ثبت نام دوره های سال تحصیلی 1403-1404 شروع شد

آریان حیدری

آریان حیدری

مهندس آریان حیدری متولد 1363 در شهر تهران می باشند. استاد حیدری در کنکور 1382 به عنوان یکی از رتبه برترهای کنکور سراسری به دانشگاه راه یافتند. ایشان  با رتبه 888 برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه امیرکبیر را انتخاب کردند. از آنجایی که رشته کامیپوتر مورد علاقه استاد حیدری نبود بعد از مدتی رشته خود را تغییر و در دانشگاه صنعتی شریف در رشته MBA مشغول به تحصیل شدند.

استاد حیدری علیرغم علاقه زیادی که به ورزش و فوتبال داشتند به دلایل مختلف فوتبال را کنار گذاشتند و به طور جدی برای قبولی در کنکور تلاش کردند. ولی تمام دانش آموزان استاد حیدری از علاقه ایشان به فوتبال اطلاع دارند. و ایشان را یک استقلالی دو آتیشه می دانند.

تدریس ریاضی استاد حیدری

استاد آریان حیدری با نبوغی که داشتند در سال 1383 دعوت به تدریس درس ریاضی شدند. ایشان با تلاش و پشتکاری که داشتند در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از معروف ترین و محبوب ترین اساتید ریاضی در کشور شدند. روش های جدیدی که استاد حیدری در تدریس ریاضی به کار می بردند از جمله دلایل موفقیت ایشان بود.

مهندس حیدری را در سال های اخیر می توان به عنوان یکه تاز عرصه ریاضی کنکور دانست. تا جاییکه لقب « ژنرال ریاضی ایران » را از دانش آموزان و مشاوران کنکوری دریافت کردند.

استاد حیدری مدرس ریاضی برای دوازدهم و کنکور رشته های تجربی، ریاضی و انسانی می باشند. امروزه استاد حیدری یکی از محبوب ترین اساتید کلاسینو هستند.

روش تدریس آریان حیدری چطوره

امروزه روش های زیادی برای تدریس درس کنکور از جمله درس ریاضی وجود دارد. از آنجایی که کنکور آزمونی با زمان محدود و مشخص شده می باشد، پس مدیریت زمان یکی از راه های موفقیت در کنکور سراسری است. به همین دلیل دانش آموزان و داوطلبین کنکور از روش های درست تست زنی با مدت زمان پاسخگویی کوتاه استقبال ویژه ای می کنند.

استاد حیدری نیز با ارائه روش های نوین تدریس این موقعیت را برای دانش آموزان فراهم کرده است که در زمان کوتاهی پاسخ صحیح تست های کنکور را به دست آورند.

ریاضی و حسابان حیدری

استاد حیدری ریاضی را برای دانش آموزان دوازدهم و کنکوری تدریس می کنند. روش تدریس ریاضی استاد حیدری به سبک مطالعه رتبه های برتر می باشند. روش مطالعه ریاضی کنکور توسط رتبه های برتر بدین گونه است که در ابتدا هر مبحث از پایه مطالعه شود. و مطالعه مطالب پیش نیاز در الویت می باشند. سپس با استفاده از تدریس بهترین استاد کشور، جزوه ی مناسب را تهیه و در پایان تست های تالیفی هر مبحث را حل می کنند. در واقع حل تست ریاضی استاد حیدری با تحلیل و بررسی تمام گزینه های سوال همراه می باشد.

روزمه استاد حیدری

  • مشاوره تخصصی کنکور
  • تدریس در فرزانگان تهران
  • مدرس ریاضی آنلاین کلاسینو
  • طراح آزمون های قلم چی و ماز
  • هرکول ریاضیات تجربی و حسابان
  • مؤلف کتاب کنکوریوم انتشارات مهر و ماه
  • مدرس ریاضی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • خالق تدریس ریاضی به روشی مبتکرانه و جدید
  • مدرس برنامه های فرصت برابر و کارنامه۲۰ صدا و سیما

تلگرام استاد حیدری

کانال تلگرام استاد حیدری نیز ویژه دانش آموزان استاد می باشد که در کلاس های ایشان در کلاسینو شرکت می کنند. استاد حیدری در این کانال به بررسی سوالات دانش آموزان و پرسش و پاسخ می پردازند.

برای دریافت و عضویت در کانال تلگرامی استاد حیدری باید در کلاس های ایشان در کلاسینو شرکت کنید.

جزوه ریاضی آریان حیدری

دانش آموزان برای تهیه جزوه ریاضی آریان حیدری می توانند از طریق سایت های کتابچی، دیجیتال علوی اقدام کنند. بسته به هر سال استاد حیدری سایت مورد نظر را برای تهیه جزوه معرفی می کنند. همچنین استاد جزوه را در پنل شخصی هر دانش آموز نیز بارگذاری می کنند.

کتاب هرکول آریان حیدری نیز یک کتاب کامل و جامع برای تست زنی می باشد. استاد حیدری در کلاسینو هر جلسه تست های مناسب با جلسه را از کتاب هرکول مطرح و دانش آموزان پاسخ می دهند. و دانش آموز باید قبل از ورود به کلاس در آزمون طراحی شده توسط استاد شرکت و همچنین تکالیف را در پنل کاربری خود ارسال کند.

قیمت کتاب ها و جزوات آریان حیدری هر سال متفاوت می باشد. که در سایت معرفی شده توسط استاد می توانید مشاهده کنید.

آریان حیدری ریاضی، تجربی ،حسابان ، انسانی

جامع مرداد ریاضی حیدری

جامع مرداد کلاسینو ویژه دوازدهم و کنکور شامل آموزش کامل از دهم تا دوازدهم می باشد. که برای هر مبحث پس از آموزش کامل به تست زنی پرداخت می شود. شروع کلاس های جامع مرداد از 30 تیر ماه می باشد و دو جلسه اول (first class) به صورت رایگان برگزار می شود. تا دانش آموزان با اساتید و نحوه برگزاری کلاس های آنلاین کلاسینو آشنا شوند.

ریاضی نوبان استاد حیدری

کلاسینو دوره های نوبان را ویژه داوطلبین کنکور و دانش آموزان دوازدهمی که نتوانسته اند در دوره های جامع مرداد شرکت کنند برگزار می کند. دوره نوبان کلاسینو از هفته چهارم مهر ماه آغاز و در هفته دو جلسه برگزار می شود.

نکته و تست ریاضی استاد آریان حیدری در کلاسینو

نکته و تست ریاضی استاد حیدری در کلاسینو به صورت آموزش، نکته و تست زنی می باشد. در این دوره، دانش آموزان به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن، آمادگی لازم برای تست زنی ریاضی را به دست می آورند. جزوه ریاضی استاد حیدری در کلاسینو شامل تست از مباحث پرسوال کنکور به همراه حل آن ها می باشد.

دانش آموزان جهت ثبت نام و دریافت جزوه ریاضی نکته و تست کلاسینو می توانند به پنل کاربری کلاسینو مراجعه کنند.

جاست تست ریاضی استاد حیدری در کلاسینو

دوره جاست تست ریاضی آریان حیدری در کلاسینو همانند سایر دوره های جاست تست کلاسینو، به صورت تست زنی برگزار می شود. این کلاس ویژه دانش آموزان قوی و داوطلبین کنکور اردیبهشت می باشد. دانش آموزانی که آمادگی کامل جهت شرکت در کنکور دارند با شرکت در دوره جاست تست کلاسینو just test می توانند به تثبیت مطالب بپردازند.

شروع کلاس های جاست تست استاد حیدری از هفته دوم فروردین و در 3 جلسه 4 ساعته برگزار می شود.

آمادگی امتحان نهایی کلاسینو

استاد حیدری برای آمادگی دانش آموزان جهت امتحانات نهایی اقدام به تدریس ریاضی و حسابان در مقاطع یازدهم و دوازدهم نیز نموده اند.

کلاس های آمادگی امتحان نهایی کلاسینو ویژه دانش آموزان دوازدهم از 7 اردیبهشت آغاز می شوند.

تدریس جلسه اول فرست کلاس ریاضی تجربی و حسابان 1404

همچنین پکیج آمادگی امتحانات نهایی دهم و یازدهم کلاسینو از 25 فروردین آغاز خواهند شد.

همایش جمع بندی کنکور کلاسینو

دوره همایش جمع بندی کلاسینو ویژه داوطلبین کنکور تیر است. در این همایش دانش آموزان کنکوری در 2 جلسه 6 ساعته به مهم ترین تست ها و مباحث آشنا می شوند. و به یک جمع بندی اصولی جهت آمادگی هرچه بیشتر در کنکور دست می یابند.

شروع همایش جمع بندی کلاسینو بعد از امتحانات نهایی خرداد می باشد.

دانش آموزان با تهیه تیر نهایی کلاسینو که شامل دو پکیج : همایش جمع بندی کنکور تیر کلاسینو + آمادگی امتحان نهایی کلاسینو است می توانند از تخفیفات ویژه کلاسینو بهره مند شوند.

ثبت نام در کلاس ریاضی آریان حیدری در کلاسینو

هزینه های کلاس ها متفاوت و متغیر است. ویژگی بارز کلاس های کلاسینو این است که دانش آموزان می توانند هزینه را بصورت نقد و اقساط به انتخاب خود پرداخت نمایند

جهت ثبت نام در کلاس های استاد آریان حیدری در کلاسینو و آموزش شرکت در پنل می توانید بر روی لینک « ثبت نام کلاسینو » در پایین صفحه کلیک کنید و یا با شماره تماس زیر در ارتباط باشید:

شماره کلاسینو : 09353449442

8 پاسخ

  1. واقعا عالیه صفرم باشیم با استاد حیدری ریاضی رو بالای پنجاه میزنیم مطمئنم

      1. دوره 70 در 70 رشته انسانی استاد حیدری تفاوتی با دوره جامع مرداد کنکور انسانی کلاسینو ندارند

    1. بله از رتبه های دانش آموزان سال های گذشته مشخصه که استادحیدری بهترینن. بی شک تمام اساتید ریاضی کلاسینو محشرن

  2. استاد حیدری پایه دهم تدریس می کنند یا فقط برای کنکوری ها تدریس دارند؟

    1. استاد حیدری ریاضی دوازدهم، کنکور و ریاضی IQ نهم کلاسینو رو تدریس می کنند. برای ریاضی دهم می تونید از کلاس های استاد سادات، استاد جلالی و استاد غیاثی استفاده کنید. و برای ریاضی دهم رشته انسانی استاد محمد زاده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اساتید دیگر این درس
اساتید پنجم ابتدایی کلاسینو
اساتید چهارم ابتدایی کلاسینو
اساتید سوم ابتدایی کلاسینو
اساتید دوم ابتدایی کلاسینو
اساتید اول ابتدایی کلاسینو
پشتیبانی کلاسینو

پشتیبانی تلفنی کلاسینو

پاسخ گویی شبانه روزی