دوره آمادگی امتحان ریاضی پنجم کلاسینو ویژه خرداد ماه

آمادگی امتحان خرداد پنجم کلاسینو

در دوره ی آمادگی امتحان خرداد پنجم کلاسینو، دانش آموزان می توانند در کلاس ریاضی پنجم با تدریس استاد اصلانی شرکت کنند.

ثبت نام این دوره از تاریخ 14 اسفند شروع شده و کلاس های آن از تاریخ 25 فروردین آغاز می شود.

کلاس آمادگی امتحان خرداد پنجم کلاسینو بهترین موقعیت برای دانش آموزانی است که خواستار نمره بالا و همچنین خواستار یک آموزش اصولی و پایه هستند.

استاد حامد اصلانی در کلاسینو

استاد حامد اصلانی ، یکی از برترین استادان ریاضی مقطع دبستان و هفتم، درحال تدریس ریاضیات در این پایه ها می باشد.

حامد اصلانی سابقه 25 سال تدریس در آموزشگاه های معتبر استان تهران را داراست. و از مولفین نامدار در انتشارات آموزشی معتبر در مقاطع دبستان و دوره اول متوسطه است.

از کتاب های تالیف شده ایشان میتوان به: ریاضی پنجم ابتدایی (کار و تمرین)، ریاضی ششم ابتدایی (آموزش طبقه بندی شده)، گلبرگ ریاضی ششم دوره ابتدایی (بانک سوالات امتحانی)، گلبرگ ریاضی هفتم دوره اول متوسطه (بانک سوالات امتحانی)، گلبرگ ریاضی هشتم دوره اول متوسطه (بانک سوالات امتحانی)، گلبرگ ریاضی نهم دوره اول متوسطه (بانک سوالات امتحانی) و … اشاره کرد.

آقای حامد اصلانی همچنین مدرس ویدیو های آموزشی انتشارات معتبر مختلف دیگر مانند کلاغ سپید و گاج نیز بوده است. ایشان سوالات آزمون سراسری تیزهوشان گاج از پایه ششم تا نهم را نیز طرح کرده و در دوره های پرورش هوش و خلاقیت، آموزش ریاضی از طریق بازی و پیشگیری اختلالات یادگیری از کودکی نقش موثری ایفا می کند.

نکته و تست (TNT) ششم کلاسینو

کلاس های نکته و تست ششم کلاسینو پایه ششم برای آمادگی دانش آموزان در مواجهه با آزمون های تیزهوشان و ورود به مدارس برتر، درحال برگزاری است.

این دوره شامل دروس:

1- نکته و تست ادبیات و هوش کلامی ششم کلاسینو با تدریس استاد میرداوود مقدسی

2- نکته و تست ریاضی و هوش محاسباتی کلاسینو با تدریس استاد حامد اصلانی

3- نکته و تست هوش و استعداد تحلیلی کلاسینو با تدریس استاد حمیدرضا زیارتی

4- نکته و تست هوش و علوم طبیعی کلاسینو با تدریس استاد محمدرضا اعتباری

در این دوره، همه استادان در تلاش هستند تا به کیفیت هرچه تمام تر به دانش آموزان شیوه مقابله با مباحث و مطالب کتاب های آموزشی را آموزش دهند. و آن ها را با تست های آزمون تیزهوشان به شیوه های مختلف آشنا کنند. این دوره برای عزیزانی که در مقطع پنجم نیز تحصیل می کنند نیز مورد استفاده است. آنها می توانند از همین الان با شیوه مطالعه برای آزمون ورودی به مدارس برتر آشنا شوند.

استادان این دوره ها علاوه بر آموزش شیوه مطالعه و آموزش شیوه تست زنی برای آمادگی در آزمون، تکالیفی را به دانش آموزان محول می کنند. تا از عملکرد آنها در طول جلسات برگزار شده مطلع باشند و یادگیری صرفا به ساعت های کلاس محدود نشود.

ثبت نام در پکیج ویژه امتحانت خرداد پنجم و نکته و تست ششم کلاسینو

برای ثبت نام در پکیج های ویژه امتحانات پنجم و نکته و تست ششم کلاسینو، شما عزیزان باید در ابتدا از یک پنل کاربری کلاسینو بهره مند باشید.

افراد متقاضی دوره های کلاسینو، برای شرکت در دوره های مورد نظر خود، با کلیک بر « ثبت نام کلاسینو » در پایین صفحه هر دانش آموز به پنل شخصی خود دست می یابد.

پس از وارد کردن شماره تماس، برای شما از طریق پیامک (SMS)، یک رمز عبور یک بار مصرف ارسال می شود. شما با وارد کردن آن و همچنین با درج نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی و … به طور رسمی صاحب یک پنل کاربری در سایت کلاسینو می شوید.

بعد از دریافت پنل کاربری خود، با مراجعه به قسمت خرید درس، دروه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. و با طی کردن مراحل جزئی شما می توانید در دوره انتخابی خود شرکت کنید.

همچنین برای اطلاع یافتن از شیوه تدریس استادان و یا برطرف کردن شبهه های خود راجع به مدرسان می توانید یک الی دو جلسه اول را بدون پرداخت هیچ مبلغی در کلاس ها مشارکت داشته باشید.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

کلاس های ابتدایی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=4612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی