مشاوره و برنامه ریزی استاد شهاب یخچالیان از دهم تا کنکور

مشاوره و برنامه ریزی استاد شهاب یخچالیان

مشاوره و برنامه ریزی استاد شهاب یخچالیان در کلاسنیو به صورت آنلاین برگزار می شود. این دوره ویژه دانش آموزان از دهم تا کنکور است.

  1. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزی پایه دهم1404 استاد شهاب یخچالیان
  2. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزی پایه یازدهم1404 استاد شهاب یخچالیان
  3. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزیProfessional کنکور 1404 (دوره سه ماهه) استاد شهاب یخچالیان
  4. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزیProfessional کنکور1404 (دوره شش ماهه) استاد شهاب یخچالیان
  5. کلاس آنلاین مشاوره و برنامه ریزیProfessional (دوره تا کنکور1404) استاد شهاب یخچالیان

جهت شرکت در دوره مشاوره و برنامه ریزی استاد شهاب یخچالیان دانش آموزان می توانند به پنل کاربری کلاسینو مراجعه یا یا شماره پشتیبان کلاسینو : 09353449442 ارتباط برقرار کنند.

پنل کاربری

بیوگرافی استاد یخچالیان

استاد شهاب یخچالیان دارای 14 سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی برای داوطلبان کنکور است. ایشان تاکنون در استان تهران فعالیت داشت. اما امروزه در کلاسینو دوره هایی را برگزار می کند.

این دوره ها در حیطه مشاوره و برنامه ریزی می باشد و برای سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم (professional)  طراحی شده اند.

ویژگی های دوره مشاوره و برنامه ریزی شهاب یخچالیان

استاد یخچالیان در طول دوره به سوالات دانش آموزان از قبیل مباحث مهم، منابع مناسب هر درس و افزایش بازدهی پاسخ می دهد و شما را راهنمایی می کند. حضور یک مشاور مانند استاد شهاب یخچالیان به شما کمک می کند بتوانید در طول مطالعه خود برای کنکور از مسیر خارج نشوید و با راهنمایی های ایشان به بیراهه نروید.

آقای یخچالیان یکی از مشاوران با سابقه و شناخته شده است که با مشاوره های ایشان خیلی از دانش آموزان توانستند رتبه های تک رقمی و دو رقمی دست پیدا کنند.

ایشان با شناخت نقاط قوت وضعف برای دانش آموز برنامه ریزی می کند و با توجه به سابقه ای که دارد به راحتی می تواند زمان سرزنش و روحیه بخشی دانش آموز را شناسایی کند. بنابراین انگیزه دانش آموز برای ادامه مسیر همواره حفظ می شود. در برنامه ریزی های استاد یخچالیان، نقطه قوت هر شخصی تقویت شده و نقاط ضعف اصلاح می شوند.

در این دوره ها، مشاور شما به شما می گوید که مطالعه کدام مباحث اهمیت دارند، مطالعه از کجا باید شروع شود، زمان بندی مطالعه هر درس چگونه است، هر درس به چه منبعی نیاز دارد. و با توجه به شرایط شما چگونه باید مطالعه کنید.

مزایای دوره های مشاوره و برنامه ریزی شهاب یخچالیان

در این دوره ها شما با توجه به نقاط قوت و ضعف خود برنامه دریافت می کنید. مشاور هر هفته با دانش آموزان تماس می گیرد و روند مطالعاتی آنها را بررسی می کند. روش های مطالعه و منابع هر درس به شما معرفی خواهند شد. استاد یخچالیان برای دانش آموزان خود بسته های اختصاصی و شخصی مشاوره در نظر گرفته است. برای دواطلبان آزمون های مداوم طراحی می شود. دانش آموزان موظف هستند که هر شب برنامه مطالعه همان روز خود را گزارش دهند تا در صورت نیاز پیشنهاد هایی به آنها ارائه شود.

علاوه بر مشاوره های آنلاین و تماس های تلفنی، دانش آموزان به طور مستقیم و حضوری به صورت رایگان جلسات مشاوره در پیش دارند.

یکی از چیز هایی که ممکن است داوطلبان کنکور را درگیر خود کند، روند کمی مطالعه است. مشاور شما در این دوره ها به شکل ماهانه روند کیفی شما را در کنار روند کمی کنترل می کند.

استاد یخچالیان برای حفظ ارتباط خود با دانش آموزان در فضای مجازی، کانال های متنوع اطلاع رسانی تشکیل می دهد.

مشاور شما در طول مسیر، شما را همراهی می کند و برای رسیدن به مقصد موفقیت از شما غافل نخواهد شد.

کارگاه های انگیزشی

از جمله محتوایی که در دوره های مشاوره و برنامه ریزی استاد شهاب یخچالیان به آن دست می یابید، ارائه رشته های پیشنهادی متناسب با تیپ شخصیتی شماست. این برای کسانی بسیار مفید است که در انتخاب رشته سردرگم هستند و نمی دانند کدام رشته را ملاک خود برای تلاش کردن قرار دهند. چه بسا که برخی از رشته تلاش بیشتری می طلبند.

در این دوره ها علاه بر مطالعه، به نوع تغذیه شما هم توجه می شود. اینکه در روز چه چیزی بخورید و نوع رژیم غذایی شما چگونه است بسیار بر روان شما برای درس خواندن تاثیر می گذارد. استاد یخچالیان این نکته مهم را در نظر گرفته است و با توجه به شرایط شما نکاتی برای تغذیه گوشزد می کند.

به صورت کلی شما باید بتوانید به مشاور خود در هر شرایطی اعتماد کنید و گفته های او، مناسب شیوه زندگی و حرکت و هدف شما باشید. و استاد شهاب یخچالیان یکی از مشاور هایی است که می توانید به راحتی به ایشان اعتماد کنید.

نوشته های مرتبط

کلاسینو

اساتید کلاسینو

مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=6083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی