عربی نوبان کلاسینو ویژه دانش آموزان انسانی

عربی انسانی نوبان کلاسینو

عربی انسانی نوبان کلاسینو 1404-1403 مخصوص داوطلبین کنکور و دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی است. ثبت نام عربی اختصاصی نوبان کلاسینو از هفته چهارم شهریور آغاز می شود.

کلاس های دوره نوبان از ابتدای آبان شروع و تا پایان اسفند ماه در جلسات 3 الی 4 ساعت برگزار خواهند شد.

دوره های نوبان کلاسینو ویژه دوازدهم و داوطلبان کنکور طراحی شده است و دانش آموزان دهم و یازدهمی که مایل به تقویت خود در عربی هستند می توانند در سایر دوره های کلاسینو شرکت کنند.

برای شرکت در دوره عربی نوبان کلاسینو و اطلاع یافتن از دوره های کلاسینو به صورت مستقیم، بر لینک « ثبت نام کلاسینو » کلیک کرده و یا با شماره پشتیبان کلاسینو : 09353449442 تماس بگیرید.

در عربی انسانی نوبان 1404-1403 کلاسینو چه مباحثی تدریس می شوند؟

در دوره عربی نوبان کلاسینو تمام مباحث عربی یعنی ترجمه و فنون آن، قواعد عربی، واژگان، درک مطلب و… تدریس خواهند شد. به عبارتی هیچ مطلبی ناگفته باقی نمی ماند. به ریز به ریز نکات مفهومی و حفظی پرداخته می شوند. اساتید عربی کلاسینو به گونه ای با دانش آموزان تمرین و تکرار انجام می دهند و اشتیاق یادگیری را در آنها زنده نگه می دارند که شرکت کنندگان در دوره های عربی کلاسینو عموما نیازی به دوره کتاب درسی ندارند. و حتی قواعد سخت عربی نیز برای آنها نهادینه می شود.

پس از تدریس هر مبحث، اساتید به بیان نکات کنکوری و حل سوالات تستی می پردازند. و دانش آموزان با شیوه پاسخ دادن به تست های کنکور و آزمون های آزمایشی آشنا می شوند. آشنا می شوند.

استاد عربی نوبان کلاسینو چه کسانی هستند؟

اساتید عربی نوبان کلاسینو آقایان محمد واعظی، عمار تاج بخش و محمد مهدی شاهرودی هستند.

عربی نوبان محمد واعظی

استاد محمد واعظی متولد شهر تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است. آقای واعظی از سال 1391 درحال تدریس عربی می باشد. استاد واعظی علاوه بر تدریس عربی در کلاسینو، به تدریس عربی در موسسه کنکوری راه اندیشه نیز مشغول است.

ایشان همچنین مولف کتاب های شبیه ساز کنکور و سیر تا پیاز عربی نیز می باشند و سابقه همکاری با موسسات کنکوری ماهان و پرستو را نیز دارند. محمد واعظی استاد پروازی به شهر های کرمانشاه، اصفهان و زاهدان نیز می باشند. و سابقه تدریس در مدارس بهار، فرهنگ، علم آوران و فرزانگان کرج را داراست.

عربی نوبان محمد تاجبخش

استاد عمار تاج بخش دارای مدرک کارشناسی ارشد از تهران است و سابقه تدریس طولانی به رتبه های تک رقمی را دارند. ایشان مولف 38 کتاب در انتشارات های مختلف و معتبر در حوزه کنکور از جمله همگامان و کانون فرهنگی آموزش (قلمچی) هستند.

استاد تاج بخش در نخستین کنفرانس خلاقیت و نوآوری در آموزش، از معاون وزیر آموزش و پرورش لوح تقدیر دریافت کرده اند. و دارای لوح تقدیر از انجمن ناشران آموزشی کشور و ریاست آموزش و پرورش منطقه نیز هستند.

عربی نوبان استاد شاهرودی

استاد محمد مهدی شاهرودی دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه تهران هستند. و تحصیلات آکادمیک خود را تا مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات عرب در دانشگاه علامه طباطبایی ادامه دادند.

همچنین ایشان سابقه تدریس در مدارس نمونه و معتبر تهران را دارند. استاد شاهرودی، کتاب آموزشی عربی جامع کنکوری را تالیف کرده اند. و طراحی آزمون های آزمایشی آلا را در سابقه فعالیت خود در حوزه کنکور ثبت کردند.

عربی مرداد کلاسینو

دوره عربی مرداد کلاسینو از 31 تیر شروع به تدریس می کند و مدرسان آن استاد محمد واعظی، استاد عمار تاج بخش، و استاد محمد مهدی شاهرودی هستند.

دوره عربی مرداد کلاسینو 16 جلسه در 3 الی 4 ساعت را به خود اختصاص داده است. در دوره عربی مرداد تمامی مباحث تدریس و جمع بندی می شوند.

کلاس مرداد کلاسینو با دوره نوبان کلاسینو هیچ تفاوتی ندارد و تمام مباحث تدریس شده یکسان هستند. اما دوره نوبان صرفا برا دوازدهم و کنکوری ها طراحی شده است. و دانش آموزان دهم و یازدهم بهتر است در دوره عربی مرداد کلاسینو شرکت کنند.

بودجه بندی عربی کنکور

بودجه بندی عربی کنکور به شرح زیر است:

عربی در کنکور 20 سوال را به خود اختصاص داده است. سوالات عربی در دفترچه دوم و از سوال 81 تا سوال 100 را شامل می شود. در عربی کنکور، داوطلبین 9 سوال ترجمه و تعریب، 3 سوال تحلیل صرفی، 1 سوال اعراب گذاری، و 7 سوال از قواعد در اختیار دارند و باید در 20 دقیقه به آنها پاسخ دهند.

نوشته های مرتبط

اساتید کلاسینو

عربی انسانی کلاسینو

https://maktabeno.com/?p=5522

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی