلاسینو تا روز انتخاب رشته برای کلاس دهم، همراه دانش آموزان خواهند بود. و ارتباط میان مشاوران و دانش آموزان تا روز انتخاب رشته ادامه خواهد داشت . دانش آموزان می‌توانند سوالات خود را از مشاور بپرسند.

مشاوران کلاسینو همواره با راهنمایی‌ها و مشاوره خود تلاش می‌کنند تا دانش آموز، رشته تحصیلی را متناسب با شرایط خود انتخاب کند.

دانش آموزان موفق برای مطالعه روزانه و آمادگی در امتحانات نهایی، برنامه ریزی می کنند. و این برنامه ریزی در صورتی نتیجه می دهد که طبق الگوهای دقیق برنامه ریزی و توسط مشاوران تحصیلی تهیه شده باشد.

آقای آرمان ابراهیمی و خانم نازنین عباسی در کلاسینو، طبق کارهای روزانه دانش آموزان و باتوجه به وضعیت تحصیلی آنان، برای هر دانش آموز برنامه درسی مخصوصی ارسال می کنند.

کلاس های آنلاین پایه ی نهم کلاسینو

دانش آموزان برای کسب نمره های بهتر و در نتیجه معدل بالا،  می توانند در کلاس های آموزشی که کلاسینو ویژه پایه ی نهم برگزار می کند، شرکت نمایند. در این دوره، دروس تخصصی پایه نهم تدریس می شوند و دانش آموزان می‌توانند با ثبت نام و شرکت در کلاس‌های پایه نهم کلاسینو، علاوه بر موفقیت در امتحانات نهایی ، مهارت های لازم برای شرکت در آزمون مدارس سمپاد و تیزهوشان را به دست بیاورند.

ثبت نام انتخاب رشته نهم به دهم کلاسینو

  1. کلیک بر روی لینک زیر
  2. وارد کردن شماره تماس
  3. وارد کردن کد دریافتی از کلاسینو
  4. ثبت اطلاعات خواسته شده
  5. رفتن به منو
  6. انتخاب دوره انتخاب رشته نهم به دهم کلاسینو

شرایط انتخاب رشته نهم به دهم

استعداد ها و علایق

اولین مرحله برای انتخاب رشته توجه به استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان است. هر دانش آموز باید با در نظر گرفتن علاقه و توانایی‌های خود، رشته تحصیلی را انتخاب کند؛ زیرا اگر این انتخاب رشته متناسب با علایق و استعدادهای دانش آموز نباشد، فرد در دوران تحصیل، دچار افسردگی و سرخوردگی می‌شود.

 بنابراین اولین شرط برای تعیین رشته پایه دهم توجه به علاقه و توانایی‌های دانش آموز است. اگر رشته تحصیلی دانش آموز متناسب با استعدادهای او باشد، بدون شک در آن رشته موفق خواهد شد و آینده شغلی بهتری خواهد داشت.

معدل و نمرات هفتم، هشتم و نهم

دانش آموزان برای اینکه بتوانند به راحتی رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند، باید دروس متوسطه اول را خیلی خوب بخوانند و معدل بالایی کسب کنند. زیرا اگر دانش آموز نتواند حد نصاب نمره تعیین شده را کسب کند، نمی‌تواند انتخاب رشته کند.

دانش آموز برای انتخاب رشته باید معادل بالای ۱۴ داشته باشد. نمره‌های هر دانش آموز در سه پایه هفتم و هشتم و نهم نباید کمتر از ضریب ۴۲ باشد.

دروس پایه ی نهم کلاسینو

درس های کلاس نهماساتید
ریاضیعلیرضا اردستانی- آرین جاماسبی
عربیوهاب اصغری
زبانعلی صادقی پور
علوم( بخش زیست)پارسا جهانی
علوم(بخش فیزیک)آرمین کمالی- پویا بوربور
علوم( بخش شیمی و زمین شناسی)اسحاق وزیری
مطالعاتحمیدرضا منصوریان
ادبیات و هوش کلامیمیرداوود مقدسی
هوش و استعداد تحلیلیمسعود حسینی- حمیدرضا زیارتی
کارگاه انتخاب رشته سال نهم به دهمآرمان ابراهیمی- نازنین عباسی
مشاوره و برنامه ریزیآرمان ابراهیمی- نازنین عباسی

نکته و تست نهم کلاسینو

دوره های نکته و تست کلاسینو ویژه دانش آموزان ششم، نهم، دوازدهم و کنکوری می باشد.

نکته و تست نهم کلاسینو ویژه دانش آموزان نهمی می باشد که قصد ادامه تحصیل در مدارس سمپاد و برتر را دارند.

شروع دوره TNT نهم کلاسینو از 25 فروردین می باشد.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

کلاس های نهم کلاسینو

هوش و استعداد تحلیلی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=2983

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی