آمادگی امتحانات خرداد هفتم کلاسینو

آمادگی امتحانات خرداد هفتم کلاسینو

ثبت نام در پکیج آمادگی امتحانات خرداد سال هفتم کلاسینو از تاریخ چهاردهم اسفند آغاز شد.

شروع این کلاس ها از هفته چهارم فروردین لغایت 29 فروردین است.

پکیج ویژه امتحانات خرداد هفتم کلاسینو شامل دوره های زیر می باشد:

ریاضی هفتم کلاسینو با تدریس استاد حامد اصلانی

علوم هفتم کلاسینو با تدریس استاد محمدرضا اعتباری

عربی هفتم کلاسینو با تدریس استاد وهاب اصغری

موسسه آموزشی کلاسینو همواره در تلاش است نیاز های دانش آموزان خود را شناسایی کند و با حضور استاد های مجرب و باتجربه مسیر تحصیلی آنها را آسان و لذت بخش کند.

پکیج آمادگی امتحانات نهایی کلاسینو ویژه پایه پنجم تا دوازدهم می باشد.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

حامد اصلانی مدرس ریاضی کلاسینو

استاد حامد اصلانی ، از مدرسان حاذق ریاضی کلاسینو، سابقه 22 سال تدریس ریاضی در آموزشگاه های معتبر تهران را داشته و تا کنون تالیف 20 نوع کتاب کمک درسی در انتشارات مختلف و معتبر را به انجام رسانده است. استاد اصلانی همچنین در دوره های پرورش هوش و خلاقیت، آموزش ریاضی از طریق بازی و پیشگیری اختلالات یادگیری از کودکی نقش مهم و مبتکرانه ای ایفا کرده است.

محمد رضا اعتباری مدرس علوم کلاسینو

استاد محمد رضا اعتباری، مدرس علوم ششم و هفتم کلاسینو و همچنین کلاس های نکته و تست ششم کلاسینو است. استاد اعتباری مولف کتاب کارآموز علوم ششم دبستان در انتشارات مهر و ماه نیز می باشد.

وهاب اصغری مدرس عربی کلاسینو

استاد وهاب اصغری، درحال تدریس عربی سه پایه هفتم، هشتم، نهم و دهم در کلاسینو می باشد و از استادان نامدار و شناخته شده در بین دانش آموزان مقطع تحصیلی دوره اول متوسطه است.

همچنین استاد اصغری، نکته و تست عربی نهم کلاسینو را نیز تدریس می کند.

آقای وهاب اصغری دارای 12 سال سابقه تدریس در مدارس معتبر تهران و مدرس پروازی به نقاط مختلف کشور نیز می باشد.

استاد وهاب اصغری طراح تست های عربی آزمون های کشوری گزینه دو و تست های بانک سوال موسسه بام تست بوده است. از تالیفات ایشان میتوان به: کتاب های جامع کنکوری عربی عمومی و انسانی مهر و ماه، کتاب آزمون قلمچی، کتاب های توربو پلاس عربی سه پایه دهم و یازدهم و کنکور انتشارات آلما و کتاب های کار بمب آموزش عربی دهم و یازدهم اشاره کرد.

اهمیت مقطع هفتم

سه درس ریاضی، علوم و عربی نیازمند زمینه سازی برای موفقیت هستند. بنابراین اگر دانش آموزان در سال اول دوره متوسطه نتوانند زمینه ای قوی از این سه درس در ذهن خود داشته باشند، نمی توانند در سال های پیش روی خود نیز موفق شوند. چه بسا حتی نتوانند در رشته مورد علاقه خود در سال های دبیرستان شرکت کنند.

سال هفتم برای اکثریت دانش آموزان ، سالی سخت و طاقت فرسا است. چراکه آنها با کتاب ها و مطالب جدید و مباحثی گسترده تر از مباحث دوره دبستان رو به رو هستند و شیوه های مختلف معلمان در تدریس تا حد زیادی دانش آموزان هفتم را گیج می کند.

پس خانواده هایی که نگران مقاطع تحصیلی پیش روی خود هستند یا عزیزان هفتمی که می خواهند در امتحانات پایان سال خود نمره بالایی کسب کنند و علاوه بر معدل دلخواه، در سال های بعدی تحصیل موفق ظاهر شوند، بهتر است از همین الان برای آن برنامه ریزی کرده و در پکیج ویژه امتحانات خرداد سال هفتم کلاسینو شرکت کنند. استادان مجرب و خفن کلاسینو در هر زمانی در تلاش هستند که دانش آموزان خود را با شیوه های مختلف یادگیری و روش های کارآمد و کمیاب به بهترین سطح برسانند.

ثبت نام در پکیج ویژه امتحانات خرداد سال هفتم کلاسینو

برای ثبت نام در پکیج آموزشی ویژه امتحانات خرداد کلاسینو لازم است شما در ابتدا با کلیک بر « ثبت نام کلاسینو » و وارد کرده شماره تلفن خود، از طریق پیامک (SMS)   یک رمز یکبار مصرف دریافت کنید.

و با درج اطلاعاتی شامل: نام و نام خانوادگی و  پایه تحصیلی و …. یک پنل کاربری اختصاصی را دارا شوید. سپس با مراجعه به قسمت خرید درس، دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و با طی مراحلی جزئی از دوره های کاملا مفید و اقتصادی کلاسینو بهره مند شوید.

نوشته های مرتبط

اساتید کلاسینو

کلاس های هفتم کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=4615

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی