آریا بام رفیع

آریا بام رفیع

 استاد آریا بام رفیع فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه البرز هستند. دکتر بام رفیع دانش آموخته مدرسه سمپاد بوده و در برترین مدارس استان تهران تدریس داشته اند.

آریا بام رفیع هم اکنون در موسسه کلاسینو مشغول به تدریس هستند. دکتر بام رفیع کتاب‌های آموزشی پایه دوازدهم قلم چی زیست شناسی، زیست شناسی فار، زیست شناسی قیاس، جمع‌بندی کنکور ۶ سال اخیر کاگو و… را تالیف کرده است. استاد آریا بام رفیع سوالات آزمون‌های آزمایشی زیست قلم چی را طراحی می‌کنند.

شماره تماس پشتیبان کلاسینو : 09353449442

 دانش آموزان جهت تهیه و شرکت در کلاس های زیست دهم و یازدهم آریا بام رفیع در کلاسینو می توانند به گزینه « ثبت نام کلاسینو » در پایین صفحه مراجعه کنند.

زیست استاد بام رفیع در کلاسینو

یکی از جوان‌ترین و در عین حال ماهرترین اساتید زیست شناسی ایران، استاد آریا بام رفیع است. بام رفیع با تمام نکات درس زیست شناسی آشنایی دارد.

تدریس زیست آریا بام رفیع کاملاً حرفه‌ای و اصولی می‌باشد. دکتر بام رفیع در تدریس درس دشوار و مهم زیست شناسی، با به کارگیری نمودارها و دسته‌بندی رئوس مطالب، یادگیری این درس را برای دانش آموزان تجربی راحت‌تر کرده است.

 کلاس‌های زیست آریا بام رفیع در کلاسینو بسیار پر انرژی بوده که سبب افزایش دقت و توجه بیشتر دانش آموزان به درس زیست شناسی می شود. آریا بام رفیع با چالش‌های درس زیست شناسی آشنایی داشته و همچنین تله‌های کنکوری این درس را به خوبی می‌شناسد.

 همانطور که گفته شد استاد بام رفیع طراح سوالات آزمون‌های قلم چی هستند. بنابراین با سبک و قلق‌های سوالات کنکوری آشنایی داشته و آنها را به دانش آموزان آموزش می‌دهد.

تدریس آریا بام رفیع در کلاسینو کاملاً مفهومی و نکته‌ای است. استاد بام رفیع علاوه بر آموزش مباحث کتاب درسی، مطالب مهم و نکاتی که مربوط به آن مبحث بوده و مورد توجه طراحان کنکور هستند نیز بیان می‌کند. تدریس زیست شناسی بام رفیع به صورت جزئی بوده و تک تک کلمات کتاب را تشریح می‌کند.

جزوه زیست استاد بام رفیع

 استاد بام رفیع برای زیست شناسی پایه یازدهم کلاسینو جزوه‌ای تهیه کرده است. این جزوه خط به خط کتاب درسی را در بر گرفته است. علاوه بر این، مطالب کنکوری مرتبط با هر مبحث هستند نیز در این جزوه ذکر شده‌اند. جزوه زیست آریا بام رفیع هم برای امتحانات نهایی و تشریحی مناسب است و هم برای کنکور. زیرا این جزوه به صورت ترکیبی یعنی تستی- تشریحی تالیف شده است. کامل‌ترین و به روزترین جزوه برای زیست پایه یازدهم جزوه زیست آریا بام رفیع می‌باشد. این جزوه مطابق با آزمون‌های آزمایشی و کتب کمک درسی زیست شناسی تهیه شده است. بام رفیع تمام نکات مهم و کاربردی منابع معتبر زیست شناسی را در این جزوه گنجانیده است.

 کلاس‌های زیست بام رفیع در کلاسینو

 استاد بام رفیع در کلاسینو تنها به تدریس درس زیست شناسی پایه دهم و یازدهم مشغول هستند. زیست سال یازدهم حجیم‌ترین و دشوارترین زیست سه سال تجربی محسوب می‌شود. با توجه به دشوار بودن مطالب زیست سال یازدهم، لازم است که استادی ماهر و کار بلد همانند استاد بام رفیع به تدریس زیست یازدهم بپردازد.

 استاد بام رفیع زیست پایه یازدهم را به صورت ترکیبی تدریس می‌کند. بام رفیع در ضمن تدریس زیست پایه یازدهم، به نکات زیست سال دهم نیز اشاره می‌کند. به دانش آموزان پایه یازدهم تجربی توصیه می‌شود برای جمع‌بندی و یادگیری بهتر درس زیست شناسی در کلاس‌های استاد بام رفیع شرکت کنند تا علاوه بر مطالعه اصولی زیست یازدهم، مروری بر زیست دهم نیز داشته باشند.

همچنین استاد بام رفیع تدریس زیست یازدهم ویژه امتحانات نهایی خرداد ماه را در کلاسینو عهده دار هستند.

کلاس های امتحانات یازدهم کلاسینو با تخفیف ویژه به صورت پکیج در سایت کلاسینو در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

نکته و تست زیست کلاسینو (TNT)

 در کلاس‌های نکته و تست (TNT) زیست کلاسینو، ابتدا مطالب درس زیست شناسی تدریس می‌شوند. اساتید زیست کلاسینو پس از تدریس اصولی و تکنیکی هر مبحث، نکات کلیدی و مهم را مطرح می کنند.

 استادهای زیست کلاسینو در ارائه نکات مهم و کلیدی درس زیست شناسی به قیدها و کلمات جزئی تاکید زیادی دارند. چرا که در سال‌های اخیر طراحان کنکوری در درس زیست شناسی با استفاده از قیدها و همچنین واژگان جزئی دانش‌آموزان را به چالش می‌کشانند. پس از پایان تدریس و نکات هر مبحث ، تست‌های مهم تالیفی و کنکوری کار می‌شوند.

جاست تست زیست کلاسینو (just test)

 به دلیل فشرده بودن جلسات جاست تست کلاسینو ، اساتید زیست کلاسینو در این دوره تنها بر تست زدن تمرکز دارند. در دوره جاست تست همانند کلاس‌های نکته و تست فرصتی برای تدریس مفصل مطالب وجود ندارد. دوره جاست تست زیست کلاسینو فقط برای دانش آموزان قوی و دانش آموزانی که برای کنکور آمادگی دارند، مناسب است.

اساتید جاست تست زیست کلاسینو، استاد محمد همدانی و استاد علی محمد عمارلو می‌باشند.

 ثبت نام در کلاس زیست کلاسینو

 برای ثبت نام و شرکت در هر یک از دوره های زیست شناسی کلاسینو، باید دارای پنل شخصی باشید. برای این امر لازم است که با کلیک بر لینک زیر و وارد کردن شماره تماس خود، یک کد را دریافت نمایید. پس از دریافت کد آن را در کادر تعیین شده وارد کنید. در نهایت باید نام و نام خانوادگی، رشته و پایه تحصیلی خود را انتخاب نمایید. حالا می‌توانید با انتخاب گزینه خرید درس از قسمت منو، در کلاس‌های زیست کلاسینو شرکت کنید.

پشتیبان کلاسینو : 09353449442

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اساتید دیگر این درس
اساتید پنجم ابتدایی کلاسینو
اساتید چهارم ابتدایی کلاسینو
اساتید سوم ابتدایی کلاسینو
اساتید دوم ابتدایی کلاسینو
اساتید اول ابتدایی کلاسینو
پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی