محمدرضا حاج بابایی مشاوره ششم تا نهم

محمدرضا حاج بابایی

محمدرضا حاج بابایی مشاوره و برنامه ریزی دانش آموزان پایه ی ششم تا نهم را در کلاسینو بر عهده دارند. ایشان مدرک دکتری عمران خود را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ کرده اند.

دکتر محمدرضا حاج بابایی مشاور تخصصی دانش آموزان تیزهوشان و کنکوری است. ایشان در زمینه ی مشاوره و برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان وکنکور، دارای سابقه ی درخشانی هستند. در حال حاضر استاد محمدرضا حاج بابایی در کلاسینو فعالیت دارند.

در سال هایی که رقابت بین دانش آموزان کنکوری و تیزهوشان افزایش یافته است، داشتن یک مشاور و راهنما برای داوطلبان الزامی است. دانش آموزان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانند با پشتیبان کلاسینو : 09353449442 در ارتباط باشند.

نحوه ی مشاوره ی محمدرضا حاج بابایی

با وجود امتیازهایی که مدارس سمپاد دارند،  آزمون تیزهوشان یکی از میانبرهای رسیدن به موفقیت است.

محمدرضا حاج بابایی برای آگاهی دانش آموزان از اهمیت مشاوره و برنامه ریزی، مسیر درس خواندن و مشاوره را ترسیم می کند. ایشان در ابتدا از اهمیت شرکت و موفقیت در آزمون تیزهوشان توضیح می دهند. دکتر حاج بابایی دفترچه تعداد و منابع سوالات آزمون تیزهوشان را برای دانش آموزان شرح می دهند.

برای کسب موفقیت در آزمون تیزهوشان لازم است که دانش آموزان ابتدا با منابع آزمون آشنایی داشته باشند. همچنین دارای یک برنامه ریزی مناسب و شخصی باشند. استاد در کلاس مشاوره و برنامه ریزی خود، چند منبع و کتاب های کمک درسی جهت مطالعه و آمادگی بیشتر دانش آموزان برای آزمون تیزهوشان معرفی می کنند.

استاد حاج بابایی معتقدند که مهم ترین راه موفقیت در آزمون تیزهوشان، توانایی حل مسئله است. ایشان با برگزاری کلاس های مشاوره به صورت هفتگی تمام نکات لازم را به دانش آموزان گوشزد می کنند. ایشان به صورت اختصاصی روش های مطالعه ی هر درس را شرح می دهد.

ویژگی مشاوره استاد حاج بابایی در کلاسینو

دانش آموزان پایه ی ششم تا نهم در کلاس های مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو ، روش های تست زنی،  اهمیت و چگونگی خلاصه نویسی و حاشیه نویسی، چگونگی تقسیم زمان و برنامه ریزی و… را آموزش می دهند. دانش آموزان و والدین آنها می توانند به صورت مستقیم با دکتر حاج بابایی ارتباط مستقیم داشته باشند.

استاد محمدرضا حاج بابایی در کلاسینو برای هر دانش آموز یک برنامه ی تخصصی و شخصی سازی شده ارائه می دهد. برنامه های هر یک از دانش آموزان مطابق با فعالیت های مدرسه و روزانه طراحی می شود.

ایشان برای ارائه ی مشاوره و برنامه ریزی، خصوصیات روحی و روانشناسی دانش آموزان را در نظر می گیرد. کلاس های استاد حاج بابایی فقط مختص دانش آموزان نیست. بلکه ایشان به صورت ماهانه برای والدین آنها نیز کارگاه‌های تخصصی برگزار می کنند.

دانش آموزان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی ایشان به راحتی به محتواهای مشاوره ای ، انگیزشی، روانشناختی و… دسترسی داشته باشند. گزارش های روزانه دانش آموزان به صورت هفتگی توسط مشاور پیگیری می شود.

 در صورتی که دانش آموزان و یا والدین آنها بخواهند خیلی فوری و به طور مستقیم با دکتر در ارتباط باشند، می توانند کلمه #فوری را برای ایشان پیامک کنند. ایشان حداکثر تا 48 ساعت پاسخگو خواهند بود.

منابع آزمون تیزهوشان ششم

در سال های اخیر بیش از 70 درصد از رتبه های برتر فارغ التحصیل دبیرستان های تیزهوشان و سمپاد هستند.

دبیرهای مدارس تیزهوشان و سمپاد از بهترین مدرسان کشور هستند. فضای رقابتی که در مدارس سمپاد حاکم است، باعث شده تا تلاش دانش آموزان بیشتر باشد. آگاهی از منابع آزمون تیزهوشان در رسیدن دانش آموزان به اهدافشان بسیار موثر است.

آزمون تیزهوشان پایه ی ششم فقط استعداد تحلیلی است. استعداد تحلیلی شامل 3 بخش هوش کلامی، هوش ریاضی و هوش تصویری است. سوالات استعداد تحلیلی در 2 دفترچه ارائه می شوند. دفترچه اول دارای 60 سوال معمولی است و دفترچه دوم 60 سوال سرعتی دارد. ضریب دفترچه اول ( سوالات معمولی) 3 است. ضریب دفترچه شماره دو ( سرعت و دقت) 1 می باشد.

بهترین منابع تست برای دانش آموزان پایه ی ششم کتاب هوش کمپلکس، هوش اسمارتیز و هوش ET است.

منابع آزمون تیزهوشان نهم

مفاد آزمون استعداد تحصیلی و تحلیلی برای آزمون تیزهوشان پایه ی نهم عبارتند از: عربی، هدیه آسمانی (دینی)، اجتماعی، فارسی، علوم، ریاضی. ضریب هر یک از دروس ریاضی، علوم و ادبیات 3 است. ضریب سایر دروس 1 می باشد.

البته ناگفته نماند که ضریب دروس هر سال ممکن است تغییر کند و دانش آموزان باید از طریق دفترچه ثبت نام، از ضریب هر درس آگاهی پیدا کنند. منابع تست زنی آزمون تیزهوشان پایه ی نهم شامل کتاب هوش و جامع خیلی سبز است.

https://maktabeno.com/?p=7282

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی