حمید طالب تبار

حمید طالب تبار

استاد حمید طالب تبار مدرس فارسی نهم کلاسینو، بیش از 30 سال سابقه تدریس فارسی را برای پایه هفتم، هشتم و نهم را دارند. استاد طالب تبار همچنین درس فارسی را برای داوطلبین شرکت در آزمون تیزهوشان نیز تدریس می کنند.

کلاس های استاد طالب تبار در کلاسینو

  • کلاس آنلاین فارسی سال هشتم استاد حمید طالب تبار
  • کلاس آنلاین فارسی سال نهم استاد حمید طالب تبار
  • کلاس آنلاین فارسی IQ سال نهم استاد حمید طالب تبار

دانش آموزانی که خواستار شرکت در این کلاس ها می باشند می توانند با پشتیبان کلاسینو : 09353449442 تماس بگیرند. یا به پنل کاربری مراجعه کنند.

رزومه استاد طالب تبار

مدرس و مؤلف پرفروش ترین کتاب های ادبیات تیزهوشان

بیش از 30 سال تدریس در مدارس و آموزشگاه های ممتار

طراح آزمون های تیزهوشان در موسسات برتر

فارسی IQ استاد طالب تبار در کلاسینو

هدف بسیاری از دانش‌آموزان در مقطع نهم، قبولی در آزمون تیزهوشان و مدارس برتر و ورود به این مدارس است. امکانات ویژه، آموزش‌های خاص و روش تدریس برتر باعث ترغیب بسیاری از دانش‌آموزان و همچنین خانواده‌های آن‌ها برای ورود به این مدارس می‌شود.

این آزمون، دروازه‌ای به سوی مدارس برتر و فرصتی برای دانش‌آموزان مستعد است تا در محیطی علمی و پویا به تحصیل بپردازند.

موفقیت در آزمون تیزهوشان، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، تلاش مستمر و تسلط بر تمام مباحث درسی است. درس فارسی، یکی از مهم‌ترین درس‌های این آزمون است و کسب نمره بالا در آن می‌تواند تاثیر بسزایی در قبولی نهایی داشته باشد.

 بسیاری از دانش‌آموزان در مقطع نهم، با نحوه مطالعه برای آزمون ها و با انواع سوالات تستی و مهارت تست‌زنی آشنایی ندارند. این موضوع می‌تواند باعث اضطراب و نگرانی آنها در زمان امتحان شود.

محتوای فارسی استاد طالب تبار

در دوره آموزشی فارسی IQ نهم کلاسینو، به تمام این نیازها توجه شده است. در طی این دوره، کلیه مطالب کتاب درسی از جمله دستور زبان و آرایه‌های ادبی به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. علاوه بر این، به مطالب فراتر از کتاب نیز پرداخته می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند به سوالات پیچیده و مفهومی پاسخ دهند.

یکی از بخش‌های مهم این دوره، حل تست‌های متعدد است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با مهارت تست‌زنی و مدیریت زمان آشنا شوند و بتوانند در آزمون تیزهوشان و مدارس برتر عملکرد بهتری داشته باشند. اولویت در آزمون ها، کتاب درسی است. اما طراحان، به دنبال سنجش عمق دانش و قدرت تحلیل و تفکر دانش‌آموزان نیز هستند. به همین دلیل، برخی از سوالات به صورت مفهومی و پیچیده طراحی می‌شوند. در این دوره، کلیه مطالب کتاب در مورد دستور زبان و آرایه‌های ادبی در سطح کتاب و خارج از آن به طور کامل آموزش داده می‌شود. همچنین، با حل تست‌های متنوع و شبیه‌سازی آزمون، دانش‌آموزان با مهارت تست‌زنی و مدیریت زمان آشنا می‌شوند.

کلاس های IQ نهم کلاسینو

در کلاس های IQ نهم کلاسینو ، اساتید به چند گزینه مهم از جمله: آموزش کامل، تدریس تشریحی برای امتحانات نهایی و تست زنی برای آزمون تیزهوشان توجه می کنند.

اساتید کلاسینو نه تنها در مبحث کنکور جزو برترین های آموزش می باشند، بلکه استاد های متوسطه اول کلاسینو نیز در سطح کشوری جزو برترین ها هستند.

در کلاس های تیزهوشان نهم کلاسینو اساتیدی همچون: استاد حیدری، استاد مصلایی، استاد محمودی، استاد جهانی، استاد تاجبخش و … تدریس می کنند.

https://maktabeno.com/?p=6183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی