اساتید زیست کلاسینو: کلاس نکته و تست زیست کلاسینو با استاد عمارلو

اساتید زیست کلاسینو

لیست اسامی اساتید زیست کلاسینو به شرح زیر می باشد.

علی محمد عمارلو

محمدهمدانی

آریا بام رفیع

مهشید حقیقت

پارسا جهانی

دوره های زیست کلاسینو شامل:

آموزش جامع نوبان و مرداد

دوره نکته و تست TNT زیست کلاسینو

کلاس جاست تست just test زیست کلاسینو

دوره آموزش زیست کلاسینو ویژه دهم و یازدهم

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

اساتید زیست کلاسینو

زیست استاد عمارلو کلاسینو

استاد علی محمد عمارلو یکی از برترین و معروف‌ترین اساتید درس زیست شناسی هستند.

 استاد عمارلو، فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشند. ایشان چندین جلد کتاب زیست شناسی همانند کتاب‌های خط فکری؛ نشر دریافت، هزار تست زیست شناسی؛ نشر دریافت و … تالیف کرده اند.

 تست‌ها و جزوات استاد محمد عمارلو تطبیق زیادی با سوالات زیست کنکور دارند.

جزوه ی زیست استاد عمارلو در کلاسینو، از بهترین منابع برای مطالعه درس زیست شناسی می باشد. این جزوه علاوه بر درسنامه زیست، شامل تست های طبقه بندی شده و تحلیل هر تست نیز می باشد.

اکثر دانش آموزانی که از جزوه ی زیست استاد عمارلو استفاده کرده بودند، به نتیجه مطلوب و دلخواه خود رسیده اند.

 کلاس‌های زیست استاد عمارلو در کلاسینو، مناسب دانش آموزان با سطح درسی متوسط و قوی می‌باشند.

 سابقه طولانی و درخشان استاد عمارلو سبب شده تا ایشان تسلط کامل بر مباحث زیست شناسی داشته باشند و در واقع با شگردهای طراحان کنکور آشنایی دارند.

 در کلاس‌های استاد عمارلو در کلاسینو بیشتر به مباحثی پرداخته می‌شود که مهم تر هستند و همیشه مد نظر طراحان کنکور بوده‌اند.

 زیست عمارلو در کلاسینو برای سه پایه ی دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس می‌شود.

 استاد علی محمد عمارلو سعی می‌کند مفاهیم و مباحث مشابه را با یکدیگر ادغام کند تا دانش آموزان درس زیست شناسی را به صورت ترکیبی بیاموزند.

زیست استاد همدانی کلاسینو

 یکی دیگر از اساتید زیست کلاسینو، استاد محمد همدانی است.

 استاد همدانی مدرک ارشد رشته میکروبیولوژی از دانشگاه تهران دارند.

 محمد همدانی موفق به اخذ مدرک دکتری مدیریت کسب و کار نیز شده‌اند.

 استاد همدانی از با تجربه‌ترین و دلسوزترین اساتید زیست ایران هستند. استاد همدانی مفاهیم سخت و پیچیده زیست را به ساده‌ترین حالت ممکن به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

 محمد همدانی بیشتر از ۱۵ سال است که به تدریس درس زیست شناسی مشغول هستند و در موسسات آموزشی معتبر تدریس داشته‌اند.

محمد همدانی، استاد پروازی به شهرهای مختلف سراسر کشور بوده‌اند. استاد محمد همدانی تالیف کتاب‌های کمک آموزشی متعددی همانند زیست شناسی دهم و یازدهم انتشارات گاج، مجموعه شش جلدی دوپینگ زیست شناسی، تست طبقه بندی شده زیست دهم و… می‌باشند.

 تدریس استاد همدانی از مطالب پایه‌ای و ساده شروع می‌شود و به سمت مباحث دشوار و پیچیده می‌رود. کلاس‌های استاد محمد همدانی در کلاسینو برای دانش آموزان ضعیف و متوسط مناسب است.

 مثال‌های گوناگون و بیان ساده، تدریس ترکیبی زیست شناسی، سرعت مناسب در تدریس و پرسش و پاسخ‌های آنلاین در کلاسینو از ویژگی‌های بارز تدریس زیست استاد محمد همدانی در کلاسینو می‌باشد.

 کلاس‌های زیست محمد همدانی در کلاسینو برای دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تشکیل می‌شوند.

زیست آریا بام رفیع کلاسینو

 استاد بام رفیع فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه البرز هستند. آریا بام رفیع در موسسات آموزشی همچون پرستو، خبرگان، ضریب ۳ ، حلی، هدف، رویش، فرهنگ نویس و… سابقه تدریس دارند. همچنین استاد پروازی به شهرهای مختلف می‌باشند.

 دکتر بام رفیع کتاب‌های آزمون‌های پایه دوازدهم قلم چی زیست شناسی، قیاس، زیست شناسی فار و… را تالیف کرده است. استاد بام رفیع استاد جوان و با انرژی موسسه کلاسینو، زیست را به صورت کاملاً حرفه‌ای و تکنیکی آموزش می‌دهند. آریا بام رفیع در تدریس خود از نمودارها و دسته‌بندی مطالب استفاده می‌کند. همین امر سبب می‌شود دانش آموزان مطالب سخت زیست را بهتر به حافظه خود بسپارند. آریا بام رفیع در تحلیل و حل تست‌های زیست در کلاسینو به قیدها که همواره مورد توجه طراحان کنکور هستند، تاکید زیادی دارند.

 استاد بام رفیع طراحی سوالات آزمون‌های زیست قلم چی را نیز بر عهده دارند.

 آریا بام رفیع با قلق‌ها و ترفندهای طراحان کنکور آشنایی داشته و این ترفندها را در کلاس‌های زیست خود در کلاسینو به دانش آموزان آموزش می‌دهد. دکتر بام رفیع از جمله اساتید زیست کلاسینو هستند که کلاس‌های ایشان اصلاً خسته کننده نبوده و دانش آموزان را به فعالیت و دقت وامی‌دارد.

 زیست پایه یازدهم، مهم‌ترین، حجیم‌ترین و دشوارترین زیست سه پایه رشته تجربی است. بنابراین برای آموزش هرچه بهتر و کاربردی‌تر این درس بهتر است از تدریس استاد جوان اما با تجربه ای همچون آریا بام رفیع استفاده کرد.

 کلاس‌های زیست آریا بام رفیع در کلاسینو فقط مختص پایه یازدهم هستند.

زیست مهشید حقیقت کلاسینو

مهشید حقیقت دارای مدرک دکترای دامپزشکی هستند. خانم دکتر مهشید حقیقت ۸ سال سابقه تدریس درس زیست شناسی دارند.

 استاد مهشید حقیقت استاد جوان ولی موفقی هستند که توانسته اند در همین مدت کم، در لیست برترین اساتید زیست شناسی قرار بگیرند.

 مهشید حقیقت در تدریس خود، خط به خط کتاب درسی را مورد بررسی قرار می‌دهند و نکات ریزی که ممکن است چالش برانگیز باشند را برای دانش آموزان توضیح می‌دهند.

 سطح کلاس‌های زیست مهشید حقیقت در کلاسینو برای دانش آموزان ضعیف، متوسط و قوی مناسب است. کلاس‌های زیست مهشید حقیقت در کلاسینو مختص دانش آموزان پایه دهم هستند.

 نکته و تست زیست کلاسینو

عدم کسب درصد بالا از درس زیست، برابر است با عدم موفقیت در رشته‌های تاپ تجربی.

 با توجه به اینکه تعداد سوالات زیست در کنکور ۴۵ سوال با ۴۵ دقیقه زمان برای پاسخگویی می‌باشد، بنابراین لازم است برای این حجم از سوال، میانبرها و تکنیک‌هایی یاد گرفت که در کمترین زمان ممکن درصد بالایی کسب کرد.

 اساتید زیست کلاسینو که به زیر و بم کتاب‌های زیست تجربی آشنایی دارند، در کلاس های نکته و تست کلاسینو به آموزش راه حل‌ها و راهکارهایی برای حل انواع تست می‌پردازند.

 کلاس‌های نکته و تست زیست کلاسینو توسط استاد علی محمد عمارلو و استاد محمد همدانی تشکیل می‌شوند. استاد عمارلو و استاد همدانی عبارت‌های طلایی درس زیست شناسی را به خوبی می‌شناسند. همچنین با مباحث سوال خیز درست زیست شناسی آشنایی دارند.

 این اساتید زیست کلاسینو در کلاس‌های نکته و تست، به بررسی نکات و تست‌های هدفمند می‌پردازند و دانش آموزان را با انواع تیپ سوالات کنکوری آشنا می‌سازند.

نکته و تست زیست کلاسینو ویژه کنکور 1403 از بهمن ۱۴۰۲ آغاز می‌شوند.

زیست نوبان 1404-1403 کلاسینو

کلاس های زیست نوبان کلاسینو از هفته چهارم مهر شروع می شود.

این دوره ویژه داوطلبین کنکور و دانش آموزان دوازدهمی می باشد که نتوانسته اند از آموزش لازم بهره مند شوند.

شروع ثبت نام کلاس زیست نوبان کلاسینو شروع از آبان ماه، از هفته آخر شهریور ماه می باشد.

جاست تست just test زیست کلاسینو

جاست تست زیست شناسی کلاسینو توسط استاد عمارلو و استاد همدانی تدریس می شود. کلاس جاست تست کلاسینو ویژه داوطلبین کنکور اردیبهشت است که در طول سال مطالعه اصولی داشته اند و حالا در 3 جلسه به جمع بندی می پردازند.

در واقع این کلاس ها تیر آخر موفقیت در کنکور است. دانش آموزان با شرکت در کلاس های جاست و اردوی نوروزی می توانند از تخفیف های ویژه کلاسینو استفاده کنند.

 ثبت نام زیست کلاسینو

لازم است که دانش آموزان قبل از ثبت نام در کلاس‌های نکته و تست کلاسینو، دارای پنل شخصی باشند. بنابراین با کلیک بر لینک زیر و وارد کردن شماره همراه، دارای یک حساب کاربری می ‌شوند.

 پس از وارد شدن به پنل کاربری خود، می‌توانند با انتخاب گزینه کلاس‌های نکته و تست، در دوره های TNT زیست کلاسینو شرکت نمایند.

ثبت نام کلاسینو

 شماره پشتیبان کلاسینو 09353449442

اهمیت زیست شناسی

با شنیدن نام رشته تجربی اولین درسی که به ذهن همه دانش آموزان خطور می‌کند، درس سخت و پرچالش زیست شناسی است.

 درس زیست شناسی در ابتدا، یک درس حفظ کردنی به نظر می‌رسد. در حالی که زیست یک درس کاملاً مفهومی است.

 زیست شناسی که اصلی‌ترین و تخصصی‌ترین درس رشته تجربی می‌باشد، جزو دروس دشوار و حجیم به شمار می آید.

 زیست در سه پایه ی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی تدریس می‌شود.

 بالاترین ضریب از دروس رشته تجربی به درس زیست اختصاص دارد.

 درس زیست در کنکور دارای ضریب ۱۲ است. با این وجود می‌توان گفت شاه کلید دروس تجربی درس زیست شناسی می‌باشد.

 اگر دانش آموز رشته تجربی تمرکز خود را بر درس زیست قرار دهد و آن را به دقت مطالعه کند، می‌تواند برنده کنکور باشد.

در چند سال اخیر، سوالات زیست شناسی در کنکور به صورت ترکیبی طرح می‌شوند. بنابراین یک دانش آموز موفق ابتدا باید ارتباط میان فصل‌های درس زیست را درک کند.

 رقابت میان دانش آموزان تجربی در درس زیست، افزایش یافته است. کسب درصد بالا از درس زیست امری دور از ذهن نیست ولی برای رسیدن به درصد بالا باید چند نکته را مد نظر داشت.

 همانطور که اشاره شد سوالات زیست شناسی در کنکور به صورت مفهومی و ترکیب مطرح می شوند.

 طراحان کنکور با استفاده از ترفندهایی، دانش آموزان را به چالش می‌کشانند.

نکات مهم زیست شناسی

 یکی از مهم ترین ترفندها، استفاده از قیدها است. در واقع با به کارگیری قیدها، سوالات کنکور را دشوار می‌سازند و دانش آموزان در یافتن پاسخ صحیح دچار شک و سردرگمی می‌شوند.

 تصاویر و اشکال کتاب زیست شناسی از مواردی هستند که اکثر دانش آموزان به آنها کمتر توجه می‌کنند ولی همین تصاویر و جزئیات آنها، بخشی از تله‌های سوالات زیست شناسی هستند.

 اگر دانش آموزان رشته تجربی درس زیست شناسی را خیلی خوب یاد بگیرند، مطالعه ی این درس به مراتب راحت‌تر خواهد بود. پس بهتر است به جای تلف کردن وقت از ابتدا یک مسیر دقیق و هدفمند را برای یادگیری درس زیست انتخاب کنند.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

زیست کلاسینو

اساتید کلاسینو

اساتید دهم تا کنکور کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=3277

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی